Volvo a raportat că luna noiembrie a fost cea mai bună din întreaga sa istorie de 88 de ani, după ce a reuşit să comercializeze 49.055 de maşini, în creştere cu 26% comparativ cu perioada similară a anului trecut.
Dintre acestea, noul XC90 şi-a alocat 6.792 unităţi, în timp ce primele două locuri sunt ocupate de XC60 cu 13.988 unităţi şi V40 cu 7.765 unităţi. Piaţa din Statele Unite aproape s-a dublat după ce a înregistrat o creştere de 90% la aproape 7.000 de maşini comercializate, în timp ce vânzările din Suedia au crescut cu peste 42%.
Rezultatele excelente din noiembrie se observă şi în cadrul vânzărilor înregistrate în primele 11 luni ale anului. 465.000 de unităţi.
Volvo a ajuns la 441.002 unităţi comercializate, cu 5.3% mai multe decât în perioada similară a anului trecut. În acest context, suedezii trebuie să mai vândă doar 15.000 de maşini în luna decembrie pentru a depăşi recordul anual de vânzări stabilit în 2014, dePe termen mediu, Volvo îşi propune să ajungă la vânzări anuale de 800.000 de unităţi după ce îşi va împrospăta complet gama de maşini pe parcursul următorilor patru ani.
Via Volvo
Comentarii (1)