Renault Kwid, mini SUV-ul francezilor, costă doar 3500 de euro în India

de Bogdan Mirică
Vineri, 25.09.2015
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Renault a anunțat că cel mai mic SUV al său, botezat Kwid și vândut doar în India, va costa numai 3500 de euro. Pentru această sumă, clienții vor primi extrem de puține dotări.

În primăvara acestui an, făceam cunoștință pentru prima dată cu Renault Kwid, primul mini SUV al francezilor, o mașină mai mică decât actualul Captur. Deși Renault a specificat clar că noul model va fi vândut doar în India, fiind creat special pentru această piață, mai multe voci s-au încăpățânat să creadă că modelul ar putea fi vândut în Europa.

A fost nevoie de o declarație a lui Carlos Ghosn, președintele Renault, pentru ca spiritele să se liniștească.

La patru luni de atunci, Renault lansează oficial Kwid pe piața din india, cu un preț care ia prin surprindere nu doar presa locală, ci și pe cea mondială. Mini SUV-ul francezilor va putea fi cumpărat pentru numai 256.968 de rupii, adică echivalentul a 3500 de euro. Este o valoare care depășește orice așteptări și face din modelul Kwid unul dintre cele mai ieftine SUV-uri din lume și cel mai ieftin Renault oferit în India (mai ieftin decât Renault Pulse, o versiune a vechiului Nissan Micra, care costă 6800 de euro).

Esential 54 de cai putere oferă motorul instalat pe Renault Kwid.
3500 de euro este prețul de pornire al noului Renault Kwid în India.
Bineînțeles, pentru această sumă clienții indieni vor primi extrem de puține echipamente.
Spoilerele nu sunt vopsite, nu există lumini de ceață, nu există torpedou și nici măcar plafonieră pentru iluminarea habitaclului. De aer condiționat și radio nici nu poate fi vorba.

Din fericire, Kwid este oferit în patru niveluri de echipare: STD, RXE, RXL și RXT. Cei care vor alege nivelul de echipare de top vor fi răsfățați cu aer condiționat, servodirecție, bluetooth, lumini de ceață și geamuri electrice față. Airbagul pentru șofer este disponibil doar pentru această versiune de top, însă este opțional.

Indiferent de nivelul de echipare, clienții vor primi sub capotă un motor pe benzină, de 800 cmc, capabil să dezvolte 54 de cai putere și un cuplu motor de 72 Nm, administrat cu ajutorul unei cutii manuale cu cinci rapoarte. Acest pachet de resurse pune în mișcare o caroserie lungă de numai 3.7 metri, care poate transporta până la cinci pasageri. Avantajul lui Kwid este garda mare la sol, care măsoară 18 centimetri și îi va permite să abordeze drumuri dificile din India.

via leblogauto

Comentarii (12)

  • Crystyann
    1,8 litri cu performantele alea? Sunteti siguri ca nu este 0,8 litri?
    10 3
  • Au gasit aceste motoare uitate intr-un depozit de acum 40 de ani ?
    10 6
  • Cei de la Automarket nu au auzit despre noul Hilux?
    3 7
  • Razica
    corectati textul, motorul are 800 cmc.
    8 1
  • mircea
    @Stefi
    Ăsta? http://www.automarket.ro/stiri/toyota-hilux-imagini-si-informatii-oficiale-cu-noua-generatie-a-62861.html
    Ba da, din mai. De ce?

    @all
    Corect, s-a rezolvat.
    4 2
  • Îi rog pe contestatarii Loganului să vadă câte dotări lipsesc acestui model în varianta de bază comparativ cu cea similară de la Logan. Cu predilecție spre : ”Airbagul pentru șofer este disponibil doar pentru această versiune de top, însă este opțional.”

    Înțelegeți de ce acum Loganul nu costă sub 5000 euro cum și-ar dori majoritatea românilor?

    Din fericire, normele europene ne aduc la Loganul de bază ABS, ESP, lumini de zi etc. Și 4 airbaguri. Punct.
    14 8
  • Sunt curios de noua motorizare 0.8 si 54cp.
    Daca era cea de 1.0 71cp era mai ok.
    4 1
  • Azazel
    Moldovene, pai tu compari Romania cu India? :))
    Privim si noi in sus, la unii mai mari, nu la unii mai mici. Ca asa putem sa ne comparam si cu Trinidad Tobago si vom spune ca suntem super civilizati.
    PS: masina mi se pare f interesanta si bine adaptata pietei din India.
    14 2
  • @azazel
    india a trimis ceva sateliti si au si arma nucleara de prin 1974 (cand noi ne laudam cu Dacia)....daca e sa te iei dupa ce fac ei si ce facem noi....noi suntem mai mici
    8 8
  • asta e un sandero?
    0 7
  • osmihai
    @eee
    nu, e un bentayga!
    4 0
  • Azazel
    @@Azazel
    Nu despre asta e vorba. Vorbim de masini, industrie auto, putere de cumparare, norme de siguranta etc. lucruri care in India sunt sub normele din UE. Despre sateliti si armata vorbim in alta parte. Plus ca acolo armata este alimentata cu echipament si bani de la altii. Dar nu are rost sa discutam aici, am fi mult off topic. Sa spui ca romanii se plang ca Logan are dotari slabe comparand cu un produs Renault din India, este o afirmatie deplasata rau.
    7 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru