Primul SUV decapotabil din lume a debutat în LA: Nissan Murano CrossCabrio
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Nissan a realizat primul SUV decapotabil din lume pe platforma lui Murano. Modelul şi-a păstrat partea frontală nemodificată până la parbriz, după care încep modificările. Acoperişul escamotabil este realizat din pânză şi se pliază în portbagaj la fel ca la un cabrio modern. Modelul are doar două uşi, deci visul celor care doreau un cabrio cu patru uşi va trebui să mai aştepte. Propulsia este asigurată de un motor V6 de 3.5 litri care oferă 265 CP şi 336 Nm.
Unitatea V6 vine alături de o transmisie CVT cu şase trepte. Performanţele noii versiuni Murano nu au fost încă dezvăluite, dar ne aşteptăm la timpi de accelerare mai mari deoarece conversia cabrio a necesitat o serie de ramforsări la nivelul caroseriei. În materie de siguranţă, modelul beneficiază de ABS cu Brake Assist, EBD, sistemul avansat de airbag-uri de la Nissan – care integrează airbag-uri faţă în două trepte şi senzori de forţă pentru centurile pasagerilor din faţă care detectează greutatea ocupanţilor, precum şi airbag-uri laterale montate în portiere.
În eventualitatea nefericită a unei răsturnări, senzorii speciali de răsturnare vor activa două bare metalice care vor ieşi din caroserie pentru a proteja ocupanţii, iar airbag-urile cortină vor asista şi ele în această problemă.Debutul lui Murano CrossCabriolet este pregătit pentru anul 2011 în Statele Unite ale Americii. Sunt şanse ca modelul să fie oferit şi în Europa. Pentru moment, niciun constructor nu a anunţat un viitor competitor al lui Murano CrossCabriolet, semn că japonezii vor deţine monopolul pe această nişă o bună perioadă de timp.
Via | Icars
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Nissan in Romania
-
Nissan 370Z facelift (2013-prezent) Preţ: 45.560 - 49.590 €
-
Nissan Juke (2014-prezent) Preţ: 15.150 - 28.690 €
-
Nissan Leaf Preţ: 33.990 - 38.900 €
-
Nissan Micra Preţ: 11.990 - 17.440 €
-
Nissan Navara Preţ: 30.130 - 40.660 €
-
Nissan Pulsar Preţ: 15.840 - 21.750 €
-
Nissan Qashqai facelift Preţ: 18.450 - 33.720 €
-
Nissan X-Trail facelift Preţ: n/a - 38.490 €
Ultimele stiri din Modele noi
-
Divizia Mitsubishi din Cehia a dezvoltat o ediție specială pentru modelul Colt. Denumită Colt Performance, aceasta este inspirată din lumea raliurilor. (16.12)
-
Mercedes-Benz a publicat o imagine teaser nouă cu o viitoare utilitară electrică, bazată pe arhitectura VAN.EA. Noul model va fi urmașul electric al Clasei V. (13.12)
-
Renault a transformat conceptul R5 Turbo 3E într-un model de serie produs în numere limitate. Noul model de serie este un hot hatch electric cu peste 500 de cai putere. (13.12)
- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- Topul celor mai fiabile mărci auto din 2024: Subaru, Lexus și Toyota pe primele 3 locuri
- Noul DS N°8: etalonul mărcii franceze este un SUV coupe electric cu autonomie de 750 km
- Noua Toyota Urban Cruiser: SUV compact electric cu până la 184 CP
- Noile modele Hyundai vor putea fi cumpărate prin platforma online Amazon
Sa-i satisfaca pe meltenii de pretutindeni. Pt ca meltenii s-au plictisit de SUV si, mai nou, de coupe SUV (X6).
Si daca vine cineva sa spuna ca "e buna sa mai iesi cu ea pe offroad", probabil cel in cauza habar n-are ca majoritatea covarsitoare a SUV-urilor n-a vazut niciodata altceva decat asfaltul.
Ideea de SUV in general este de a satisface niste frustrari, niste orgolii si pentru a conferi utilizatorului o imagine, cica, de om avut si puternic (si nu, nu sunt un frustrat fara bani cu invidie pe cei bogati, bravo lor, dar am vazut si bogati cu bun gust care stiu sa aleaga si altceva decat SUV).
Pentru oamenii normali care doresc spatiu in plus, exista combi-uri, van-uri sau mini van-uri.
Ideea de SUV in general este de a avea o masina mare in care sa intre bagajele a 5 persoane dotata cu tractiune 4X4 ca sa poti iesi cu ea de pe asfalt, sa mergi cu ea fara probeleme la munte pe drumuri mai neumblate sau care sa nu iti faca figuri daca sunt 10 cm de zapada pe sosea. Din pacate fenomenul a scapat de sub control in Europa de Est si nu numai, multi cumparandu-si SUV si folosindu-le tot timpul (in Viena m-am chinuit sa vad vreun suv deabia cu chiu cu vai am vazut un X5 in rest pustiu). Intr-adevar si daca ai o masina cu garda la sol joasa e sinucidere curata pe drumurile din ro. Cel mai bun compromis 4X4 dupa mine sunt crossover-ele gen Ford Kuga, Nissan X-Trail, Mitsubishi ASX,etc.
IN NICI UN CAZ PENTRU: siguranta in caz de accidente, spatiu, siguranta in condus, liniste sufleteasca legata de bai de ulei ce se sparg la borduri in .ro, posibilitatea de a merge iarna pe unde vor in siguranta.
Nu, clar sunt niste cocalari infecti frustrati majoritatea.
(sper ca s-a detectat ironia)
Greu pe criza asta.
Totusi cred ca titlul e corect! E vorba de primul suv decapotabil PE PLATFORMA MURANO!
De ce trebuie sa exagerati titlurile?