La nivel exterior, versiunea GT4 a lui Cayman are o parte frontală cu un design agresiv, un splitter faţă integrat la nivelul barei de protecţie şi o grilă frontală cu model fagure. Pe lateral, fantele de aerisire pentru propulsor au fost mărite, iar jantele noi ascund un sistem de frânare mai performant, preluat de la 911 GT3. Opţional, Porsche îl poate echipa pe Cayman GT4 cu un sistem de frânare carbon ceramic, care rezistă la solicitări şi mai intense pe circuit. Lista deo pţionale include şi scaunele ultra uşoare din plastic ranforsat cu fibră de carbon şi pachetul Sport Chrono cu o aplicaţie dedicată de smarphone pentur măsurarea datelor de telemetrie.
Garda la sol a fost redusă cu 30 de milimetri, iar posteriorul se remarcă printr-un eleron fix de dimensiuni mari şi un spoiler spate nou. La nivelul habitaclului, Cayman GT4 are un volan sport îmbrăcat cu design minimalist, scaune sport şi tapiţerie mixtă din piele şi Alcantara. Modelul este dedicat puriştilor mărcii, fiind oferit doar în compania unei transmisii manuale. Pe piaţa din Germania, Cayman GT4 este deja disponibil pentru comandă şi pleacă de la 85.779 de euro cu TVA inclus. Strict de dragul statisticii, modelul anunţă un consum mixt de 10.3 litri la sută.Via Porsche
Aaa... si daca aveam bani... :)
Asa ca deocamdata raman la masina polivalenta, pentru munca, afaceri, concediu, pisica, purcel, etc... :)