Presa internațională a dezvăluit în ultimele luni numeroase detalii despre noua generație Mercedes Clasa A, care urmează să apară pe piață în cursul anului 2018.
Iată însă că producătorul german a decis acum să confirme cel puțin o parte din aceste informații, iar detaliile sunt cu adevărat spectaculoase, întrucât interiorul noului Clasa A oferă elemente premium preluate de la modelele din segmentele superoare.
Interiorul noii generații Mercedes Clasa A: date esențiale:
● în versiunea de bază, Mercedes Clasa A va avea două ecrane de 7 inch, în timp ce versiunea intermediară va propune un ecran de 7 inch și unul de 12.3 inch. În versiunea de top, corespunzătoare imaginilor publicate de Mercedes, noul Clasa A va avea două ecrane de 12.3 inch;
● comparativ cu modelele superioare din gamă, ecranele lui Clasa A nu vor fi integrate complet în bord;
● volanul este similar cu cel disponibil pe Mercedes Clasa S, astfel că oferă modelului un aspect premium, în timp ce gurile de ventilație sunt preluate de la Clasa E;
● noua generație va fi disponibilă cu 64 de LED-uri ambientale, de 4 ori mai multe decât actuala generație.
Printre culorile disponiile se numără galben și albastru;● Mercedes susține că noul Clasa A este primul model compact cu scaune realizate prin simulări pe computer: vor exista 3 tipuri de scaune frontale, iar fiecare va permite până la 20 de ajustări. Versiunile de top vor beneficia de scaune sportive cu tetiere integrate;
● opțional, scaunele spate vor putea fi amplasate mai în față pentru a crește capacitatea portbagajului. De altfel, capacitatea standard a portbagajului va crește la 370 de litri, cu 29 de litri comparativ cu actuala generație;
● toți pasagerii vor beneficia de spațiu mai generos la nivelul umerilor, coturilor și capului; montanții A, B și C au fost de asemenea micșorați cu circa 10%.
Mercedes nu a oferit și alte detalii despre noul Clasa A, însă a confirmat încă din luna ianuarie că modelul va fi disponibil pentru prima oară ca sedan cu 4 uși. Presa internațională susține că modelul va prelua numeroase sisteme autonome de la Clasa S, în timp ce gama de motorizări va include propulsoare cu injecție directă cu 4 cilindri cu capacități de 1.2 litri și 1.4 litri.
Via Mercedes
Pe mine deci nu mă inspiră deloc *televizoarele* astea tot mai lăbărțate, cărora pare să le mai lipsească doar cîte-un pește de sticlă deasupra. :-)
...Și nu doar dpdv estetic zic asta, ci și funcțional, fiindcă hibe electronice serioase (în sens de totale) sînt posibile nu doar în perioada garanției - fiind schimbate totuși gratis, cum li s-a întîmplat deja unor posesori de Virtual Cockpits.
in rest e de bine. chiar imi place
io nu stiu ce nu iti convine la ecranele astea @kiro....poti lipi chiar si niste postit-uri pe ele
Mercedes ramane masina cea mai de lux si cea mai ergonomica si cea mai de calitate !
Cele doua ecrane vin extraordinar de bine
(bine la Tesla Model 3 au doar un ecran - dar este pe un principiu viitor ca acea masina Model 3 nu va fi pentru a fi condusa - ci pentru a fi autonoma !)
iar restul arata la fel, doar excelenta.
http://www.autolatest.ro/stiri-masini/asa-arata-viitorul-mercedes-benz-clasa-a-2018-bazat-tehnic-pe-gama-renault-megane-iv
Cat despre ecrane, sper ca filtrul anti-reflexii sa functioneze bine, pentru ca exista un motiv bine intemeiat pentru care, in mod traditional, instrumentele de bord sunt ingropate adanc in bord.
Bine ba, popescule. Acum pune mana si corecteaza diagonala celor doua display, ca nu e de 12 inch nici in cel mai fericit caz.
Pe care Mercedes l-oi fi citat tu, Dumnezeu stie. Ca ala real da vorbeste de 10.25 inch pe versiunea de top. Cu placere.
Eu zic asa. Masina asta o sa fie un entry level perfect pentru clientii tineri. Mercedes incearca sa-si consolideze o baza in generatiile noi de soferi, care odata cu anii vor urca si mai sus. C, E, S, etc. Asta e tot. Cine e cel mai castigat din toata treaba asta este clientul. Pentru ca acum cei care strambau din nas la A Class si B Class vor avea, sper, ceva mai putine motive de nemultumire.
OK. De rusinea ta @Kirotractor, sa stii ca am sters foarte mult text in seara asta. Altfel maine mi-ar fi parut rau :) La urma urmei toti avem dreptul la o opinie, iar proba timpului ne va arata cine are dreptate.
Sincer, mie mi se pare ca au cam sarit calul astia de la Mercedes. Volan de S Class, guri de ventilatie de E Class coupe, etc. Ecranele digitale poate le-as si ingropat poate un pic mai mult in bord. Atat. Dar vreau s-o vad intai la dealer, si pe urma o sa comentez ce si cum :) Doar atunci :)
Digi-geeks care trec peste dubiile privind fiabilitatea îndoielnică a tuturor mega-smartphon-urilor (egal dacă din buzunare sau cockpituri) și se prefac că nu observă reflexiile clar vizibile și-n tembelizoarele din poze.
Noul A-Klasse se va vinde așadar f. bine taman categoriei ăsteia june (sub-segment yuppie-bănos, evident). Avizi de digi-gadgetărie sînt și cei mai sărăcuți - la modul relativ, fiindcă și-un A chel costă ceva (era să zic cît nu face :-)) - dar și ei se vor mulțumi c-un singur ecran.
Oh vai, ecranul meu baban,
Te-am luat de nou acum un an
Și-acum deja nu te mai am
Deși mi-ai ras ultimul ban.
La service m-au asigurat
Că iute fi-vei tu schimbat
Cu altul fain, optimizat,
Dar două luni am așteptat
Degeaba văd, și-s deprimat
Ca să nu zic că-s și plouat
În diminețile cețoase
Tot așteptînd tramvaiul șase.
Dar de ce sa aduc un stil retro-anvargardist anii 50 reintrepretat modern pe ceva ce mi-ar fi placut sa ramana tineresc ca un adevarat HOT-HATCH si nu ROCOCO-HATCH, in stil victorian de secol XVIII cu lemn de mahon in bord si semineu la vedere. Lasa astea pe E si S ...ca batrani vom ajunge toti acolo si le vom aprecia atunci stilul baroc.
Acum suntem tineri si vrem sa alergam in Adidasi si nu in pantofi de lac de piele de crocodil. More poweeeeeerrrr!!!!