- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
Renault renunta la Laguna?
Click aici pentru a vedea comentariile.
Adauga un comentariu
Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
Ultimele stiri din Industrie
-
Conceptul Italdesign Quintessenza este un pick-up coupe electric. Acesta are 4 motoare electrice, fiecare motor fiind integrat în roată. În total, mașina dezvoltă 2.000 de cai putere. (21.01)
-
Constructorul britanic de automobile anunță că, în 2026, va lua startul la celebrul Raliu Dakar și în Campionatul Mondial de Rally-Raid, cu un prototip bazat pe modelul Defender OCTA. (21.01)
-
Alfa Romeo adaugă o nouă serie specială în gama sa de 3 modele pentru anul 2025. După anunțarea seriei speciale Tributo Italiano la sfârșitul anului 2023, Alfa Romeo a prezentat seria următoare, denumită Intensa, la Salonul Auto de la Bruxelles. (20.01)
- Vezi stirile dupa:
- Accidente exotice
- Advertorial
- Analiza Automarket
- Articole Pneuri
- Audi TechTalk
- Auto Tech
- Autoipoteze
- Automarket Info
- Concepte
- Cu noul Duster in creierii muntilor
- Dacia 50 de ani
- Detroit 2016 Live
- Duster connected by Orange
- Economic
- Electric challenge cu noul Nissan Leaf
- ElectricRomania
- ElectricRomania 2020
- Feature
- Formula 1
- Fotospion
- Gadget Test
- General
- GENEVA 2010
- GENEVA 2019
- Industrie
- Intern
- Interviu
- Masini autonome
- Masini electrice si hibride
- Mediu
- Michelin Experiences
- Modele noi
- Motorsport
- O lume nebuna
- Oameni si masini
- Opel Adam
- Pick-up Maraton Moldova 2017
- Premii auto
- Reportaj
- RomanianRoads
- Sfaturi si idei auto
- Siguranta
- STIATI CA...
- Tehnofuture
- Tehnologie
- Tuning
- Un german in Transilvania
- Video
Alfa Romeo
Aston Martin
Audi
BMW
Bentley
Bertone
Bugatti
Cadillac
Caparo
Caterham
Chery
Chevrolet
Chrysler
Citroen
Corvette
Dacia
Daihatsu
Dodge
Ferrari
Fiat
Fisker
Ford
Geely
Giugiaro
Honda
Hover
Hummer
Hyundai
Infiniti
Jaguar
Jeep
Kia
Koenigsegg
Ktm
Lamborghini
Lancia
Land Rover
Lexus
Lincoln
Lotus
Mahindra
Maserati
Maybach
Mazda
McLaren
Mercedes
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nissan
Noble
Opel
Pagani
Peugeot
Pininfarina
Pontiac
Porsche
Protoscar
Renault
Rinspeed
Roewe
Rolls-Royce
Rover
Saab
Saleen
Seat
Skoda
Smart
Spyker
SsangYong
Subaru
Suzuki
TVR
Tata
Tesla
Th!nk
Toyota
Virago
Volkswagen
Volvo
Wiesmann
Zagato
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău
Trimite-ne mesajul tău
Renault renunta la Laguna?
La banii astia iti poti lua ceva mai bun de atat (cum ar fi Insignia, nu mai zic de japoneze).
.....pentru un asa zis ,,creator de automobile'' e banala,nici macar urata nu e ca sa genereze reactii diverse
......daca o faceau macar in 3 volume poate ar fi surprins lumea dar asa.........
.............INCERCATI O COMPARATIE CU HONDA ACCORD DE BAZA LA PRET SI CU MITSUBISHI LANCER 2L TD(18000 EURO CU TAXE)
.........cand lucrurile merg prost doar prostii cred ca e o joaca.........sorry,no ofense......
Dar asta este....poate vor scoate alt model cu totul nou...
Remarca cu revistele de specialitate este una buna...de obicei sunt foarte bine informati si stiu mult mai multe decat un baietel de cartier de Romania!
Vel Satis chiar nu pricep ce nu a fost ok cu el, cand aparuse se zicea la emisiunile auto ca ar fi concurent ptr clasa E :)) .. si asa o fi, dar nu stiu daca si cumparatorii de E s-au gandit la asta.
Laguna Coupe se vinde bine .. are un pret corect si toate revistele de bun simt din ITA si UK o dau ca fiind o masina corecta la un pret corect.
Espace s-ar putea evapora, din pct meu de vedere, nu ii vad clientela .. cand au putea lua un Touran 7 locuri sau chiar un MCV si mai ramai si cu bani, iar VelSatis nici nu stiam ca se mai produce .. Laguna nu va fi scoasa din productie, garantat !
Ca n-o sa se mai cheme Laguna si o sa se cheme... "Miruna" sau "Renault 27, 29", asta poate semana cu exemple gen Kadet - Astra sau, de ce nu, Corolla, care prin promovare intr-o clasa superioara a "nascocit" Auris, as crede. Ca nu se vor mai produce vreodata modele ce le vor inlocui pe cele scoase din fabricatie, mi-e mai greu sa cred. Altfel miroase a faliment ceea ce iar nu prea imi vine sa cred ca se va intampla. E doar o parere personala, fara pretentia unei previziuni.