După ce a spus că Opel ar putea să dezvolte doar modele electrice, Carlos Tavares a subliniat că marca germană trebuie să își îmbunătățească vânzările către clienții persoane fizice. În ceea ce privește strategia pentru Vauxhall, “sora” Opel din Marea Britanie, o decizie este mai greu de luat din cauza Brexit-ului, a mai spus CEO-ul PSA.
Un alt subiect delicat pe care trebuie să îl trateze grupul PSA este soarta muncitorilor Opel de la fabrica din Ruesselsheim, Germania, unde sunt testate motoarele companiei.
În condițiile în care motoarele termice ar putea fi interzise în ideea promovării mașinilor electrice, 800 de ingineri Opel ar putea să fie dați afară, iar vina ar fi a politicienilor, după cum susține Carlos Tavarez.
“Este decizia lor (a guvernelor) să interzică motoarele termice, nu este decizia mea. Eu, ca președinte al companiei, nu pot decât să mă conformez. Trebuie să ne adaptăm la o nouă realitate: Guvernele vor mașini electrice”, a declarat Tavarez.
PSA este în plin proces de integrare a brandului Opel după preluarea de la General Motors.
Analiștii spun că această mișcare va duce la tăierea unui număr mare de joburi pentru că mașinile produse de Opel vor trece pe platforma Peugeot-Citroen.Marca Opel a fost cumpărată de grupul PSA de la General Motors în luna martie, cu o valoare a tranzacției de 2,2 miliarde de euro, reprezentând cea mai importantă mutare din industria auto europeană a ultimilor ani. Acum, noii proprietari au planuri mari pentru marca germană.
Via Autonews
NU GUVERNELE cer masinile hibride si/sau electrice ci CLIENTII isi doresc acest lucru si asta cat mai curand posibil: 1) masinile, PHEV cu autonomie electrica 100 km sau electrice 100% cu autonomie de cca 500-600 km, la preturi cat mai rezonabile de ex. cca. 23.-25.000 EURO si 2) infrastructura adecvata pentru alimentarea autovehiculelor.......
Daca EUROPA nu se va trezi REPEDE o vor face altii si inca FOARTE CURAND: americani, chinezi, japonezi, indieni etc.....care NE VOR INVADA PIATA....