- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
PREMIERA FOTO: Dacia testeaza viitorul sau monovolum
Click aici pentru a vedea comentariile.
Adauga un comentariu
Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
Ultimele stiri din Fotospion
-
Au apărut pe internet primele imagini spion cu noua Dacia Jogger facelift. Monovolumul compact al mărcii de la Mioveni ar putea fi lansat în formă actualizată anul viitor. (12.11)
-
Au apărut primele imagini spion cu viitoarea generație Renault Clio. Noul model va fi lansat oficial în 2026. (08.11)
-
Au apărut mai multe fotografii spion cu viitoarea Kia EV4. Noul model va fi un hatchback electric de dimensiuni compacte, iar lansarea ar urma să aibă loc anul viitor în Europa. (27.09)
- Vezi stirile dupa:
- Accidente exotice
- Advertorial
- Analiza Automarket
- Articole Pneuri
- Audi TechTalk
- Auto Tech
- Autoipoteze
- Automarket Info
- Concepte
- Cu noul Duster in creierii muntilor
- Dacia 50 de ani
- Detroit 2016 Live
- Duster connected by Orange
- Economic
- Electric challenge cu noul Nissan Leaf
- ElectricRomania
- ElectricRomania 2020
- Feature
- Formula 1
- Fotospion
- Gadget Test
- General
- GENEVA 2010
- GENEVA 2019
- Industrie
- Intern
- Interviu
- Masini autonome
- Masini electrice si hibride
- Mediu
- Michelin Experiences
- Modele noi
- Motorsport
- O lume nebuna
- Oameni si masini
- Opel Adam
- Pick-up Maraton Moldova 2017
- Premii auto
- Reportaj
- RomanianRoads
- Sfaturi si idei auto
- Siguranta
- STIATI CA...
- Tehnofuture
- Tehnologie
- Tuning
- Un german in Transilvania
- Video
Alfa Romeo
Aston Martin
Audi
BMW
Bentley
Bertone
Bugatti
Cadillac
Caparo
Caterham
Chery
Chevrolet
Chrysler
Citroen
Corvette
Dacia
Daihatsu
Dodge
Ferrari
Fiat
Fisker
Ford
Geely
Giugiaro
Honda
Hover
Hummer
Hyundai
Infiniti
Jaguar
Jeep
Kia
Koenigsegg
Ktm
Lamborghini
Lancia
Land Rover
Lexus
Lincoln
Lotus
Mahindra
Maserati
Maybach
Mazda
McLaren
Mercedes
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nissan
Noble
Opel
Pagani
Peugeot
Pininfarina
Pontiac
Porsche
Protoscar
Renault
Rinspeed
Roewe
Rolls-Royce
Rover
Saab
Saleen
Seat
Skoda
Smart
Spyker
SsangYong
Subaru
Suzuki
TVR
Tata
Tesla
Th!nk
Toyota
Virago
Volkswagen
Volvo
Wiesmann
Zagato
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău
Trimite-ne mesajul tău
PREMIERA FOTO: Dacia testeaza viitorul sau monovolum
Eu nu văd a fi platforma mai lata decat normal (am comparat poeze!), dar se vede clar ca este mai scurta decât a MCV-ului!
Un MONOVOLUM nu cred ca ar fi asa urgent in gama Dacia si chiar dacă marca este in ascensiune, nu cred că ar investi in dezvoltarea unui astfel de model cu o cifra de vanzari probabil mult mai mica decat orica model Dacia - ar fi riscant.
Mai de "folos" ar fi un model SUB Sandero ca dimensiuni si preţ, eventual cu caroserie in 3 sau 5 uşi.
Ar mai fi de "folos" un model peste Logan la gabarit si preţ, un concurent cu Octavia, Fluence... dar tot cu un preţ imbatabil de concurenţa, la fel cum o face şi restul modelelor inclusiv Duster!
...ca apoi peste vreo 10 ani sa ne gândim la o extindere a gamei cu un monovolum, un coupe de buget, un model electric sau hibrid, pe langa a 2-a sau chiar a 3-a generaţie de logan si versiunile de caroserie bazate pe acesta (viitorul MCV, viitorul Sandero, viitorul Duster, etc).
De obicei, greutatile puse pe un "mule", asa cum se numeste caroseria falsa montata pe un sasiu de model nou, inseamna ca modelul final va fi mai mare si mai greu. Si cum stim ca Dacia va scoate un monovolum (http://www.automarket.ro/stiri/in-2012-logan-va-fi-suv-coupe-si-monovolum-12095.html), e simplu de dedus :)
BTW, este sensibil mai lat. Se vede doarte clar adaugirea de aripa in poza 7.
orice ar fi pacat ca nu se va contrui in Romania
ar fi buna inca o uzina in jurul Iashului ca acolo e mana de lucru mai ieftina prin moldova 'noastra, macar mai intra ceva banutzi la buget
Eu raman consegvent si zic ca ar trebui sa faca un model mai mic la pretul legendar de max 5000E, in concurenta cu spark, i10, agila/swift, c1/107/ygo, etc, asa pt gagici si pt agentii de vanzari - sa mai aruce matizurile ca sunt depashite moral...
Eu asa cred.
Ma gandeam serios sa-mi schimb in 2011-2012 Loganu' (2008, 1.4, 75cp, KissFm) cu un Duster (1,4, 100cp, 4x4, Laureate = 13700 euro). Dar monovolumul asta pare mai interesenat (spatiul interior + modularitate). Dar totul depinde de pret si aici.
toata lumea se uita la pret? forma etc
pe nimeni nu-i intereseaza siguranta, confort, raportu pret/calitate/doari.
tare m-as mira daca o sa aiba mai mult de 3 stele ca si loganu, si borcane la aer conditionat, si butoanele pt geamuri sigur nu o sa fie pe usa, de cotiera nici nu poate fi vorba, apoi ce sa mai zic airbag cortina.
multi o sa puna botu,
ma fratilor, sau ma rog, nu mai luati carute pe 4 roti eftine cu E.
Asadar, unde e participarea inginerilor romani????????????
Nu ca ar fi fraieri (slava domnului, sunt baieti destul de cititi) dar politica francezilor este aceea ca romanii trebuie sa ramana la stadiul de imbecili si sa participe numai cu manopera de fabricatie. Asadar, lasati-o mai moale cu aportul inginerilor romani!!!!!!!!!
Ma intreb daca o sa se ajunga vreodata ca Dacia nici macar sa nu mai fie produsa in Romania.
E foarte OK. Pana la urma, 205 centimetri latime inseamna cu 6 centimetri mai mult decat MCV.
Exact asa au facut si cu dacia 1310: berlina, sport, break, 1305, 1307 etc.
Logan 2004 = Dacia 1310.
Are fiabilitate dovedita pe cele mai nenorocite drumuri din Europa de Est. ......culmea culmilor e ca platforma tehnica care-i un atu pentru Dacia e transformat de niste minti rudimentare intr-un dezavantaj ! o mare idiotenie !
Eu n-am degete la maini sa-ti enumar pe cate modele e utilizata platforma de golf 5 si tu comentezi la plaforma de Logan???
Platforma de golf e folosita pe A3, beetle, touran, passat (B6), jetta, tiguan, yeti, octavia 2, altea XL, leon, sharan (MONOVOLUM), etc.
Glumesc ;)
Ce argumente ai sa ma faci prost?
Prost esti tu ca ti-ai luat golan ca la banii aia iti puteai lua ceva mai avantajos "vechi" de vreo 3 ani! Care oricum era mai bun din toate punctele de vedere decat loganul tau ruginit la aripile din spate!
Uzurile masinilor SH pot deveni surse de defectiuni periculoase pentru siguranta circulatiei precum si nivele ridicate de poluare.
Orice masina second-hand care a rulat peste 100.000 km va necesita inlocuirea unor pise si consumabile ale caror valori pot ajunge,de la 2.200 la 3.000 de euro. Trebuiesc inlocuite anvelope, baterii de acumulatori,kit-uri de ambreiaj sau distributie foarte scumpe, diferite elemente uzate din sistemele de directie si franare, simeringuri si alte elemente de cauciuc imbatranite.
Rulajele reale mari ale masinilor second-hand raman de multe ori necunoscute fiind micsorate sau falsificate.
Nu prea mai exista masina rulata care sa nu fi fost lovita cel putin odata.
Puteti primi acte falsificate , deci achizitionarea din targ va poate da grele batai de cap. Nici controlul R.A.R. nu le poate identifica intotdeauna pe cele furate din cauza modificarii seriilor la motoare si caroserii,iar la inmatriculare politia actele si seriile falsificate si ramaneti cu paguba.
Potrivit politiei in ultimii ani s-au inmultit falsurile de tot felul, de la carti de identitate, chitante si OP-uri, la acte de inmatriculare false sau acte false ce eludeaza plata TVA. De asemeni au fost depistate in ultimul an sute de cazuri de falsificare a TAXEI DE POLUARE.
Uzura reala sau starea buna de functionare nu se pot determina cu usurinta la unele subansambluri ale masinilor rulate chiar atunci cand le testam la atelierele service. Ma refer la imposibilitatea verificarii airbag-urilor, la gradul de uzura necunoscut al tobelor catalitice, al segmentilor, ambreiajelor, curelelor de distributie si a cuzinetilor etc.
Majoritatea masinilor sh sunt livrate fara niciun fel de garantii si fata carnete service completate la zi. RISCURI. Pot prezenta defectiuni ascunse in urma unor reparatii efectuate anterior, defectiuni despre care proprietarul nu vrea sa aminteasca.
Inca mai crezi ca la fiabilitate un sh se poate pune cu o Dacia NOUA?
Nu stiai? Pai nici noi stim ce cumparam dar o facem pe deshteptii.
PS: si cum toate modelele Dacia au fost mai mult decat strategice si abia apoi vorbim de pret, calitate ,design,monovolumul e un pas firesc.
"Dacia nu are nici un proiect in momentul de fata in afara de viitorul Logan!"
Pe scurt Logan cumpara prostii care nu au mai condus si altceva....pina si Chevroletu Aveo e de 10 ori mai tare ca loganul mai ales designul la bord si ergonomia la volan sunt cu 20 de ani inaintea cacatului rominesc cu un bord atit de anost ca vomiti subit cind te-i suit la volan daca cu 5 min. inainte ai coborit din orice second vechi chiar si de 10 ani.
Nu recomand Cazan....pardon..Logan nimanui.Salut .