Qoros, noua marcă a chinezilor de la Chery, va aduce la Salonul Auto de la Geneva trei exponate. Prezentarea celor trei modele marchează debutul mărcii chinezeşti pe piaţa din Europa. Dintre cele trei exponate, doar berlina 3 Sedan este un model de serie, pe când hatchback-ul şi crossoverul sunt încă în faza de concept. Spre deosebire de celelalte mărci chinezeşti care au fost comercializate până acum pe piaţa din Europa, cei de la Qoros ţintesc cinci stele EuroNCAP, un nivel superior de calitate şi fiabilitate şi un design original.
Gama de motorizări a lui Qoros 3 Sedan, cunoscut iniţial sub numele de GQ3, include două unităţi pe benzină, de 1.6 litri, care dezvoltă 126 CP şi 155 Nm, respectiv 156 CP şi 210 Nm pentru versiunea turbo. Transmisia standard este o cutie manuală cu şase trepte, iar clienţii pot comanda şi o transmisie cu două ambreiaje. Pentru moment, gama Qoros nu include diesel-uri, dar trebuie să le apreciem eforturile la început de drum.
Ulterior, Qoros va lansa un motor 1.2 turbo cu trei cilindri în linie. Al doilea exponat din gama Qoros este un break compact, numit Qoros Estate, care prezintă o versiune mai practică a lui Qoros 3 Sedan. Modelul are un hayon de dimensiuni mari, un plafon alungit şi un limbaj de design potrivit pentru acest segment. Bancheta din spate este pliabilă, iar interiorul prezintă numeroase spaţii de depozitare.Cel mai interesant element din standul Qoros de la Geneva este crossoverul hibrid. Acesta aparţine tot segmentului compact şi se numeşte Cross Hybrid. Modelul are un motor 1.2 turbo cu trei cilindri în linie şi două motoare electrice. Primul este poziţionat la nivelul punţii spate, iar al doilea este integrat în transmisie şi joacă atât rolul de demaror, cât şi rolul de generator. Modelul poate oferi şi tracţiune integrală, va avea un mod 100% electric şi prezintă şi un mod hibrid asistat.
Automarket.ro la Salonul de la Geneva 2013
Automarket va fi prezent în perioada 4-6 martie la Salonul de la Geneva şi vă va prezenta live pe site şi pe pagina de Facebook ultimele noutăţi, informaţii şi imagini de la standurile constructorilor auto prezenţi la evenimentul din Elveţia.
Via Qoros
Wow, si ce cifre captivante. 155 Nm? Mai, nu stiti ce-i bun! Ia sa parchezi pe o panta destul de inclinata si dupa aceea sa te incadreze strans alte doua masini. Va fi minunat cand vei dori sa iesi pe interval. Poti sa te folosesti de ambreiaj si frana si de talentul tau de pilot cat vrei. Buf-buf si gata. Nema vlaga la valoarea asta. O fapta qoros-iva la buzunar. RCA se razbuna intotdeauna. Dar vei recupera prin consumul excelent.
Hei, dar realizeaza cineva ca este vorba despre divizia de lux a lui Chery? Lux, cu pluralul lucsi. Becuri. Frumoase faruri.
Nici crossover-ul nu lipseste. Ce vrei, dom'le, mai mult? O masina a timpului prezent. Prezent = radacina lexicala a cuvantului "prezentabila".
Uluitoare. Interiorul este incomparabil. Incomparabil mai reusit decat la Golf. Grila este perfect cosmetizata. Doar rauvoitorii ar invoca asemanari cu Dacia. Spatele, in tustrei variantele, imi aminteste vag de ceva (vag, cu litere mici). Iar profilul de Astra H......las' ca nu se gandeste nimeni ca un crossover poate avea de-a face cu un hatchback, mai ales daca acesta din urma ar fi mai vechi. E-he, mori de foame daca nu te duce capul ca pe multi nu-i duce capul......
Fiabilitate? Sa stai cu maestrii fiabilitatii in coaste - japonezii - si sa n-o iei in calcul? Pardon, este inclusa in pret.
Bun. Si nicio vorbulita-vorbulea despre gradul de securitate al marcii? Pare foarte solida asa, la o simpla si orientativa ocheada. Sau sa credem in puterea exemplului lui Chery Amulet? Doar amuleta ar ramane din tine in caz de impact, dar sa nu creada nimeni ca va imparati lumea la nesfarsit. Cu o amuleta toti suntem datori :)
Design super, calitate pret super, ce sa mai...
Nu e coreeana dar nici coreenele cand au invadat EU nu erau japoneze.
De o divizie sport ceva nimic?
Bafta la shopping !
:)))
Cat despre design copiat - mi se pare cel mai original design auto chinezesc pana acum, oarecum in trend cu tendintele actuale.
Intr-adevar sunt ceva elemente in comun cu alte marci/modele, insa nu e chiar strigator la cer - iar daca asta vine la 60% din pretul unui Pejo/Reno/Opel ori VW...atunci poate ca chiar se merita!
Insa, oricum nu ma astept la o explozie de vanzari, pentru ca le lipseste infrastructura service-urilor, sa nu mai pun la socoteala cat ar trebui sa astepti pentru o piesa de schimb...
Mult noroc! competita este intotdeauna buna pentru consumatori
Ps. Nu imi place denumirea marcii....nu suna bine.