Designerii mărcii din Sochaux s-au întrecut pe ei înşişi, iar rezultatul final ne arată ec poate să iasă din planşele unor designeri în momentul în care aceştia au mână liberă. Desprins parcă din jocurile pe computer, noul Peugeot Onyx Concept vine cu o formă care ar fi atras blitzuri chiar şi dacă prototipul ar fi fost lansat la standul Lamborghini.
Blocurile optice frontale agresive sunt bazate pe tehnologia LED, grila frontală este o evoluţie ceva mai angulară a celei pe care am văzut-o astăzi pe noul RCZ facelift, în timp ce spatele este desprins din imaginaţia nebună a unuia dintre designerii Peugeot căruia îi mulţumim pe această cale. Totul este acoperit de eleganţa şi dinamismul unei caroserii bicolore negru mat şi bronz, iar jantele de 20 de inch trag ultima tuşă pe tabloul unui prototip cu adevărat fascinant.Foarte interesantă este şi soluţia adoptată sub capotă. Vorbim de un motor V8 de 3.7 litri litri şi 600 de cai putere montat central care lucrează în tandem cu un propulsor electric de 80 de cai putere pentru a genera un consum mediu mixt teoretic de doar 4.0 litri/100 km.
Chiar dacă Peugeot Onyx Concept nu va vedea lumina zilei în versiune de serie niciodată, studiul de design al mărcii aprinde onoarea franceză după ce Renault a făcut senzaţie recent cu al lor Alpine A110-50 Concept, o altă sportivă pură dezvoltată deocamdată exclusiv în versiune prototip.
via Peugeot
sa spream ca va intra in productie asa cat mai aproape de varianta din poze
Dar da, la design PSA cam bate tot. A se vedea Peugeot 508 sau DS-urile.