Range Rover Evoque, lansat în România de la 36.000 de euro

De Bogdan Mirică
Publicat Marti, 14.06.2011
Range Rover Evoque a ajuns în sfârşit şi în România. Crossover-ul premium vine cu două variante de caroserie, cu trei şi cinci uşi, şi trei versiuni de motorizare.

Esential

240 de cai putere dezvoltă singura versiune pe benzină a noului Range Rover Evoque.
190 de cai putere dezvoltă cea mai puternică versiune a dieselului de 2.2 litri, instalat pe Evoque.

Expus în premieră mondială toamna trecută, în cadrul Salonului Auto de la Paris, Range Rover Evoque, mezinul gamei constructorului britanic a ajuns în sfârşit şi în România. Crossover-ul premium, disponibil în două variante de caroserie, coupe şi cinci uşi, vine în întâmpinarea publicului tânăr cu pretenţii premium.

Modelul englez este disponibil cu o motorizare diesel entry-level de 150 de cai putere, storşi din deja cunoscutul motor de 2.2 litri. Coupe-ul şi varianta cu cinci uşi se pot lăuda astfel cu emisii de CO2 foarte scăzute.

 

Preţ de pornire: 35.824 euro cu TVA

Preţurile sunt specifice modelelor premium şi încep de la 35.824 de euro pentru varianta cu cinci uşi, motorul diesel de bază şi echipare de pornire, botezată Pure. Cei care vor opta pentru varianta coupe trebuie să scoată ceva mai mulţi bani din buzunar, preţul de pornire fiind de 37.188 de euro.

Pentru cei care îşi doresc resurse mai generoase sub capotă există şi opţiunea unei versiuni de 190 de cai putere a aceluiaşi diesel de 2.2 litri.

Preţurile încep de la 41.044 de euro pentru varianta cu cinci uşi şi de la 42.036 euro pentru coupe.

Fanii benzinei nu vor fi uitaţi, în gama lui Evoque urmând să fie disponibil şi un propulsor de 2.0 litri şi 240 de cai putere. În acest caz, preţul pentru coupe va porni de la 44.392 de euro cu TVA, în timp ce varianta cu cinci uşi va fi ceva mai ieftină, 43.276 de euro cu TVA.

 

Dotări standard

Primul nivel de echipare, botezat Pure, va oferi clienţilor o serie de dotări esenţiale. Printre acestea se numără ABS, cruise control, servodirecţie electrică, frână de parcare electrică, senzori de parcare spate, sistem de asistare la plecare din rampă şi de control al stabilităţii pentru prevenirea răsturnării, banchetă rabatabilă, sistem audio Meridian cu radio CD, ecran color de 5 inch şi 8 difuzoare, volan şi schimbător îmbrăcate în piele, volan reglabil pe patru direcţii, airbaguri frontale, laterale, cortină şi pentru genunchii şoferului şi prize auxiliare.

VEZI AICI lista de preţuri a noului Range Rover Evoque 3 uşi!

VEZI AICI lista de preţuri a noului Range Rover Evoque 5 uşi!

Comentarii (18)

  • Edrany
    Dear Santa...
    20 3
  • Nothing like Range...
    Design original, clasic si in acelasi timp foarte modern, pastrand liniile traditionale Range Rover, dar in asa fel incat ochii iti aluneca pe formele lui...
    Chiar daca poate nu se va ridica la dinamica unui X1 sa zicem, totusi originalitatea sa nu poate fi comparata. E fascinant de modern fara a uita ca este un Range. Nu as sta nici o clipa, daca as avea cei 44 de mii, sa ma gandesc la alte alternative...
    Ca si marele Range, Evoque e doar pentru cei care stiu ce vor... Daca (si sunt foarte sigur) si viitorul Range Rover isi va improspata aspectul in acelasi stil atunci inseamna ca aceasta marca a incaput pe maini bune si are viitor...
    21 4
  • @
    O masina foarte frumoasa, insa ,,Scump doamna scump, dincolo era mai ieftin" !
    4 18
  • @ScorpyonVAG
    Scump scump, da face...
    Din aceleasi rationamente pentru care ai alege un Range Rover (clasc, nu Sport) in locul unui Q7, X5, GL, Escalade...

    Abia astept sa vad primele impresii dupa teste...
    19 5
  • impresii...
    masina pt EBA... nu i vad totusi rostul..arata putin altfel,da, bine pt unii, ciudat pt altii (subiectiv); nu pare nici ca stie ceva off road (cum stiu restul range rover).
    fita maxima la un pret asemenea.
    9 23
  • scump dar...peste tot!
    Aceasta masina cred ca o sa ajung la fel de populara pe strazile patriei ca si X / Q si alte masini de tipul asta!Romanul care isi permite o sa cumpere aceasta masina...cat mai mare cat mai puterinica...numai fitze!
    7 8
  • @GeO
    Mai citeste odata despre dimensiunile ei... Nu e nici "cat mai mare" nici excesiv de puternica... Si nici de fitze (sau nu pentru orice fel de fite), e pur si simplu o masina cu gust, ceva mai practica si mai utilizabila zilnic decat fratele mai mare... Si versiunea cu 2 usi (sigur foarte rara la noi) va fi pentru cei care n-au nevoie de 2 usi in plus...
    13 4
  • Test
    Asteptam cat de curand un test cu aceasta piesa!
    5 1
  • octav_bmw
    @scorpyon

    tu crezi ca bmw x3 mercedes glk sau audi 13 sunt mai ieftine?
    uita-te bine pe lista de preturi inainte sa vorbesti aiurea.
    10 4
  • octav_bmw
    audi Q3*
    5 3
  • tomita
    mda...at de curand vor invada strazile bucurestiului sub manutele unor fine 314zde care vor intra peste ceilalti participanti la trafic cu aceeasi nesimire de acum, fara semnalizare sau semne de jena ulterioara.
    intr-o tara civilizata ar fi o vedere mirifica, al noi e doar o noua aparitie pt ciocoi
    14 2
  • nice car... ii dau nota 10 daca o sa o vad vreodata semnalizand in romania.
    1 1
  • .
    E mai mic si ca Freelander!
    0 1
  • monica
    vai,cat sunte ti de invidiosi!!!!!!!
    este o masina superba din orice punct de vedere,frumoasa si buna.eu cred ca voi astia care ati scris urat despre ea sunte ti niste frustrati care conduc loganuri.
    2 3
  • ****
    cum spune si in articol vrea si se adreseaza publicului tanar si persoanelor feminine ,ceea ce pana acum Range nu prea era cautat
    1 1
  • ....
    am vazut ieri masina pe strazile din buc. sa arata belea
    1 1
  • Duster concept
    Fata o are de conceptul Duster.Comparati si veti vedea similitudini clare.
    1 3
  • clar au copiat dusterul, numai ca dusterul e mult mai frumos
    1 2

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru