Conceptul electric ID a fost prezentat de Volkswagen în cadrul Salonului Auto de la Paris din 2016. În tot acest timp, reprezentanții constructorului german au oferit o serie de informații noi referitoare la primul membru al familiei de electrice ID.
Acum, producătorul din Wolfsburg a publicat o galerie foto și un scurt clip video realizate în timpul testelor desfășurate pe drumurile din Africa de Sud. Mașinile de teste au fost "îmbrăcate" în camuflaj, însă știm deja că versiunea de serie a lui Volkswagen ID va prelua marea majoritate a elementelor estetice care au fost integrate pe conceptul expus în 2016 la Paris.
"În linii mari, este cam aceeași mașină pe care am prezentat-o în 2016", a declarat Klaus Bischoff, designerul-șef din cadrul Volkswagen.
Prezentarea versiunii de serie a lui Volkswagen ID este programată în 2019, iar startul producției ar urma să înceapă tot anul viitor în cadrul fabricii din Zwickau. Debutul comercial va avea loc în 2020.
Conceptul Volkswagen ID folosea un motor electric de 125 kW, echivalentul a 170 de cai putere.
Cu toate acestea, oficialii Volkswagen au afirmat că "pentru versiunea de serie din 2020 am putea lua în considerare motoare care să ofere mai multă sau mai puțină putere" decât cei 170 CP ai conceptului.Volkswagen nu oferă informații concrete nici despre pachetul de baterii. Până în acest moment știm că versiunea de serie a conceptului ID va miza pe platforma MEB a grupului german, arhitectură capabilă să integreze acumulatori care vor putea oferi între 330 și 550 de kilometri, valori calculate conform standardului WLTP.
bine si leaf imi place, ca tehnica si ca tot, dar prea e hardughie mare, ma incurca in viata
Prețul celui mai ieftin ID se așteaptă să fie în jur de 32.000 de lire sterline în Marea Britanie (42.000 de euro sau 35.700 de euro ) sau 27.500 de lire sterline, după deducerea de 4.500 de lire sterline, oferita de guvernul U.K.
Cea de-a doua versiune va avea mai multă capacitate a bateriei şi o autonomie de aproape 450 km (280 mile) și mai multă putere.
Cea de-a treia versiune va oferi probabil maximum de platformă MEB, şi o autonomie care ar putea ajunge până la 600 km și chiar mai multă.
https://insideevs.com/new-details-emerge-on-volkswagen-i-d-hatch-48-kwh-battery-or-bigger/