Peugeot se pregătește de “tranziția către viitorul electric” și anunță planurile pe termen scurt și mediu.
În 2019 vom vedea primul model electric de la Peugeot și, până în 2023, toate modelele din gama francezilor vor avea versiuni electrice sau hibride, potrivit informațiilor oficiale.
Până atunci, constructorul ne spune la ce să ne așteptăm cu ocazia Salonului Auto de la Geneva. Peugeot va lansa un nou model ce va marca și schimbarea siglei. Leul Peugeot va fi restilizat cu nuanțe de verde și albastru pentru a simboliza electrificarea.
Detaliile despre noul model Peugeot le vom afla în câteva săptămâni, odată cu debutul salonului de la Geneva.
Via Peugeot
Vom avea toate modelele şi electrice sau hibride....
Aşteptăm producători mai buni care să spună vom avea NUMAI modele electrice sau hibride.
Chiar nu-ti inteleg postul. Desi sunt si eu adeptul unei oferte cat mai bogate pe partea electrica si hibrida nu inteleg dorinta ta de a scoate din oferta termicele. Din punctul meu de vedere o oferta cat mai bogata care sa satisfaca pe toata lumea este cel mai de dorit lucru.
Intr-o lume ideala as avea un suv pt nevasta/familie, o electrica pentru oras/munca, o sportiva pentru weekend-uri cu nevasta si vreo 3 motoare pentru diferite lucruri.
Hibridele reincarcabile nu sunt nici ele rentabile, costul adaugarii partii hibride este cam cat costul carburantului pe toata durata de viata a masinii pentru o autonomie de circa 50Km doar. Hibridele "clasice" reduc consumul destul de simtitor dar omoara orice placere de a te afla la volan.
Peugeot 508 exista deja la vanzare si pe strazi, dar costa intre 30K (chel) si 50K (cu detoate). Greu de vandut cand nu ai chiar o firma premium. Masina arata insa excelent si calitatea finisajelor este impresionanta, Peugeot se apropie bine de masinile germane, din pacate si cu preturile.
Ideea este că dacă toţi producătorii ar construi doar autoturisme Full EV şi PHEV, atunci
1) noxele, co2 ar scade dramatic !!!
La cele EV sunt 100% electrice şi în viitor curentul va fi produs cu amprentă CO2 cât mai mică dacă nu chiar 0 în unele ţări.
La cele PHEV cât timp se merge doar în oraş, deci electric aceiaşi poveste... doar la drum lung este pe hidrocarburi (preferabil CNG) şi care oricum la drum lung consumul este mai mic.
2) tehnic deşi mai complexe cele PHEV sunt mult mai fiabile pentru că efortul masiv este pe electric şi la drum lung turaţiile sunt ok pe termic
iar full EV sunt cele mai fiabile
Câştig mare pentru sănătate, clienţi dar.... un minus pentru profitul foarte gros al producătorilor auto care preferă numai termice unde profiturile sunt foarte mari
3) se dezvoltă enorm şi sistemul de încărcare rapidă din benzinării chiar şi doar cu PHEV
Deci sunt FOARTE MULTE PLUSURI care contează enorm pentru a fi DOAR BEV sau PHEV şi niciodată doar ICE !!
Dar producătorii europeni sunt lacomi şi mint mult şi fac puţin spre deloc !
POLONIA îşi face maşină full EV de companiile de stat !!!???
Despre ce vorbim !!
Şi marii VW VAG, PSA, Renault şi Mercedes o scaldă cu neruşinare !
Înţelegeţi?
508 nu este dat la vanzare in RO.
Cei de la Eurial au masina , dar de exemplu cei din Militari o tin in spate, numai pentru sefi, n-o expun in showroom pentru noi.
E decizia importatorului pe care eu nu o inteleg.
Nu vor sa-i faca reclama?
Sau o tin deoparte pentru ca n-au stabilit preturile pentru RO?
@Edikkk asta este teoria, cum spuneam mai sunt ani buni pana vor fi si viabile economic solutiile astea, momentan nu sunt. Bateria reprezinta pana la 60% din costul unei masini electrice si e garantata cam 8 ani in medie, despre ce vorbim, cine plateste 40K de euro sa schimbe bateria la o Tesla ? La ZOE costa 8000 de euro bateria si nu ajungi pana la mare cu masina (pe autostrada autonomia scade enorm)