Proiect de lege: Automobilele înmatriculate în străinătate pot circula legal în ţară doar 90 de zile
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Un proiect de lege al Poliţiei Române promite să schimbe definitiv piaţa auto din România şi comportamentul unor şoferi. Mai precis, poliţiştii au înaintat un proiect de lege ce prevede restricţionarea perioadei de timp în care şoferul unui automobil înmatriculat în alt stat al Uniunii Europene are dreptul să circule legal în ţara noastră. Spre deosebire de restricţiile existente înainte de 2007, ce puteau fi evitate prin ieşirea din ţară pentru o scurtă perioadă de timp, noul proiect de lege nu vizează momentul în care vehiculul a intrat în ţară, ci primul control în trafic al acestuia.
Dacă proiectul de lege va fi votat, şoferul unui vehicul înmatriculat în alt stat al Uniunii Europene are drept de circulaţie de 90 de zile în România din momentul primului control în trafic. Sunt şanse mari ca la respectivul control să se coreleze datele automobilului cu datele şoferului şi ca seria de caroserie şi alte informaţii tehnice ale vehiculului să fie introduse într-o bază de date, pentru prevenirea eventualelor tentative de fraudă.
După trecerea celor 90 de zile calendaristice, şoferul vehiculului respectiv poate fie să înmatriculeze vehiculul în România, permiţându-i circulaţia în ţară pentru maximum trei luni fără plata vreunei taxe de poluare, fie să renunţe definitiv la vehicul, indiferent că vorbim de exportul acestuia sau de radierea sa din circulaţie şi sistarea utilizării, fie de exportul său în alt stat.
Există şi posibilitatea ca şoferul respectiv să înmatriculeze automobilul în România după expirarea celor trei luni de "graţie", cu condiţia ca şoferul să nu circule cu automobilul după ce trec cele 90 de zile de la primul control în trafic.
Poliţiştii estimează că sunt peste 100.000 de autovehicule înmatriculate în Bulgaria care circulă în ţara noastră. Din păcate, nu există nicio evidenţă clară a acestor cazuri, iar poliţiştii nu pot indentifica şoferul unui vehicul înmatriculat în Bulgaria dacă acesta nu opreşte la controlul în trafic.
În plus, companiile de asigurări obligatorii din Bulgaria se sustrag adesea de la despăgubiri în cazul unui accident, iar şoferii care au automobile înmatriculate în ţara respectivă pot să evite amenzile de rovinietă şi de radar, automobilul lor nefiind "legat" de numele şi adresa lor în baza de date a poliţiei bulgare sau române. Situaţia a fost creată pe fondul taxei de primă înmatriculare instituită în 2007 de Guvernul Tăriceanu, politică urmată ulterior şi de guvernările care l-au succedat, într-o formă diferită.Via | Realitatea
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Intern
-
Galeria Țiriac Collection, cea mai mare colecție privată de automobile din România, tocmai a primit două exponate noi. Este vorba despre două modele Porsche 911, dintre care unul este GT3 R Rennsport, un model produs în doar 77 de exemplare. (04.12)
-
Potrivit noilor date furnizate de Asociația Constructorilor de Automobile din România, vânzările de mașini noi în România au scăzut cu 8 în luna noiembrie. Pentru ultimele 11 luni, vânzările au rămas în creștere față de anul trecut. (02.12)
-
Un nou studiu al pieței de mașini second hand din țara noastră arată că mai multe mașini au trecut prin mai mult de două schimbări de proprietar. Există cazuri în care mai multe mașini au trecut prin mâinile a nu mai puțin de 24 de proprietari diferiți pe parcursul vieții acestora. (28.11)
- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- STUDIU: Doar 1% din proprietarii de mașini electrice ar reveni la termice
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
Citeste articolul nu numai titlul si pozele
Mentionez din start ca nu sunt adeptul SH-urilor aduse din BG , insa am o prietena care si-a adus acum 3 ani un Nissan Murano din Canada si s-a stabilit aici... nu si-a inmatriculat-o inca in Romania; oare ce se va intampla in acest caz?
Sa va feresca D-zeu de accident cu smenari din astia care circula cu masini inmatriculate in Bulgaria.
Sa vedeti voi umblaturi si alte porcarii.
E plina tara asta de masini masluite prin Bulgaria, mare parte dintre ele varza la capitolul siguranta tehnica, cu revizii facute cine stie cum si pe unde sau mai bine zis deloc.
Spunea careva mai sus ca vai de mine, daca vine un strain cu masina inmatriculata in tara lui de bastina si il opreste politia si il ia in evidenta.
Pai da bai desteptule, DAR, pe ala il legitimeaza si cu buletinul sau pasaportul, si atunci vede ca e doar in tranzit, nu sta ala 3 luni in tara asta ca isi vede de drum.
Acest proiect de lege va fi aplicat cel mai probabil romanasilor care au masini inmatriculate prin alta parte si circula bine-mersi prin tara asta de 2 lei.
E plin de cefe groase cu masini de Bulgaria, extrem de obraznici si tupeisti in trafic, si ii doare undeva de restu din jurul lor.
Bine-nteles ca multi se vor simti acuma ofensati, ca vai de mine aia din guvern is hoti...da sunt hoti....dar un pic de disciplina pe drumurile astea de la noi nu strica, ca intra unu din ala cu un jaf de bulgaria, fara nicio verificare la masina, si te omoara....si atunci e nasol rau.
Numa ca romanu repede sare cu gura, cand se simte cumva atins in orgoliu si in smecherie.
Acest proiect de lege sper sa fie adoptat si sa intre in vigoare cat mai repede.
Daca ar fi facut si ei o lege care sa permita inmatricularea in RO in anumite conditii si sa nu iti ia pielea, deoarece nu toata lumea are bani pt.nea tiri,logan si altii
Ar trebui sa faca drumuri nu sa dea legi stupide de a mai diminua circulatia iar banii sa ii fure regii ai asfaltului sau sa faca manevre toti coruptii
Daca ar fi niste oameni normali cei ce-si inmatriculeaza masinile in BG nu ar fi o problema, dar toti is cocalari si prosti, e cred regii soselelor cu golf 3 si bmw 316i de prin 1900...imbecili care nu dau prioritate, nu se asigura, nu semnalizeaza si atunci??? nu ar trebui facut ceva???
O varianta pt rezolvarea, fie si partiala, ar fi verificarea in trafic a platii rovignetei pt aceste autovehicule (ca asta e scrisa in limba romana) si date amenzile corespunzatoarea soferilor respectivi. Asa-i ca sunt rau? :-)
Sa dispara odata smecherii care fenteaza legile cu masini de KKO inmatriculate in BG. Daca eu imi pot permite doar un Logan inmatriculat in Ro atat imi iau. De ce sa ma frec cu un BMW de 2 lei inmatriculat in BG si care nu e mai bun decat loganul de 2 lei din Ro.
eu anul asta mi-am luat masina cu nr de Bulgaria si cu toate actele in regula , asigurare, ITP , rovinieta la care s-a adaugat o revizie completa ; dupa ce am avut 5 masini pe Romania . Chiar un BMW seria 5 cum n-o sa aveti voi nici daca mancati pufarine toata viata , si nu pt ca n-ati avea bani sa-l cumparati ci pt ca nu va permiteti sa-l intretineti sau sa-l miscati de pe loc , poate doar cand mergeti in vizita la un mic feliat pe la rudele sarace de la tara ca sa aratati ce meseriasi sunteti voi si in rest o sa sprijiniti barile de la RATB, RATC sau alte asemenea .
Excluzand partea cu taxa de prima inmatriculare , impozitul nu este deloc de neglijat si chiar nu vad de ce sa platesc atatia bani la stat doar pentru ca sa am o masina ... statul n-a contribuit cu bani ca sa o cumpar ca sa trebuiasca sa le dau 20+ milioane anual doar asa ca am masina .
Plus de asta, cei mai retarzi soferi din trafic nu sunt cei cu nr de BG pe care-i vezi usor si-i poti ocoli , ci aceia dintre dumneavoastra frustrati cu LOGAN , DACIA PAPUC si alte panarame de masini care-si poarta cu mandrie numerele de RO si care-s prosti de bubuie si o data si-au dat si ei seama ca au maneta pentru semnal pe langa volan , care stau numai pe banda stanga cu aproape 100 km la ora pe autostrada , ca de, sunt mandrii de cazanul lor nou .
Pe de alta parte , aceasta lege in final se va adresa proprietarilor, ori cei cu masini de BG nu sunt proprietari , asa ca tot se va fenta . Cei mai afectati vor fi proprietarii cu masini de Spania ,Italia si alte cele , care vin cu masinile aici si din diverse motive uita sa-si plateasca taxele sau asigurarea in tara respectiva .
PS: daca v-a parasit prietena sau nevasta pentru unu cu masina de BG , nu-i din cauza masinii
2. Regula respectiva se aplica DOAR rezidentilor care au masina inmatriculata in alt stat!
3. In Romania regula se va aplica doar bugetarilor, manelistilor si cocalarilor si de asemenea tuturor exponentilor cu un IQ de max 90. Cei din sectorul privat si restul de 1% care mai contribuie la buget nu isi permit masini SH sau au deja masinile inmatriculate (in RO).
4. In Romania bugetaril, manelistili ,cocalarii cumpara doar masini full option care sunt livrate preponderent negre, cu folii negre neomologate si
ABSOLUT OBLIGATORIU - FARA SEMNALIZARE .
5. Intr-un singur judet (Brasov) in 2 ani de zile s-au contabilizat la societatile de asigurare peste 180 accidente produse din vina bizonilor (scuze- posesorilor de paper drive) romani posesori
de masini "cica inmatriculate" in Bulgaria.
6. Respirati usurati deoarece 14 dintre ghinionisti au reusit sa depisteze si sa actioneze in justitie societatile de asigurare din Bulgaria.
Dar vai ce se intampla ?! ai nevoie de justitie ... adica de bugetari... adica de bizoni.... adica trebuie sa apelezi la bunul plac al unui posesor de masina neagra ? cu folie? ... CARE NU SEMNALIZEAZA? ....
P.S. Ceafa mea mai subtire ca a ta, si muncesc aici in romania pe un salar posibil mai mic ca al tau care ai avut 6-7 mii de euro sa-ti iei rabla, eu m-am dus si mi-am luat o masina si de 3 ani am schimbat doar un pivot, caci taxele mele(si stai linistit ca si ale tale) se duc pe altceva si nu pe repararea drumurilor.
o alta solutie ar fi monitorizarea al vama, cu contorizarea zilelor cat esti in romania . . . dar si asta poate fi combatuta usor - daca bulgarul pleaca prin romania si se intoarce prin cele 7 iugoslavii ;)
este foarte dificil sa impui restrictii unei alte tari din UE ... sa ne amintim cum francezii si italienii au vrut sa ne trimita conationalii acasa fortat... si au incasat instant un sut in oO de la parlamentul european :))
ca orice tara, Romania traieste din taxe. Nu toata lumea trebuie sa conduca o masina! Un autombil nu face parte din nevoile fiziologice ale unui om. Daca poti sa iti permiti o masina, iti permiti, daca nu, folosesti ca orice persoana civilizara bicicleta sau mijloacele de transport in comun. (Vezi Danemarca unde taxele ajung la cca. 80 din valoarea unui automobil nou)
Ceea ce fac cei cu masini inmatriculate pe Bulgaria se numeste evaziune fiscala.
@ Iveco
Dvs v-ati cumparat un camion ca sa lucrati pe el....prin mijloace neortodoxe (adica evitand anumite taxe). Daca nu va puteti perimite sa inmatriculati un camion in conditii normale, va recomand sa va angajati la o firma care isi poate permite sa plateasca toate taxele, tinand cont de prevederile legale. (nu va va convine pt ca probabil nu veti castiga la fel de mult precum prin evaziune fiscala).
Acest fel de gandire este precum al elevilor care incearca sa copieze la BAC. Cum le inchizi portita de furat se revolta!
... pana la urma tot cei cinstiti vor avea de suferit din cauza " smecherului cu numere de Bulgaria", si altor persoanae care ocolesc legea!
Parca daca am intrat in UE era libertatea de circulatie, economica.Unde au disparut.
Spanioli cer drept de munca, noi interzicem masinile.Pai de ce nu isi fac treaba cei care trebuie s averifice masinile in trafic.Sa faca controale cu RAR pe dumuri si sa ridice cartea da ca masina nu est ein regula dpdv tehnic.
Nu am masina inmatriculata in Bulgaria
In loc de concluzie: purtatorii nelegitimi de creiere de la Presedintie, din Parlament si din Guvern nu sunt definiti/setati/dedicati decat de un/pe un/unui lucru care intotdeauna poarta fesul, he he he. Asta nu-i sociopatie, dragii mei, ci mizeria launtrica de care nu vrem sa ne curatam niciodata: aceea de a-i pune sa ne conduca tocmai pe cei care nu exceleaza in nimic altceva decat intr-o verva demagogica de rasul curcilor si ale caror "texte de lege" fals solemne si greu inteligibile cuprind de obicei niste enormitati vecine cu ospiciul :D
Un unchi, si-a luat o astfel de cazatura premium, din 99, si mi se lauda, ca el nu ar da 9000euro pe un logan, cat a dat fratele meu, niciodata. Al lui are toate simptomele de mai sus , si este euro 3, si bate din toate incheieturile, si a bagat pana acuma 2000euro in masina aia ,,premium". Loganul la cumparat la 6100 prin programul rabla si este Laureate , euro 5, etc.
Dar cu taxele, aveti mare dreptate! Si eu va sustin ! Nu este corect, sa fie taxe asa mari. Si eu mi-as permite un V10 TDI, insa taxele de inmatriculare, impozit, asigurare, sunt muuuult prea aberante.
Precizez ca loganul fratelui meu, are doar 9.000km, nu a prea rulat cu el, caci este plecat cu ,,afaceri" in Germania :)). Are motorizare 1.2 euro 5, deci la testul de noxe, la consum ulei, si la toate celelalte, logic ca este mai bun. Cand va ajunge la varsta bmw-ului tau, nu cred ca va arata asa, dar ideea este, ca este o masina buna, pentru pretul ei, si cu programul rabla, a dat doar 6000euro, pe o masina noua, si dotari de bun simt. Am si eu un verisor cu un 525i pe BG, (din 99 este), si nu ma dat pe spate :). Incerc sa va schimb modul de a gandi, si sa ganditi, inainte sa criticati. BMW-urile alea, sunt obosite, cu toate ca sunt puse la punct, niciodata nu stii cand va pica ceva. Am cumparat o cazatura, de 1310, din 98, cu ITP pana in 2013, si arata bine, iar motorul are aproape 200.000km, si masina merge bine, nu are nimica, dapoi un bmw :).
Rugina Loganul sigur nu are, deoarece este in garaj, si este un mediu uscat,etc.
Ceea ce nu ai inteles si in general nu o sa inteleaga natia asta in veci e ca daca nu iti permiti ceva, nu iti cumperi. E dreptul tau sa ai o masina, e adevarat, insa nu e musai. Si mai e ceva ce nu o sa pricepeti in veci : cand iti iei o masina inainte de toate te intrebi la ce iti trebuie, dupa care te uiti in buzunar. Pentru cei mai multi romani, masina e un accesoriu ca sa crape de ciuda toti dusmanii. Tara frumoasa, mentalitate de k*t, oameni pe masura. Brava voua !
Ar trebui sa incerci su tu sa iti schimbi o opinie - respectiv: "daca-i nou nu am probleme", pentru ca nu este nici pe departe adevarata afirmatia. Daca iei un Logan nou si il tii 5 ani este destul de posibil sa ai cam aceleasi costuri de service+reparatii pe care le-am avut eu de la 180k la 250k cu al meu Mitsubishi (masina mea, desi acum am "pensionat-o", pleaca la sfert dupa o saptamana de stat in fata portii ... inca mai are bucse ... si inca nu a ruginit, desi are 11 ani)
@528i - este posibil sa bati fara probleme cam toate ligheanele de 2004-2006 .. mai noi de atat nu prea vad cum ... poate la frane :)). Astea cu conditia sa nu ai un cazan in loc de BMW ;)
@aia 4 (deocamdata:P) care au dat cu "rosu" la comentariul meu de mai sus:
domnilor, aveti asa o impresie ca fiind o afirmatie care arata inutilitatea ideii am vreo dragoste speciala pentru masinile cu nr de bulgaria.. sau vreodragoste fata de preamaritii nostri conducatori ..???!!!???
Daca se promulga aceasta lege unul dintre efectele imediate va fi ca 90% dintre cei cu masinile inmatriculate in Ue nu vor mai opri la semnalul politistului, se va fugi pe capete, va fi un haos total.
tot la fel de bine cu 1500euro iti poti lua dacia soenza, gama daewoo, golf 2, si tot ce mai vrei, dar cand vrei sa fii prost cu nr de bg, normal ca alegi solutia asta. iti aduci o basina obosita cu cel putin 300.000km si mergi la bg, normal ca esti prost!!!
@Bmw528: si cu S-class poti sa te duci pe cealalta lume, nu numai cu Logan. +ca el nu este facut de curse.
ps: nu stiu de ce am impresia dar sunt ceva utilizatori Automarket pe aici, care tot isi schimba numele, sau se delogheaza si posteaza in voie.... caci nu are cum sa apara atataia, cand intru eu intr-o discutie.
Daca inmatricularea in RO ar fi costat o fractiune din pretul masinii (o jumatate sau trei sferturi) poate as fi inmatriculat-o la noi, dar din moment ce costa de 4 ori pretul de achizitie al masinii, trebuie sa fii nebun ca sa o platesti. Deci am inmatriculat-o in BG si nu am nici ceafa lata, nici lant la gat si stiu si sa scriu romaneste. Nu inteleg de ce exista atata aversiune fata de cei care conduc masini inmatriculate in BG. Aversiunea trebuie sa fie fata de cei care conduc masini periculoase si/sau fara acte in regula indiferent de tara unde si-au inmatriculat masina. Si ... evident, fata de autoritati.
PS: Salariu mentionat mai sus e in cazurile fericite, sunt romani care lucreaza si pe 700 de ron, aceia cum o sa plateasca taxa, sa nu mai vb de masini de 5000e!!!
Daca taxa de inmatriculare ar fi de max 1500euro, tara ar castiga multi bani. Si sa puna taxa dupa norma de poluare.
Stii ,, sunt prea sarac sa imi permit un lucru ieftin".
@texanul:
eu de bine de rau, am o vw jetta 2011 inmatriculata in RO
tu dute in puii mei cu corsa ta din 1980...
2. Am platit taxa 1600 de euro pentru o masina cumparata cu 2000, acum as plati vreo 4000....nu e bine...unii sunt nebuni dar noi suntem prosti ca le inghitim toate gogosile.
3. cati aveti licenta de windows acasa? cred ca asta e cel mai bun exemplu de cat de avari pot fi unii (ca doar billi e in top), si cam la fel e si cu taxa noastra, putini o platesc, dar de castigat tot castiga guvernul, daca ar fi mult mai mica toti si-ar inmatricula masinile, ei ar castiga probabil mai putin dar ar fi oamenii mai fericiti si multumiti ca destule necazuri avem.
Pana una alta ne racim gurile degeaba, voi credeti ca e vreo persoana cu greutate sa se uite pe forumul asta?
Au alte afaceri de facut, si nu-s gainarii, ca doar gainarii sunt prinsi, astia fura in stil mare si nu-i ia nimeni la puricat, iar daca vreunul apare la televizor trebuie ani de judecati in care avocati, procurori si alte minti luminate sunt tarati prin mormane de hartii pe banii nostri si comisioane grase de la ei , iar la urma nu sunt dovezi concludente sau iau ceva cu suspendare si isi continua activitatile ca si cand ar fi fost ingeri toata viata.
Dupa parerea mea, majoritatea comentariilor de aici sunt superficiale ... nu vedeti decat ce e in fata ochilor ...si daca nu ati fi orbiti de orgoliu si furie si v-ati da un pic inapoi 2 pasi ...a-ti vedea "the BIG picture" si anume:
1. STATUL E HOTZ ... dragilor, n-o sa vedeti inapoi ca beneficii ABSOLUT NIMIC din ceea ce platiti ... bani de vile cu piscine si de campanii electorale (care se si apropie) ...acolo se duc
2. NU masina inmatriculata pe BG e problema, ci cei care o conduc ... si nici vina lor nu e ... ca o parte au luat permisul pe bani, iar ceilalti au facut scoala de soferi cu putangutangi care stau tolaniti pe scaunul din dreapta si vb non-stop la mobil si-l lasa p-ala de la volan sa ia decizii de unu singur in trafic ... apoi da de vreo 5-6 ori examenul ... si abia-abia ia permisul ... cel mai bun exemplu ...sa-i vezi pe turistii romanasi (eu sunt de la mare) cum se opresc in mijlocul drumului sau intersectiei, uluiti ca nu stiu care-s prioritatile ... fratilor ..semnele de circulatie sunt aceleasi peste tot ... da ce sa-i faci daca e greu sa pui mana sa citesti
3. LIPSA DE EDUCATIE ... "cine nu are batrani sa-i cumpere" s-a transformat in zilele noastre in "cine are pensionari, scapati de ei" ... fratilor ...daca noua educatie este TELEVIZIUNEA care ne intoxica cu emisiuni in care ne prezinta fufe si proxeneti care se freaca pe nu stiu ce vapor si aia face rating ...de unde vreti sa fie disciplina in trafic, compasiune, intelegere pt fiinta umana ...
Din pacate nu ne mai facem bine ... pt asta ar trebui sa se intample ceva extrem de cataclismic ... si cel mai bun exemplu este ceea ce spunea Einstein ... si anume ca "Nu stiu cu ce fel de arme va fi purtat Cel De-al 3-lea Razboi Mondial, insa Cel De-al 4-lea va fi purtat cu pietre si bete" ... o intoarcere la origini e tot ce ne mai poate salva ...
Sa aveti o viata frumoasa
ON: Am citit intr-un text, si tocmai mi-am amintit 2 intamplari cu niste prieteni cu masini pe BG.
Unul avea un 316i, iar altul Opel Astra , ambele pe BG. Mi se laudau, ca sunt de 10ori mai bune ca un Logan, etc... ca aveau toate la zi, ca au ITP-ul facut, si multe altele. Cei doi indivizi, s-au hotarat sa mearga in afara tarii. La vama (nu mai tin minte in ce tara), Opelul Astra a fost confiscat =)), iar 316i, la lasat ala in ITALIA abandonat, a venit acasa cu microbusul, care face transport ROMANIA-ITALIA =)). Deci o astfel de lege, ar fi de minune in tara noastra. Lasati voi motrizarile alea imense. In 2000euro gata inmatriculata va puteti cumpara o Solenza in stare foarte buna, cu max 90.000km , motor Renault , servo, air-bag, ac, etc. Sau daca vreti masini nemtesti va puteti lua un Polo 1.0MPI, Fabia 1.2HTP, si multe alte masini, Opel Astra 1.2 16V, si multe alte masini, cu max 3000euro. Lasati voi 2.800benzina, etc. Cand va ve-ti permite sa intretineti o astfel de masina, atunci da , merita fiecare banut, pentru senzatia oferita de un motor mai mare de 3.000cmc3. Dar pana atunci limitati-va la cat aveti. De parca vad acuma vreo 30 comentarii dupa mine, incercand sa ma elimine =)).
Draga Cristi, eu am platit inmatricularea in Romania, nici mie nu imi convine ca cei cu masinile inmatriculate in Bulgaria nu au RCA aici si circula ca dementii, nu ma intelege gresit. Platesc un miliard de taxe anual si ca persoana fizica si ca firma si cu toate astea nu beneficiez de nimic. Ne aliniem pe zi ce trece cu toate taxele la nivelul UE desi veniturile aici sunt altele iar infrastructura si celelalte beneficii care ar trebui sa apara in urma platirii taxelor nu se rezolva . Platim taxe degeaba iar tu nu poti recunoaste acest lucru. Atat timp cat se pot fenta taxe legal e normal sa o faci si asta se intampla inclusiv in alte tari. Economia bolnava e tot rezultatul politicii defectuase. Dau vina pe cine e vinovat, atat pe stat cat si pe cei cu masini inmatriculate in alte tari care nu au acte in regula si dina caror cauza trebuie sa scoatem noi bani din buzunar in caz de accident.
1.Inmatriculare + Rezidenta = 599 EURO !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Toata treaba dureaza 2 zile !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
2.INMATRICULARE PE 3 MASINI PENTRU 999 EURO - C O L A B O R A R E ! ! !
3. Inmatriculez masina tau in Bulgaria,DIRECT PE NUMELE DVS.
Firma noastra face inmatriculari in Bulgaria din anul 2002,are peste 4000 de masini inmatriculate in Bulgaria.
De ce sa platiti 500/400 de euro pentru taxe intermediari?
Daca nu doriti sa platiti taxa de comision,ma puteti contacta - PETROV - 0040786863439.
Autoturisme: Preturi de la 350 de euro cu toate taxele
Autoutilitare: Preturi de la 400 de euro cu toate taxele
- Platforma de la vama(Giurgiu) pana la Ruse(Politia) - 30 de euro
- Daca nu trebuie platforma - taxa pod 2 euro ! ! !
Analfabetii, zic asa ,, inmatriculez masina ,,TAU" " =))
BG ce sa mai =)). Si de aici ura mea fata de masinile pe BG, si a smecherilor, care nu au ce manca, dar ei fac bornouturi cu BMW-urile lor, iar cauciucuri cumpara din alea resapate, sau sh.
Caci sunt pe 17-18 si sunt cam scumpe.
Cand romanul vede pe unul dintre semenii lui cu o masina mai buna si mai ieftina ca a lui, moare de necaz si asteapta ziua in care cel cu masina mai buna va merge cu autobuzul.
ON: Cand o sa va invatati sa ganditi, ca nu tot ce zboara se mananca ?
Am mai zis asta, romanii ar trebui sa invete sa se intinda cat le e plapuma...Daca nu iti permiti ceva poate ca ar trebui banii care ii ai sa ii investesti in educarea personala ...nu inselatorii si ocolsuri. M-am saturat de o tara de oameni care "se descurca"...
@bmw316i Produsele electronice le-am cumparat intotdeauna de la furnizorii oficiali cu licientele necesare. Fie ca e vorba de o muzica film sau un aparat foto, exista si fraieri din pct tau de vedere care sa le cumpere la magazine/site-uri officiale. Mai sunt unii care sa si respecte legea sa-i respecte pe cei care produc ceva, si prin cumpararea legala a unui produs sa le respecte munca acelora incurajandu-i sa continue si mai bine. Pt cei care prefera sa se complice decat sa discearna unde ii este locul in societate, pt acestia sunt necesare legi care sa le confiste marfa cumparata la negru, sa-i amendeze pt munca la negru, si sa-i amendeze pt masinile cu nr de BG...poate macar asa se poate educa omu...
Un semi-analfabet: nu are cum sa stie sa conduca o masina ca un profesionist. Ca sa conduci ca un profesionist trebuie de multe ori sa studiezi, nu sa faci tu de capul tau, ,,hai ca merge".
In primul rand majoritatea masinilor inmatriculate in BG au cilindree mai mare de 2000cmc. Nivelul de noxe rezultat este unul f mare. Pe de o parte cei din Europa de Vest se bucura ca scapa de aceste cazaturi, pe de alta parte statul incearca sa si protejeze produsul intern, dar sa si reduca poluarea. Daca nu sunt in stare de autostrazi macar incearca sa reduca numarul cazaturilor care intoxica traficul si polueaza mult prea mult pt anul 2011. Mi se pare un proiect bun, ce trebuie urgentat.
Nu scrie nicaieri ca este obligatoriu sa ai masina daca ai 8 clase. Pune mana pe carte si cu siguranta iti vei permite o masina mai buna (mai noua).
Laureatele este singurul care merita maxim 7000euro. Dupa umila mea parere.
Nu vb de Finalanda, Danemarca, Norvegia ci si de Italia, Franta , Spania.
Daca nu ai domiciliul acolo, nu au nici o treaba cu tine, dar daca ai domiciliul acolo s-a terminat smecheria
Foarte multe pareri, foarte infierbantati unii, poate pe buna dreptate. Cei mai multi pe principiul, ca eu m-am saturat de astia de la noi, ca mai bine platesc taxe mai mici la altii, ca degeaba dai bani in tara asta cu atatea taxe ca oricum nu capeti nimica.
Faptul ca multi aleg sa utilizeze o masina inmatriculata in Bulgaria, pentru a evita taxele mari de la noi nu va rezolva niciodata probleme in tara asta.
Faptul ca noi toti platim la taxe si nu prea vedem in mod concret niste realizari este pana la urma vina noastra. De ce ? Pentru ca suntem pana la urma un popor de mamaligari, si foarte usor de prostit. Niciodata nu o sa avem sange in instalatie (ca sa nu spun mai pe romaneste unde ar trebui sa avem), sa fim uniti, sa tinem unii la altii, si sa ne spunem tare si raspicat ofurile si pasurile, si sa stim sa punem piciorul in prag.
Nivelul de cultura este extrem de jos, din 4 in 4 ani, o foarte mare parte a populatiei se multumeste cu 1 kg de faina si 2 litri de ulei, sunt foarte usor prostiti, si inghit gogosi de 21 de ani.
Asta e problema, care pana la urma e general valabila si se rasfrange peste toate domeniile aflate in coma in tara asta.
Cand o sa stim sa ne impunem punctul de vedere, cand o sa stim sanctiona pe aia de la conducere, ca doar noi ii punem acolo, atunci o sa ne putem numi natiuni, popor, si atunci poate o sa avem dreptul la pretentii de genu...."eu platesc taxe in tara asta, deci ma astept la x, y, z lucruri sa le vad concretizate.....nu le vad ? jos cu aia care trebuiau sa faca treaba"
Mi-am cumparat o masina fabricatie 2000, motor 1.4. Taxa ma costa aproximativ 2000 Euro. Pe masina am platit 1300 Euro. Deci voi astia care v-a luat mamica LOGAN, v-ar conveni sa va cumparati o masina pe 1300E si sa platiti 2000E inmatricularea? Eu nu cred, de fapt sunt sigur ca nu v-ar place! Si ideea este in felul urmator: Statul roman este plin de idioti (exceptii nu sunt deloc deloc), dar cel mai dobitoc om pe care am putut sa-l ascult in afirmatiile sale, este nenea Laszlo Borbely. De ce spun asta? Pentru ca aceeasi masina ca si a mea, dar fabricata in 1994 plateste 700 Euro taxa, iar eu cu fabricatie din 2000 platesc aproape 2000 Euro taxa. Explicatia lui Laszlo Borbely? Pai ala din 94 plateste mai putin ca oricum nu mai merge mult cu masina aia ... dar eu din 2000 platesc enorm, pentru ca voi mai folosi masina 10-20 de ani ... Pai bun, atunci intreb ... unde-i poluarea? 1994 sau 2000? Deci domnule Laszlo Borbely, acum inteleg perfect de ce se spune ca Ungurul este cel mai idiot animal existent !
(e vb de cefele groase ,cocalari,figuranti etc)
si uite asa ne ducem in jos...repede si prost.
sa faca o taxa de inmatriculare de max 1000euro si gata circoteca.
Mai avem la luam gaze curent si apa de la bulgari... mancare.... si toate cele... aici sa figuram doar asa ... de dragul recensamantului...alt dabitocenie maxima... pfff... cred ca ma mut in germania....... :D
alti aduc bani frumosi la bugetul tari nu
politia ro este platita(din taxele platite de noi ) pentru a pune in aplicare legile existente (nu se intimpla) nu sa propuna legi. Mai corec ar fi sa-si faca datoria,care este o obligatie fata de contribuabilul corec.