O serie de surse neoficiale anunţau ieri că Porsche se va folosi de ediţia de anul acesta a Salonului Auto de la Frankfurt pentru a expune la standul său un motor de generaţie nouă, cu doar patru cilindri. Aceleaşi surse dădeau ca sigură folosirea sa pe actualele modele Cayman şi Boxster.
Se pare că informaţiile au fost pe jumătate adevărate, inginerii din Stuttgart lucrând, într-adevăr, la un asemenea motor. Departamentul de dezvoltare din Stuttgart are în plan lansarea şi testarea unui asemenea tip de propulsor, însă debutul său pe produse de serie este aşteptat ceva mai târziu.
Un oficial Porsche a dezminţit o parte din informaţiile apărute ieri: ”Motorul este într-o fază de dezvoltare primară. După planurile actuale mai sunt cel puţin trei ani până când vom putea face publice informaţii despre această tehnologie”. Acelaşi oficial a declarat că propulsorul nu va fi disponibil mai devreme de 2016.
Unitatea cu patru cilindri, injecţie directă şi turbocompresor va împrumuta arhitectura actualului motor cu şase cilindri şi ar putea fi disponibil chiar odată cu faceliftul modelelor Cayman şi Boxster.Până când noul motor va fi gata, Porsche ar putea împrumuta unităţi diesel şi benzină de 2.0 litri de la Volkswagen. Ele vor fi folosite pentru a pune în mişcare noul Macan, fratele mai mic al lui Cayenne, aşteptat să debuteze în toamnă la Frankfurt.
A devenit un VW mai lucios plin de componente chinezesti.
S-a terminat era motoarelor aspirate V12 de la BMW sau V10 ,
acum vom merge cu scuterul cu motor de un litru :))).
Ca peste 100 de ani sa treacă câteva generații care vor merge pe bicicleta sau chiar pe jos si mai sănătos .
Deci oameni buni într-un cuvânt vine apocalipsa numai ca nu cum credeau unii ca va veni într-o zi dar va treptat ca sa nu realizam ce se întâmpla .
Deci Sa punem Neuron cu Neuron si sa facem ceva pentru lumea asta si viitorul copiilor copiiilor noștri .
Sa lăsăm Bugatti de 100000 hp si sa ne mișcare in varianta cea mai verde cea mai ecologică .
Trebuie sa ne pese de ce se întâmpla in lumea asta!!!