Opel a anunţat preţurile noii generaţii Corsa pe piaţa din România, modelul fiind disponibil pentru comandă. Cea mai ieftină versiune a modelului german pleacă de la 10.850 de euro cu TVA inclus, preţul fiind valabil pentru varianta 1.2 benzină de 70 CP în echiparea Selection şi cu o caroserie cu trei uşi. Varianta cu cinci uşi a lui Corsa cu acelaşi motor şi aceeaşi echipare pleacă de la 11.150 de euro cu TVA inclus. Cea mai ieftină versiune diesel are un preţ de pornire de 13.950 de euro cu TVA inclus, valabilă motorizării 1.3 CDTI în varianta de 75 CP cu sistem Start-Stop. Lista completă de preţuri şi dotări opţionale va fi publicată ulterior.
TEST DRIVE Opel Corsa 1.0 Turbo 115 CP
Echiparea Selection, nivelul de bază în noua gamă Corsa, include ESP cu asistent pornire rampă, airbag-uri frontale, laterale şi cortină, geamuri electrice faţă, servodirecţie electric cu mod City, senzori presiune pneuri, închidere centralizată cu telecomandă şi oglinzi electrice. La fel ca până acum, Opel produce modelul Corsa în fabricile din Eisenach (Germania) şi Zaragoza (Spania). Noua generaţie a subcompactei germane a debutat public în urmă cu două luni, la Salonul Auto de la Paris.
Noua generație a modelului Opel Corsa a primit deja 30.000 comenzi
Corsa are în spate o istorie de 32 de ani, timp în care au fost vândute aproape 12.4 milioane de unităţi ale primelor patru generaţii. În raport cu predecesorul, noua generaţie Corsa este oferită în compania mai multor dotări standard, a unei game de motorizări mai generoase şi poate fi comandat cu mai multe echipamente opţionale, printre care se numără şi blocurile optice Bi-Xenon.Corsa a câştigat maşina Anului în România 2014
Anunţarea preţurilor noii generaţii Corsa coincide cu obţinerea titlului "Maşina anului 2015 în România", pe care modelul german l-a primit din partea APAR. Generaţia precedentă a lui Corsa a obţinut premiul cel mare din partea juriului APAR şi în 2007, când a debutat aceasta în România.
Din cei 16 jurnalişti auto prezenţi în juriu, 10 i-au acordat lui Corsa punctajul maxim.
Opel Corsa vs. CONCURENŢA DIRECTĂ |
||||
MODEL/VERSIUNE |
PUTERE (CP) |
CONSUM MIXT (l/100 km) |
ACCELERAŢIE 0-100 (secunde) |
PREŢ DE LISTĂ* (Euro, cu TVA) |
Opel Corsa 1.2 70 CP Selection |
70 | 5.4 | 16 | 11.150 |
Dacia Sandero 1.2 16v Acces |
75 | 5.9 | 14.5 | 7.190 |
Mazda2 1.5 SkyActiv-G 75 |
75 | 4.7 | 12.1 | 10.990 |
Mitsubishi Space Star 1.0 Mivec Inform A81 |
71 | 4.0 | 13.6 | 11.490 |
Toyota Yaris facelift 5 uşi 1.0 69CP Terra Start 5 uşi |
69 | 4.3 | 15.3 | 13.044 |
Nissan Micra 1.2 Visia |
80 | 5.0 | 13.7 | 11.750 |
Citroen C3 1.0 VTi 68CP Attraction |
68 | 4.3 | 14.2 | 11.980 |
Fiat Punto facelift 1.2 69 CP Pop |
69 | 5.4 | 14.4 | 10.755 |
Ford Fiesta facelift 1.25 65Cp Trend |
65 | 5.2 | 16.9 | 11.900 |
Peugeot 208 1.0 VTi 68CP Access |
68 | 6.5 | 14 | 11.325 |
Renault Clio 1.2 16v Pro |
75 | 5.5 | 15.4 | 10.250 |
Skoda Fabia (gen predecentă) 1.2 HTP 70CP Avantaj |
70 | 5.5 | 14.9 | 9.259 |
Seat Ibiza facelift 1.2 70 CP Reference |
70 | 5.4 | 13.9 | 10.905 |
Volkswagen Polo 1.0 75CP Trendline |
75 | 5.1 | 14.3 | 13.058 |
*preţuri de listă, fără oferte de sezon şi promoţii |
Via Opel
Cum sa ceri 11 mii si ceva de euro pe un 0-100 in 16 secunde?... Si defuctul meu Polo din '96 se descurca mai bine cu 60 de cai... Poate nu pleci prea des de pe loc cu dorinta de a ajunge la 100km/h dar "lenea" asta se simte in utilizarea cotidiana... Ma indoiesc ca ar fi un breaz la 0-50...
Am auzit de curand la radio un interviu cu Dl. Dan Vardie care ne poveste despre faptul ca masina asta a primit titlul de masina aunului in Romania, voi stiti ceva?
Da, este corect, există un capitol în ştirea de mai sus în care vorbim despre asta. E pe scurt, însă, pentru că nu e un subiect reprezentativ pentru peisajul actual al presei şi al industriei auto din România.
In fond , o masina e o marfa care trebuie vanduta si totul depinde de piata.
Cu tot respectul, premiul masina anului in Romania "nu e un subiect reprezentativ pentru peisajul actual al presei şi al industriei auto din România"? Asta suna un pic a invidie. Nu mi-o luati in nume de rau, dar chiar nu va inteleg.
Noi - şi nu numai noi - am refuzat să participăm. Din diferite cauze care ţin tocmai de reprezentativitate. În rest, numai de bine. :)
10 dintre cei 15 jurnalisti din juriu au acordat punctaj maxim chestiei asteia pe care opel o numeste Corsa ... ca masina nu este. Parerea mea este ca juriul nu a fost nici pe departe obiectiv ... o fi Corsa asta chintesenta automobilismului, dar este prea de tot acel punctaj.... prea miroase a schema platita
@masina - prea mic, prea scump, prea ca la hoți
Pe principiul asta,ce e mai scump si mai premium ar castiga non stop..si ce rost ar mai avea astfel de concursuri. Nu cred ca e vb despre cea mai BUNA masina ci despre un "best buy" daca vrei..
Nu este cea mai puternica.
Nu are cel mai mic consum mixt.
Nu este cea mai rapida.
Nu are cel mai mic pret.
Clar nu este cea mai frumoasa. C3, Clio, Yaris si Mazda 2 consider ca sunt peste Corsa ca design.
Kia si Hyundai parca au si ei ceva reprezentanti prin acest segment.
Dar iese masina anului 2015. Normal ar fi fost sa se aleaga masina anului 2014, pe baza unor studii de piata la capitolele: vanzari, rata de incidente, etc. Adica ceva bazat pe utilizarea automobilului, nu pe adunarea unor oameni (onorabili, poate!) la o bauta.
In rest, noi sa fim sanatosi.
mai pune minim 2500€ la pretul de vanzare din Romania ca sa stii pretul din Franta si Germania, ceea ce pentru ei este o vacanta