Renault: "Nu renuntam la Espace si Laguna"
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Saptamana trecuta, Automarket va informa, citand surse britanice, ca Renault ar purea renunta la modelele Laguna, Espace si VelSatis, cauzele mergand de la criza economica si pana la reactia pietei la lansarea ultimelor generatii ale acestora.
Reactia oficialilor Renault Romania nu a intarziat insa sa apara, acestia afirmand ca toate cele trei modele vor avea succesori. Daca Laguna si Espace vor fi construite in continuare, urmand sa dispuna din 2011 de noi generatii, situatia lui VelSatis este mai complexa: modelul premium al celor de la Renault nu va mai fi produs, insa constructorul francez studiaza in aceasta perioada noi directii pentru un model premium. Foarte probabil, acest nou model a fost prefigurat de conceptul Ondelios, prezentat in premiera mondiala in cadrul Salonului Auto de la Paris.
"Nu intra in discutie renuntarea la modelul Laguna, iar Espace va avea mai mult ca sigur un succesor. VelSatis nu va mai fi produs, insa Renault se gandeste la un alt model premium, care sa ii ia locul acestuia in gama", au declarat oficialii Renault Romania pentru Automarket.
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Renault in Romania
-
Renault Captur facelift Preţ: 12.950 - 19.350 €
-
Renault Clio Estate facelift Preţ: 10.950 - 16.700 €
-
Renault Clio facelift Preţ: 10.350 - 24.850 €
-
Renault Kadjar (2015-prezent) Preţ: 18.150 - 27.400 €
-
Renault Kadjar facelift Preţ: n/a - 29.150 €
-
Renault Kangoo Express Maxi facelift (2013-prezent) Preţ: 18.972 €
-
Renault Koleos Preţ: n/a - 37.900 €
-
Renault Master facelift Preţ: 19.150 - 20.250 €
-
Renault Megane Preţ: 14.450 - 32.099 €
-
Renault Megane Estate Preţ: 15.850 - 25.800 €
-
Renault Megane Sedan Preţ: 14.400 - 21.200 €
-
Renault Talisman Preţ: n/a - 31.800 €
-
Renault Trafic Preţ: 19.500 - 25.300 €
-
Renault Trafic Van (2014) Preţ: 21.080 - 23.560 €
-
Renault Twizy (2014) Preţ: 6.800 - 7.500 €
-
Renault ZOE facelift Preţ: 31.250 - 34.750 €
Ultimele stiri din Industrie
-
Peste 4000 de angajați Ford din Europa urmează să fie concediați în următorii 3 ani. Forța de muncă a mărcii în Europa va fi redusă cu aproape 15% ca o măsură de reducere a costurilor. (21.11)
-
Stellantis a dezvăluit oficial o nouă arhitectură care va fi prezentă la viitoarele SUV-uri și camionete ale Grupului. Noua platformă STLA Frame va oferi cea mai multă flexibilitate dintre toate platformele, deoarece va fi compatibilă cu motoare termice, hibride, electrice și chiar cu range extender și cu hidrogen. (20.11)
-
Jaguar trece printr-o transformare și se repoziționează în industria auto ca o marcă de lux de vehicule electrice. Această nouă direcție este însoțită de o serie de embleme noi pentru viitoarele modele Jaguar. (20.11)
- Aceștia sunt finaliștii pentru titlul de Mașina Anului 2025 în Europa: Dacia Duster pe listă
- Noul Audi A5L debutează în China: ampatament lung și formă de sedan clasic
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Interviu cu Sebastien Loeb, legenda vie din WRC: "Dacia mi-a dat șansa să îmi trăiesc, în continuare, pasiunea"
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
Sau poate britanicii se cam oftica pentru ca ei nu mai au ce sa retraga de pe piata?! :P