Porsche a publicat în seara dinaintea Salonului Auto de la Geneva primele fotografii oficiale ale celei mai puternice versiuni de şosea pe care o va primi actuala generaţie a modelului 911.
Primele modificări pe care versiunea GT3 le aduce în comparaţie cu variantele deja existente ale lui 911 sunt reprezentate de apariţia unor noi spoilere şi a unui eleron masiv în partea posterioară. Acestea sunt dublate de evacuări montate central, de jante de 20 de inch în diametru şi de frâne cu etriere galbene contrastante cu nuanţa roşie a caroseriei.
Motorul pe care îl utilizează Porsche 911 GT3 este un boxer de 3.8 litri care dezvoltă 475 de cai putere la 8250 rpm şi care îi oferă modelului german o acceleraţie 0-100 km/h de 3.5 secunde. Mai mult, modelul german are nevoie de sub 12 secunde pentru 0-200 km/h, iar viteza maximă din lista oficială de date tehnice este de 315 km/h. Pentru a îmbunătăţi ţinuta de drum a modelului său, Porsche l-a dotat - în premieră pentru marca din Stuttgart - cu un sistem de direcţie activă, roţile din spate schimbându-şi uşor unghiul în viraje în funcţie de viteză.
Automarket.ro la Salonul de la Geneva 2013
Echipa Automarket se află în perioada 4-6 martie la Salonul de la Geneva şi vă prezintă live pe site şi pe pagina de Facebook ultimele noutăţi, informaţii şi imagini de la standurile constructorilor auto prezenţi la evenimentul din Elveţia.
via Porsche
Sper ca designul sa nu se schimbe radical niciodata!
Superb exemplar si foarte simpatic!
Eleroanele si aripioarele de care spui tu, pe GT3 au rolul de a tine masina lipita de sol si ii dau aerodinamicitate, ele nu au nimic de-a face cu design-ul masinii.
Daca iti place un Porsche simplu, poti sa privesti noul Carerra S, care e chiar superb:
http://www.porsche.com/usa/models/911/911-carrera-s/gallery/#