Prima imagine cu noua generaţie a lui SSC Ultimate Aero

De Cornel Șocariciu
Publicat Duminica, 05.09.2010
Jurnaliştii de la Jalopnik au pus mâna pe prima imagine cu noul Ultimate Aero, model cu ajutorul căruia americanii de la Shelby Supercars vor să doboare recordul de viteză stabilit de Bugatti Veyron Super Sports.

Americanii de la Shelby Supercars muncesc din greu pentru a da naştere noului Ultimate Aero, model care promite să depăşească recordul de viteză, de 431 km/h, stabilit de Bugatti Veyron Super Sports. În urmă cu puţin timp, oficialii companiei au prezentat o fotografie care prefigura noul supercar, iar acum publicaţia auto Jalopnik a reuşit să pună mâna pe prima imagine cu noua generaţie a lui Ultimate Aero.

Detaliile tehnice despre modelul celor de la Shelby Supercars nu au fost încă publicate, dar având în vedere că Ultimate Aero TT, modelul cu care americanii au reuşit să stabilească vechiul record de viteză de 411 km/h, livra 1.287 de cai, ne putem aştepta ca noua generaţie a supercarului să producă undeva între 1.300 şi 1.400 de cai putere.

Noul Ultimate Aero dispune de un design nou, mult mai agresiv, iar aerodinamica acestuia a fost mult îmbunătăţită. Jason Castriota, omul care a trasat formele modelelor Maserati Gran Turismo, Bertone Mantide sau Pininfarina P4/5, este cel care s-a ocupat şi de liniile supercarului american. În aceste condiţii, rămâne de văzut dacă noua generaţie a lui Ultimate Aero este capabilă să depăşească performanţa lui Veyron Super Sport şi să doboare recordul de viteză de 431 km/h.

Via | Jalopnik

Comentarii (5)

  • ....
    Veyron the best, now and always.
    8 12
  • macane
    ... "iar acum publicaţia auto Jalopnik a reuşit să pună mâna pe prima imagine"... incadrata perfect, luminozitate de poster, farurile intamplator aprinse... Ce noroc pe ala care a facut/gasit fotografia...
    10 6
  • ovi,a scris cineva undeva cum ca ar fi fotografie spion?au spus ca au pus mana pe o imagine!
    11 1
  • hadouken
    curios totusi, cum veyron la "doar" 1200 CP, a reusit sa doboare recordul ssc cu 20 km/h. Asta de la o masina cu tractiune integrala, aer conditionat si toate celelalte luxuri "necesare" milionarului modern, iar SSC e nevoit sa mareasca puterea la 1300+, luand in calcul singurul scop al masinii... toate celelalte fiind neglijate. Ingineri americani vs ingineri europeni... hm...
    8 3
  • ?
    nu vreau sa fiu carcotas, dar totusi nu inteleg de ce toti incearca sa depaseasca veyron si fac mare tam-tam din asta; au trecut 5 ani de cand a aparut veyron si totusi nimeni nu a reusit sa il depaseasca inca... daca americanii erau ei asa buni scoteau pana acum 5 masini mai puternice ca veyron... deci dupa parerea mea inginerii germani stiu ce fac. Si cred ca o sa mai dureze inca vreo 10 ani pana o sa fie o masina care sa poti spune ca e mai buna ca veyron.. si cred ca as putea pune si pariu ca si acea masina tot de germani va fi facuta, deoarece americanii nu stiu decat sa faca motoare de peste 3.0l cu consum cat un tir.. deci tot nu poti spune ca ei vor fi in stare sa faca o masina mai buna ca veyron si din punct de vedere al consumului, nu spun ca veyron are un consum mic dar totusi dupa parerea mea nu poate fi construita o masina mai buna ca veyron de americani. Toate cele bune!

    Ps: probabil ma ve-ti contrazice dar asta e parerea mea si mi-o sustin si din cauza ca sunt fan bugatti!
    2 2

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru