După o serie de imagini spion, mai multe schiţe şi un teaser video, Renault a decis să ne ofere astăzi primele imagini oficiale ale noului Captur, răspunsul său pentru crossovere mici ca Nissan Juke, Opel Mokka şi Peugeot 2008.
Acoperiş în culori contrastante
Botezat exact ca şi conceptul introdus anul trecut la Geneva, modelul de serie se vrea a fi o propunere de sine stătătoare, deşi se aseamănă foarte mult cu noua generaţie Clio, promotorul unei noi filosofii de design Renault. Desenat de acelaşi Laurens van den Acker, omul care a promis să schimbe în bine aspectul modelelor Renault, Captur preia elemente de design de la conceptul cu acelaşi nume.
El oferă o gardă la sol înălţată, dimensiuni compacte şi elemente de protecţie ale caroseriei. O noutate care va face deliciul celor pasionaţi de personalizarea automobilului este fără îndoială acoperişul în altă culoare decât cea a caroseriei.
Senzori de parcare în dotarea standard
Cu o lungime de numai 4.12 metri, Captur promite suficient spaţiu interior pentru cinci pasageri, încercând să ofere senzaţia de habitaclu aerisit mulţumită parbrizului împins în faţă.
Potrivit comunicatului emis de Renault, Captur se vrea a fi un adevărat MPV, cu o poziţie înaltă la volan, un portbagaj generos, modularitate interioară şi spaţii de depozitare inovative.habitaclului, Captur ne promite şi o echipare de bază extrem de generoasă. Renault garantează că vom găsi, printre altele, acces fără cheie, asistenţă la plecarea din pantă şi senzori de parcare posteriori.
Pe lângă multiplele posibilităţi de personalizare aleÎn lista de opţionale se va regăsi deja cunoscutul sistem multimedia R-Link cu funcţie tactilă, un sistem audio cu şase difuzoare sau unul de înaltă fidelitate Arkamys, conectivitate Bluetooth.
Motoare cu emisii de 96 g/km
Bazat pe platforma noului Clio, Captur promite aceeaşi ţinută de drum confortabilă.
Gama de motorizări va fi asigurată de cele mai noi motorizări diesel şi benzină ale Alianţei. Propulsoarele vor fi capabile să ofere cel mai mic consum din segment şi emisii ce pornesc de la numai 96 g/km.Noul Captur va fi produs la uzina Renault din Valladolid, Spania, şi îşi va face debutul oficial în cadrul Salonului Auto de la Geneva.
Automarket.ro la Salonul de la Geneva 2013
Automarket va fi prezent în perioada 4-6 martie la Salonul de la Geneva şi vă va prezenta live pe site şi pe pagina de Facebook ultimele noutăţi, informaţii şi imagini de la standurile constructorilor auto prezenţi la evenimentul din Elveţia.
spatiu nu
practicabilitate nu
ruliu DA
De ce-ai da un car cu bani pe asa ceva???
@ChuckNorris: recunosti ca esti biased? Ca daca nu, s-o gasi unul sa-i puna un badge cu TDI lui Captur si sa te dea pe spate :)
zonele cromate frontale imi amintesc de tuning-ul cu banda lucitoare efectuat "a la bloc" pe daciile 1310 !!!
E o imbecilitate sa vorbesti de spatiu, practicabilitate si ruliu, cand tu n-ai vazut masina in realitate.Dar deh, daca era Vw, sigur il pupai in partea dorsala. Eu zic ca Renault a dovedit si prin noul Clio - primul reprezentant a ceea ce va urma - ca poate oferi practicabilitate, tinuta de drum buna etc. intr-un pachet de exceptie.
Ce se poate spune pana acum e ca acest mini-crossover e SUPERB si are un interior inteligent conceput. Restul e can-can.
@ven
Un Vw nu va avea niciodata rafinamentul si savoarea designului Renault. Laurens van den Acker e de-a dreptul genial.
Poti insa sa spui ca masina X nu este pe gustul meu, in timp ce masina Y este exact pe gustul meu.
O seara deosebita va doresc.
Gresesti. Exista un design bun sau rau, iar aici majoritatea decide. Ma refer la presa de specialitate si clienti. Poti sa spui ca vygor opera e o masina frumoasa? Da?! Pe ce planeta?
La fel de bine exista un limbaj de design comun intre cei care practica aceasta meserie. Li se poate cere niste linii sterse si conservatoare (vezi mare parte din gama Volkswagen) sau li se poate cere un design plin de "savoare" , cum bine e descris mai sus.
Cumparatorii de masini asiatice insa au din ce in ce mai putine motive sa-si justifice achizitiile. Mai ramane doar dispretul pentru propria cultura si rasa.
Ideea era sa nu ne mai jignim reciproc.
O zi buna.
Personal imi plac mai mult insa Trax/Mokka.
Multi zic ca nu e practica si ca e o masina de oras 4x4. Ganditi-va ca e o masina pentru cineva sub 25-26 de ani, fara familie sau pentru o doamna de orice varsta care mai are cel putin o masina mai mare in familie pentru aspectele practice legate de calatorii/concedii. Plus ca e mai buna iarna pe orice drum fata de o 4x2 de orice fel.