Transformarea gamei 911 la motorizările turbo este necesară din motive de emisii de CO2, normele europene fiind din ce în ce mai stricte şi afectând şi modelele care nu ating sute de mii de unităţi vândute pe an.
Cei de la Porsche şi-au propus să reducă emisiile de CO2 ale modelelor din gamă într-un ritm mai rapid decât cel al industriei şi facă acest lucru pentru fiecare model nou pe care îl lansează. Emisii mai reduse de CO2 înseamnă şi un consum mai scăzut de carburant, ceea ce echivalează cu mai mulţi kilometri parcurşi de proprietar cu aceeaşi cantitate de combustibil, un câştig mai importat decât economia la pompă, mai puţin importantă pentru şoferul unei maşini din acest segment. Următoarea generaţie a lui Porsche 911 va primi şi o versiune hibridă până la sfârşitul acestui deceniu, afirmă Hatz. Oficialul mărcii Porsche este convins modelele 918 Spyder şi 919 sunt o dovadă a cunoştinţelor şi a expertizei companiei în acest domeniu, pe lângă actualii săi hibrizi din ofertă. Debutul variantei hibride a lui 911 este aşteptat undeva în anul 2020, cu exact un an înainte ca Uniunea Europeană să introducă noile sale reglementări în materie de emisii de CO2.Via Autocar
Comentarii (2)