Proprietarul Spyker Cars a cumpărat carosierul Zagato
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Compania Coventry Prototype Panels a achiziţionat casa Zagato din Milano. Compania britanică deţine atât marca Bowler, specializată în modificarea modelelor Land Rover pentru competiţii off-road, cât şi marca Spyker, cunoscută pentru automobilele sale exclusiviste. CPP lucrează în colaborare cu Aston Martin, iar Spyker a colaborat în trecut cu Zagato, care colaborase la rândul său cu producătorul din Gaydon.
Pe lângă faptul că este deţinătorul companiei Coventry Prototype Panels, Vladimir Antonov este un vechi susţinător al lui Victor Muller. În ciuda faptului că a fost blocat să investească mai departe în Saab, Antonov a cumpărat proprietăţi însemnate de la Saab, ajutând marca suedeză într-un fel. Între timp, cei care au preferat să-l ţină pe Antonov deoparte privesc cum acesta face un tur de forţă, prin care demonstrează că ar fi putut să rezolve problemele financiare ale Saab fără dificultăţi însemnate.
Având în vedere mărcile pe care le deţine în prezent, Vladimir Antonov ar putea să-şi lanseze fără mari probleme propriul său brand de supercar-uri. Coventry Prototype Panels deţine facilităţi de producţie în Regatul Unit, Spyker are o istorie însemnată şi un nume important în industria auto, cei de la Zagato sunt maeştri în materie de design, în timp ce Bowler este specializat în competiţiile off-road şi în perfecţionarea motoarelor şi a şasiurilor.
Via | WorldCarFans
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Ford Motor Company a anunțat o investiție de 4.4 miliarde de euro pentru a-și transforma operațiunile europene. Principalul scop este cel de a reduce costurile și de a-și crește competitivitatea pe continent. (11.03)
-
Porsche Automobil Holding SE este cel mai mare acționar din cadrul Grupului Volkswagen. Compania se așteaptă la pierderi de 20 de miliarde de euro pentru anul fiscal 2024. (10.03)
-
Competiția de design YouClip, în care 3 școli de design concurează pentru dezvoltarea unui nou accesoriu Dacia, se apropie de final. În competiție au rămas 4 proiecte, câștigătorul urmând să fie anunțat pe parcursul lunii martie. (10.03)
-
Adio, Ford Focus: producția va ajunge la final în luna noiembrie
-
Noul Subaru Forester a ajuns în România: start de la 40.850 de euro
-
Echilibru
-
Acesta este noul Volvo ES90: 700 km autonomie și versiune cu 680 CP
-
Șeful de design de la Volkswagen confirmă întoarcerea butoanelor fizice: "Este o mașină, nu un telefon"
1. Simplificati si mai mult acest site. Nu stiu ce capatzana de roman internaut a conceput asa ceva, dar sunteti in urma fata de occidentali. Concediati designerii siteului si simplificati-l masiv. Voi nu aveti atitudine? Pe ce lume traiti?
2. Jocul asta de culori e prea obositor. Mergeti pe o nuanta clasica de alb cu negru/gri. O sa reprosati ca romanul e dat dracu, le stie pe toate. De fapt va da omul o sugestie buna si o aruncati la cos. Sunteti in urma fata de occidentali, sunteti romani puturosi. Fi-ti mai simpli si mai pragmatici. Mizati pe calitate si mai putin pe cantitate. Cantitate gasesc la imbecilii de la OTV. N-am nevoie de asta. Faceti dracu un site de prima clasa, pentru ca nu trebuiesc milioane de dolari pentru asa ceva. Faceti un site sa stea matzoiul in coada.
3. Tot eu v-am dat sugestia sa aveti rubrica de STIRI separata. Si uite ca am avut dreptate. Fi-ti baieti destepti si cu atitudine.
2. scrie corect in limba romana ("fi-ti" ???)
3. se vede ca nu cunosti structura si procesele din spatele unui site
4. daca punctul 4 ar fi fals, ai vedea ca designerii nu au nici o vina ... la nivelul Automarket, designerii nu deseneaza dupa capul lor, iar designul nu inseamna numai culori
5. ai putea sa le trimiti celor de la Automarket o propunere de layout conform standardelor tale de design si usability
Scuze pentru offtopic, dar cerea replica ...