Lexus NX este disponibil pe piaţa din România în toate variantele sale de motorizare. Modelul nipon pleacă de la 43.900 de euro cu TVA inclus pe piaţa internă în varianta NX300h cu tracţiune faţă. Pentru o variantă cu tracţiune integrală a aceleiaşi motorizări, preţul de pornire urcă la 45.500 de euro. Prima motorizare benzină turbo din istoria mărcii Lexus pleacă de la 45.900 de euro în varianta NX200t cu tracţiune faţă şi poate fi comandată şi cu tracţiune integrală pornind de la 47.500 de euro. Cea mai scumpă variantă posibilă a lui Lexus NX are un preţ de pornire de 67.600 de euro cu TVA inclus pe piaţa internă şi aduce echipare Luxury (vârful gamei) în compania motorizării 200t şi a sistemului de tracţiune integrală.
TEST DRIVE LEXUS NX300h Luxury
Noul Lexus NX a debutat la Salonul Auto de la Paris din toamna anului 2014 şi luptă în segmentul în care se află Audi Q5, BMW X3, Mercedes-Benz GLK şi Volvo XC60. Spre deosebire de competitorii săi direcţi, Lexus NX nu este şi nu va fi oferit într-o versiune diesel, constructorul japonez fiind hotărât să promoveze doar hibrizii şi motorizările eficiente pe benzină în această ofertă. Cei de la Lexus ies în evidenţă în segmentul premium şi prin cea mai lungă perioadă de garanţie existentă în România, de cinci ani sau 160.000 de kilometri. Aceasta din urmă este compusă din garanţia standard de trei ani sau 100.000 de kilometri şi garanţia extinsă Lexus Extracare de doi ani, în limita totală a 160.000 de kilometri.
Modelul NX are în standard sistemul Lexus Hotspot, care oferă conexiune la internet prin Wi-Fi pentru ocupanţii vehiculului în mod gratuit pentru un an în cu trafic limitat la 2 GB pe lună. Varianta hibridă a lui Lexus NX are un timp 0-100 km/h de 9.2 secunde şi o viteză maximă de 180 km/h, în timp ce versiunea turbo accelerează de la 0 la 100 km/h în 7.3 secunde (7.1 cu tracţiune integrală) şi poate să atingă 200 km/h. Consumul mixt declarat al lui NX300h este de 5.1 litri la sută, în timp ce NX200t anunţă 7.9 litri la sută. Varianta hibridă are un portbagaj de 475 de litri, în timp ce versiunea 2.0 turbo are un portbagaj de 500 de litri. Cu bancheta spate pliată, portbagajul urcă la 1.520, respectiv 1.545 de litri.Noul LEXUS NX: MOTORIZĂRI ŞI PREŢURI
MOTOR |
PUTERE CUPLU |
NOUL Lexus NX |
|
PREŢ versiune cu tracţiune faţă (€ cu TVA) |
versiune cu tracţiune integrală |
||
ECHIPARE BUSINESS | |||
300h |
155 CP 210 Nm |
43.900 | 45.500 |
200t |
238 CP 350 Nm |
45.900 | 47.500 |
ECHIPARE EXECUTIVE | |||
300h |
155 CP 210 Nm |
- | 50.500 |
200t |
238 CP 350Nm |
- | 52.500 |
ECHIPARE EXECUTIVE PLUS |
|||
300h |
155 CP 210 Nm |
- | 52.900 |
200t |
238 CP 350 Nm |
- | 54.900 |
ECHIPARE F SPORT | |||
300h | 155 CP 210 Nm |
- | 55.400 |
200t | 238 CP 350 Nm |
- | 58.100 |
ECHIPARE F SPORT PREMIUM | |||
300h | 155 CP 210 Nm |
- | 62.000 |
200t | 238 CP 350 Nm |
- | 63.700 |
ECHIPARE LUXURY | |||
300h | 155 CP 210 Nm |
- | 65.900 |
200t | 238 CP 360 Nm |
- | 67.600 |
Lexus NX vs. CONCURENŢA DIRECTĂ |
||||
MODEL/VERSIUNE |
PUTERE (CP) |
CONSUM MIXT (l/100 km) |
ACCELERAŢIE 0-100 (secunde) |
PREŢ DE LISTĂ* (Euro, cu TVA) |
Lexus NX 200t Business AWD |
238 | 7.9 | 7.1 | 47.500 |
Audi Q5 2.0 TFSI tiptronic quattro |
225 | 7.9 | 7.1 | 47.640 |
BMW X3 xDrive28i auto |
245 | 7.3 | 6.7 | 48.360 |
Volvo XC60 2.0 T5 (tracţiune faţă) |
245 | 8.5 | 8.1 | 40.626 |
*preţuri de listă, fără oferte de sezon şi promoţii |
Via Lexus
Mai scazi la pret un 15-20% solicitand chiar si ca persoana fizica un discount de flota pt o singura unitate care garantat iti este oferit (curios cat de disperat e importatorul atata timp cat ofera asemenea discounturi) si te-ai facut cu o masina excelenta la pret de Tiguan.