Anul trecut, Peugeot a reușit să vândă peste 2.1 milioane de mașini, cu 10.4% mai multe decât în 2016. O contribuție consistentă a avut-o segmentul SUV-urilor, care au înregistrat vânzări majorate cu 60% și respectiv 600.000 de unități livrate în 2017.
“S-ar putea spune că brandul nostru nu era foarte respectat în unele piețe, în ultimii ani, dar cifrele ne arată acum că respectul care ni se acordă este în creștere. Avem câteva proiecte interesante de SUV-uri pe care pe pregătim și vrem să profităm de această creștere,” a declarat Jean-Philippe Imparato, CEO Peugeot.
Pe lângă SUV-urile Peugeot, de vânzări bune s-au bucurat și modelele 208 și 308, notate cu “performanțe solide”. Per total, vânzările Peugeot au reprezentat mai mult de 66% din totalul înregistrat la nivelul PSA.
Prin comparație, celelalte branduri din grup nu s-au descurcat prea bine, cu scăderi pentru Citroen (7.5%) și DS (38.5%).
Vânzările Opel nu au fost incluse în statistica PSA pentru 2017, din cauză că procesul de preluare și integrare s-a finalizat spre sfârșitul anului.
Via Autocar
Comentarii (0)