Esential
240 | de cai putere dezvoltă singura versiune pe benzină a noului Range Rover Evoque. |
190 | de cai putere dezvoltă cea mai puternică versiune a dieselului de 2.2 litri, instalat pe Evoque. |
240 | de cai putere dezvoltă singura versiune pe benzină a noului Range Rover Evoque. |
190 | de cai putere dezvoltă cea mai puternică versiune a dieselului de 2.2 litri, instalat pe Evoque. |
Expus în premieră mondială toamna trecută, în cadrul Salonului Auto de la Paris, Range Rover Evoque, mezinul gamei constructorului britanic a ajuns în sfârşit şi în România. Crossover-ul premium, disponibil în două variante de caroserie, coupe şi cinci uşi, vine în întâmpinarea publicului tânăr cu pretenţii premium.
Modelul englez este disponibil cu o motorizare diesel entry-level de 150 de cai putere, storşi din deja cunoscutul motor de 2.2 litri. Coupe-ul şi varianta cu cinci uşi se pot lăuda astfel cu emisii de CO2 foarte scăzute.
Preţurile sunt specifice modelelor premium şi încep de la 35.824 de euro pentru varianta cu cinci uşi, motorul diesel de bază şi echipare de pornire, botezată Pure. Cei care vor opta pentru varianta coupe trebuie să scoată ceva mai mulţi bani din buzunar, preţul de pornire fiind de 37.188 de euro.
Pentru cei care îşi doresc resurse mai generoase sub capotă există şi opţiunea unei versiuni de 190 de cai putere a aceluiaşi diesel de 2.2 litri. Preţurile încep de la 41.044 de euro pentru varianta cu cinci uşi şi de la 42.036 euro pentru coupe.
Fanii benzinei nu vor fi uitaţi, în gama lui Evoque urmând să fie disponibil şi un propulsor de 2.0 litri şi 240 de cai putere. În acest caz, preţul pentru coupe va porni de la 44.392 de euro cu TVA, în timp ce varianta cu cinci uşi va fi ceva mai ieftină, 43.276 de euro cu TVA.
Primul nivel de echipare, botezat Pure, va oferi clienţilor o serie de dotări esenţiale. Printre acestea se numără ABS, cruise control, servodirecţie electrică, frână de parcare electrică, senzori de parcare spate, sistem de asistare la plecare din rampă şi de control al stabilităţii pentru prevenirea răsturnării, banchetă rabatabilă, sistem audio Meridian cu radio CD, ecran color de 5 inch şi 8 difuzoare, volan şi schimbător îmbrăcate în piele, volan reglabil pe patru direcţii, airbaguri frontale, laterale, cortină şi pentru genunchii şoferului şi prize auxiliare.
VEZI AICI lista de preţuri a noului Range Rover Evoque 3 uşi!
VEZI AICI lista de preţuri a noului Range Rover Evoque 5 uşi!
Chiar daca poate nu se va ridica la dinamica unui X1 sa zicem, totusi originalitatea sa nu poate fi comparata. E fascinant de modern fara a uita ca este un Range. Nu as sta nici o clipa, daca as avea cei 44 de mii, sa ma gandesc la alte alternative...
Ca si marele Range, Evoque e doar pentru cei care stiu ce vor... Daca (si sunt foarte sigur) si viitorul Range Rover isi va improspata aspectul in acelasi stil atunci inseamna ca aceasta marca a incaput pe maini bune si are viitor...
Din aceleasi rationamente pentru care ai alege un Range Rover (clasc, nu Sport) in locul unui Q7, X5, GL, Escalade...
Abia astept sa vad primele impresii dupa teste...
fita maxima la un pret asemenea.
tu crezi ca bmw x3 mercedes glk sau audi 13 sunt mai ieftine?
uita-te bine pe lista de preturi inainte sa vorbesti aiurea.
intr-o tara civilizata ar fi o vedere mirifica, al noi e doar o noua aparitie pt ciocoi