În standard, modelul are suspensie sport, diferenţial electronic XDS şi control dinamic al tracţiunii, servodirecţie electromecanică cu raport de demultiplicare variabil, jante de 17 inch, pachet de design interior şi exterior RS, evacuare cu două ieşiri cromate şi pedalier din aluminiu.
Pe lângă aceste elemente, observăm şi volanul sport multifuncţional cu trei spiţe, îmbrăcat în piele perforată, capitonajul interior al plafonului, de culoare neagră, sistem audio cu opt difuzoare, faruri adaptive cu Bi-Xenon, instalaţie spălare faruri, senzori de lumină şi ploaie, roată de rezervă de dimensiuni reduse şi afişaj Maxi-Dot. Toate aceste dotări vin peste nivelul de echipare Ambition, al doilea din gama Octavia. Odată cu versiunea RS a lui Octavia, importatorul mărcii din Mlada Boleslav a publicat şi preţurile versiunilor 4x4 ale lui Octavia Combi. Break-ul este singura versiune de caroserie oferit în compania unui sistem de tracţiune integrală şi poate fi comandat fie în compania unei motorizări 1.8 TSI de 180 CP, fie în compania a două diesel-uri: un 1.6 TDI de 105 CP sau un 2.0 TDI de 150 CP. Cea mai ieftină versiune 4x4 a lui Skoda Octavia Combi este 1.6 TI-ul de 105 CP, care pleacă de la 21.307 euro cu TVA inclus.
Skoda Octavia RS vs. CONCURENŢA DIRECTĂ |
||||
MODEL/VERSIUNE |
PUTERE (CP) |
CONSUM MIXT (l/100 km) |
ACCELERAŢIE 0-100 (secunde) |
PREŢ DE LISTĂ* (Euro, cu TVA) |
Skoda Octavia RS 2.0 TSI MT6 RS |
220 | 6.2 | 6.8 | 25.088 |
Renault Megane RS 2.0 16V |
265 | 8.2 | 6 | 25.500 |
Volkswagen Golf GTI 2.0 TSI 220CP |
220 | 6 | 6.5 | 26.287 |
Ford Focus ST 2.0 EcoBoost 250 |
250 | 7.2 | 6.5 | 29.000 |
Opel Astra OPC 2.0 Turbo 280CP |
280 | 8.1 | 6 | 29.075 |
*preţuri de listă, fără oferte de sezon şi promoţii |
Via Skoda
Comentarii (6)