Fisa tehnica
Marca/Model/Versiune | Peugeot 208 1.0i |
Lungime (mm) | 3.960 |
Inaltime (mm) | 1.492 |
Ampatament (mm) | 2.540 |
Greutate (Kg) | 975 |
Capacitate (cc) | 997 |
Puterea maxima (CP/rpm) | 75 |
Marca/Model/Versiune | Peugeot 208 1.0i |
Lungime (mm) | 3.960 |
Inaltime (mm) | 1.492 |
Ampatament (mm) | 2.540 |
Greutate (Kg) | 975 |
Capacitate (cc) | 997 |
Puterea maxima (CP/rpm) | 75 |
2.8 | litri/100 de kilometri va consuma cel mai economic diesel din gama lui 208. |
3.5 | litri/100 de kilometri va consuma cel mai economic motor pe benzină. |
Aşa cum a promis, Peugeot a publicat astăzi primele imagini şi informaţii oficiale ale modelului cu care a bifat întotdeauna rezultate comerciale excepţionale. Este vorba despre best-seller-ul 208, ajuns acum la o nouă generaţie. Modelul prezintă un aspect inspirat puternic din conceptele SR1 şi HX1, dar şi din modelul de serie 508. Împreună cu modelul de clasă medie, noul 208 marchează un nou limbaj de design pentru constructorul francez.
Noul Peugeot 208 va debuta pe piaţă în primăvara anului 2012. Modelul va fi oferit alături de cinci motorizări diesel şi două motoare pe benzină. Cel mai economic model din gamă va avea un consum mixt de 3.4 litri la sută. Motoarele pe benzină vor avea trei cilindri şi vor fi oferite în două versiuni de cilindree: 1.0 şi 1.2 litri.
Puterea va fi cuprinsă între 75 şi 100 de cai putere. Motorul de un litru va fi capabil să ofere un consum mediu de numai 3.5 litri/100 de kilometri şi emisii de 99 g/km. Dieselurile vor fi oferite alături de sistemul micro-hibrid al alianţei PSA, garantând un consum incredibil, de numai 2.8 litri/100 de kilometri şi emisii de 87 g/km.
Modelul promite să fie mai manevrabil şi mai economic, iar noile motorizări par să urmeze şi ele această promisiune. Unele zvonuri anunţă o versiune GTI a viitorului 208, care urmează să primească o motorizare THP. Respectiva versiune ar putea fi denumită RC pe unele pieţe.
Interiorul lui 208 pare să fi primit o serie de îmbunătăţiri, atât în ceea ce priveşte calitatea materialelor, cât şi în ceea ce priveşte design-ul. Strict referitor la interior, Peugeot 208 pare să fi avansat mult, aliniindu-se la trendul introdus de ceilalţi rivali din segment. Planşa de bord a fost redesenată şi găzduieşte acum un sistem multimedia complex, care interacţionează cu şoferul prin intermediul unui ecran tactil.
Materialele vor creşte şi ele din punct de vedere calitativ, iar volanul va fi înlocuit cu unul mai mic.
Întreaga planşă de bord va fi orientată către şofer.
Comparativ cu predecesorul său, Peugeot 208 este cu şapte centimetri mai scurt şi cu 173 de kilograme mai uşor. Chiar şi aşa, ampatamentul a rămas identic, 2540 de mm, garantând un spaţiu interior generos. Deşi a scăzut în dimensiuni, opunându-se astfel trendului general al pieţei, 207 oferă un portbagaj mai încăpător cu 15 litri, adică în total 285 de litri.
Pacat de partea frontala.
208-ul asta arata foarte bine, tinand cont de ce avem in gama: Aveo, Punto, Mazda2, Clio etc.
Eu zic ca noul Clio 4 ii va da clasa Peugeot-ului asta.
INDIFERENT CA APARE NUSH CE MASINA CARE DA CLASA
nu cred ca are sens sa iti mai "zic" ceva.
Ala care vrea sa isi ia masina asta crede-ma nu asculta parerile altora.
Multi i-ar spune sa isi ia veweu ca "e mai bune". Astea de la "franceji" sunt proaste, au metalu moale, piesele scumpe, nu merg reparate la Gica de la coltz unde isi "remaiaza" gigel injectoarele la tedei...
Revenind la 208, mi se pare un design tipic frantuzesc. Farurile alungite am vazut ca sunt la destul de multe masini frantuzesti, protagonistul fiind Peugeot. Mi se par cam ciudate ceasurile de bord. Pozele astea sunt prea putine ca sa poti sa-ti faci o impresie generala despre design. As putea spune ca arata interesant si inconfundabil. In rest... vedem mai tarziu.
La exterior e frumos 208, la interior, nu sunt suficiente poze sa ne facem o impresie buna, dar mie mi se pare ca e o combinatie intre design simplu, practic si urat (a la VW) si trendul de a introduce cat mai multa tehnologie... displayul ala mare color de pe consola centrale arata ca si cand ar fi pus aftermarket. Cel putin asa pare din pozele astea...
Dar e mai frumos decat un Clio de oriunde te-ai uita. Si motorizarile diesel vor fi super, sunt convins.
Hai voi cu Renault, sariti la atac!
@andrey11
Sa nu exageram. Aveo, panda nu sunt masini capabile sa dea niciun "trend". Bordul la 208 e pur si simplu urat. Nu trebuie a inventam scuze.
La exterior e exact cum trebuie, finut dar in acelasi timp cu linii mai "complicate", e funky asa cum ar trebui sa fie o masina din clasa sa dar este si genul de masina pe care o poti parca intr-o parcare la un hotel de lux fara a te face de rusine intocmai datorita acelor linii mai "complicate" care o fac mai speciala dar mai ciudata in viziunea altora. Incearca aceiasi chestie cu un Polo la acelasi hotel, imaginea ta va scadea mult in ochii celor din jur dar va creste cand vei ajunge acasa in Romania la Adunatii Copaceni unde toti te vor privii ca un bo$$ pentru ca nu-i asa, ai un VW (o marca foarte ok de altfel).
Spatele parca e prea simplu, insa cam asa sunt toate Peugeoturile, la partea frontala exceleaza, spatele e mai simplu. Per total imi place.
La interior s-a vrut altceva si crearea de impresia de spatiu prin amplasarea cadranelor peste volan. Touchscreen-ul este foarte util si comod si din nou era un must-have in clasa asta, dupa ce rivalii de la VW (pentru ca Peugeot se bate cu VW, nu cu Renault, nu cu Clio) pusesera deja un astfel de ecran pe Polo, care e o masina superba din punct de vedere tehnic. Per total, pare cam ciudatel insa calitatea materialelor si atentia la detalii se poate vedea chiar si dintr-o simpla poza, nici nu exista comparatie cu masinile low-cost de la unii producatori 5000 de euro si aer conditionat inclus, stiti oferta de la tv) care au aspiratii in a se bate cu VW (primul producator european) si Peugeot (al 2-lea producator european). Ca se vand si ele e altceva, si asta datorita pretului de masina low-cost.
Cred totusi ca acest model va fi un succes pentru Peugeot pentru ca ei se pricep sa faca masini mici, au demontrat asta cu 206 care s-a vandut in 8.5 milioane de unitati (cat toate generatiile Clio si cu asta numai are rost sa comentezi daca ai Clio Symbol sau un r....t de Megane cu greierasi) sau 207 care s-a vandut in 4.5 milioane de unitati (pana anul trecut).
Sa vedem acuma si versiunea GTI, care va avea cel mai probabil motorizarea 1.6 THP si 211 cp dezvoltata impreuna cu BMW si pusa si pe Mini Cooper.
De ce trebuie sa gasim gunoaie de comentarii pe orice subiect si pe langa subiect? Eu nu inteleg care e motorasul ala care va impinge sa spamati aiurea... eu propun moderatorilor sa faca nene 2 sectiuni de comentarii, una dedicata subiectului si una pentru comparatii si alte rahaturi de genul asta (la care suntem buni).
P.S. Daca esti un retard poti sa apesi manutza rosie.
O VARZARIE DE DESIGN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Legat de ultima generatie de Clio, TopGear sintetizeaza foarte bine: "A treia generatie de Renault Clio a insemnat un pas imens in fata la capitolul calitate si materiale folosite. Asta se traduce ptrintr-un mare sut in fund lui Peugeot 207"
Oricum si viitorul Clio 4 ii va da lectii de rafinament cu siguranta. Pana la Renault e constructorul francez #1, nu Peugeot, nu Citroen.
Esti fix la fel ca toti cunoscatorii si inteligentii de pe la tv. Ai stofa de politician... in loc sa vorbesti despre fond, te dai in spectacol comentand despre prostii. Chiar te crezi atat de destept ca ai scris 'corect' o denumire? Sau poate nu te-ai prins despre ce era vorba... btw, tocmai ai confirmat ce am scris (trolling, cauta-l pe net).
P.S. Creste inima in tine cand vezi butonul cu manuta rosie, nu? Apaassssaa-l :)
Ontopic: Peugeot 208 chiar are interior cu aspect kitchos
Nu cred ca tu trebuie sa tii lectii de limba romana... vezi chiar in cadrul mesajului tau la sectiunea "Ontopic" :)
1. Ti se pare ceva fabulos ca un model precum clio s-a vandut in 10 milioane de unitati cand Peugeot doar cu un singur model, si anume 206 s-a vandut in 8.5 milioane de unitati? Vezi si cat s-a vandut 205 sau 207. Deja trece lejer de 10 milioane doar din 2 modele, daca le punem pe toate 3 deja... Peugeot nu stia sa faca masini mici? Vezi 205, si daca tot iti place Top Gear vezi ce ziceau acestia despre aceasta masinuta in anii 80-90, pe vremea aiacand Peugeot vindea 205 GTI cu 1.6 si 130 CP sau 1.9 si 130 CP si 205 T16 cu 2.0 si 204 cp. Renault vindea un cotet de 5.
Masina anului in Europa? Hohoho....vezi 406 coupe cea mai frumoasa masina a anului la aparitia sa, vezi 206 care a fost masina anului, vezi 307 care in 2001 la aparitie a fost masina anului, aducand inovatii in clasa hatchback precum filtrul de particule si motoare common-rail de generatia a 2-a. Atunci Renault vindea un penibil 1.9 dTI pe un Megane care era mai firav ca un 1310. Vezi RC-Z si vezi Wikipedia...o sa ai ce citi.
Pana la urma grupul PSA e AL 2-LEA PRODUCATOR DIN EUROPA DUPA VW. Grupul Renault e pe 5-6, iar ca marca frantuzeasca, Peugeot a fost mereu no.1 la calitate, pentru ca nu se bate cu Renault, se vede si la preturi asta si la calitate si la motorizarile sale (HDI-uri puse si pe Range Rover, Jaguar, Mini, Mazda) si motoare pe benzina dezvoltate impreuna cu B M W.
Bafta si la cati mai putini greierasi, sigur o sa ai nevoie.
Niciodata un cunoscator auto n-o sa se exprime in termeni imbecili precum "cotet" , "caruta' si alte alea, indiferent cat de nasoala e O MASINA.
Dar sa afirm despre tine ca esti "cunoscator auto" ar insemna doar sa te iau la misto... Ce spui tu?! Peugeot 1.6 130cp? in anii '80 Renault avea 1.4 Turbo 180 CP. Peugeot 205 e vax pe langa cate versiuni si ce putere avea un Renault 5 Turbo Maxi la 350 CP.
Sa te legi de Symbol - o masina destinata strict pietelor emergente (da, tot pe noi romanii sa ne scoata din rahat) - e o alta idiotenie, pt ca Symbol nu reprezinta marca in sine, insa e un segment pe care Renault a avut si are succes, iar Peugeot a esuat (vezi 207 Sedan).
In Franta, Germania si toate pietele importante din Europa, Renault e marca franceza #1 (si nu vbesc inca de GRUP). In Germania, Renault e marca de import nr 1, dupa nemtestile lor. Daca e sa ne referim la grup, PSA vinde intr-adevar mai mult decat Renault+Dacia+Nissan, dar asta doar pt ca sunt 2 marci vechi si cunoscute in Europa, ceea ce nu e cazul Dacia (o marca inca tanara). In ceea ce priveste Nissan, o japoneza are intrare mai dificila decat o europeana pe continent. Nu acelasi lucru putem spune si de vanzarile globale, unde Renault-Nissan spulbera PSA fara probleme. Nissan are perspective bune de a deveni marca japoneza nr.1 in Europa.
In fine, si Renault a avut motoare date la Opel, Suzuki, iar acum la Mercedes-Benz... si ce-i cu asta?
Mai de invatat copilu' !
Din cate stiu tu ai un logan mcv sau un megane albastru, numai stiu exact care din ei esti, dar oricum ar fi esti posesor de cotet cu greierasi (ca o masina normala si solida nu are greierasi, doar carutele si coteturile cu roti care cara javrele si familiile lor in ele).
Ca sa revenim, tu ori nu sti ce vorbesti ori esti limitat, Renault 5 s-a vandut zeci de ani, a avut o gramada de versiuni de caroserie, a avut facelift, a avut versiuni turbo, gordini, si numai stiu ce si ghici in cate milioane de unitati s-a vandut? Conform wikipedia "nearly 5.5" (adica aproape 5.5 milioane de unitati).
Ba si eu ca muritor de rand dar nu in acelasi rand cu cei cu Renault am zis sa caut si in cate milioane de unitati s-a vandut 205-ul care in vest (unde am si locuit de mic) chiar a fost o legenda. Tot pe wikipedia ce crezi ca scrie? 5.4 milioane si ceva....si asta in ciuda faptului ca Reno-ul ala 5 s-a vandut pe o perioada muuuuult mai lunga din 76 pana 90 si ceva....adevarul ca e o mare legenda masina asta cu 4 roti si un volan. Macar nu avea greierasi precum cotetul tau ordinar care te cara pe tine si familia ta.
Eu zic ca inainte sa imi dai replica, sa te ridici de pe scaun sa te duci la geam si sa vezi ce masina conduci, porma mai gandeste-te inca de 10 ori daca merita sa deschizi gura cand conduci cea mai ieftina marca frantuzeasca. Nici Peugeot-ul nu e mare scula, prefer oricand o Honda sau un VW in marja asta de pret dar una e cand te urci intr-o masina bine facuta, fara greierasi, cu materiale ok si care are aceiasi motor ca un Jaguar (2.2 HDI - 2.7 HDI - 3.0 HDI) sau ceva dezvoltat impreuna cu BMW (1.6 THP) si alta e cand ma sui intr-un Renault unde imi zdrangane totul dupa cateva mii de km, unde exista posibilitatea sa am acelasi motor ca vecinul cu logan sau sa ma enervez pentru cum au gandit masina aia (gen faza lunga care e invers la Megane si multe altele)
Reno e ok daca nu iti permiti inca 3000 pentru o masina ok, altfel toti isi cumpara Megane Sedan cu materiale in interior care se exfoliaza la 40.000 de km, Clio Symbol, Fluence etc. Ce au in comun aceste modele? Pretul scazut si incompetenta propietarilor de a isi cumpara o masina macar la 15-16 mii de euro...dar voi va rezumati la masini de 10-11 mii de euro marca Renault si porma veniti ca vitejii si va umflati pe forumuri de parca ati avea cine stie ce masina. Aveti un low cost si inainte de toate aveti un Renault. Zici Reno, zici tot.
Sanatate tuturor.
DCI-ul in schimb este doar pe Nissan si Infiniti si asta pentru ca e vorba de o alianta, cine a vrut vreodata diesel-urile lui Renault?
Citate din Top Gear? Adica aia care cred ca in general o masina frantuzeasca e ca o femeie pe care o vor toti si o... toti?
Of, of!
@semtex, @fan Renault, nu va mai obositit degeaba. Pur si simplu nu aveti cu cine. Si cica fanii VW si BMW sunt frustrati.
Gresit !
dci-ul a fost de-a lungul timpului pe Suzuki, Opel, iar acum e pe Mercedes-Benz (producatorul caruia ii este atribuita inventarea automobilului) , exact cum spune semtex
Si din cate stiu si Suzuki la fel, pentru ca au fost modele facute in parteneriat tot cu opel.
Suzuki Grand Vitara 1.9 si Jimny au avut deasemenea motoare de provenieinta Renault.
ai dreptate in ceea ce afirmi, asa si Peugeot a schimbat motoare cu Fiat la utilitare dar acolo e alta treaba. Uite si o lista completa a constructorilor care au folosit sau folosesc motoare Peugeot.
Jaguar (2.2 HDI - 2.7 HDI 3.0 HDI)
Range Rover (2.7 HDI - 3.0 HDI) - cand mai vezi un cocalar sau o pitpoanca cu ochelari si Range Rover de 80.000 de euro, diesel sa iti aduci aminte ca are motor de Peugeot, si unul foarte bun.
Volvo (1.6 HDI - 2.0 HDI - 2.7 HDI)
Mazda (Mazda 3 - 1.6 HDI)
Mini Cooper (1.6 HDI care a fost inlocuit anul acesta cu un 2.0 autentic de la BMW)
Ford (care a cumparat licenta pentru motoare si care a si dezvoltat motoare de cmc mai mare cu Peugeot - 1.6-2.0-2.2-2.7 HDI)
Suzuki (Vitara 2.0 HDI, model mai vechi)
Mitsubishi (doar Grandis 2.0 HDI 136, cel de pe Lancer e de pe VW, pe Grandis s-a optat pentru un motor orientat spre rafinament pentru ca e o masina de familie, pe Lancer s-a optat pentru un 2.0 TDI mai brutal fiind si PD)
Fiat (au fost unele modele care au folosit motoare Peugeot iar cei de la Peugeot de asemenea folosesc unele motoare de la Fiat)
Citroen
Practic, PSA (Peugeot-Citroen) e cel mai mare distribuitor de motoare diesel de pe piata dupa Isuzu care distribuie cele mai multe motoare diesel la nivel mondial, doar ca ei le pun pe autobuze, autovehicule comerciale, utilaje etc. porma urmeaza Peugeot pentru autoturisme si VW.
Apropo, 1.6-ele THP dezvoltat impreuna cu BMW are aplicata tehnologia High Pressure de la HDI-uri, si asta pentru elasticitatea tipica a acestei tehnologii si rafinament iar cutiile de viteze folosite la motoarele de la 2.0 in sus sunt marca ZF, aceiasi firma care face cutii de viteze pentru BMW sau Audi. Spun toate astea, ca sa vedeti cat de aiurea e sa sustii Renault-ul cand Peugeot-ul are atatea chestii dintr-o clasa mai sus....chiar nu are sens, si iti dai seama de toate astea daca mergi cu vreun model mai nou.
Oricum, nici Renault nu sta rau la motorizarile Diesel, 1.9 dti chiar a fost un motor foarte rezistent la vremea lui, pus si pe Volvo S40 printre altele.
Bafta.
Amice, esti total pa langa daca tu crezi ca istoria Peugeot la clasa mica se rezuma la 205, 206 si 207. Ei bine totul a inceput cu 201.Si atat de apreciata a fost masina asta incat s-a hotarat ca "2" sa ramana referinta clasei, e in acelasi timp un fel de "omagiu" adus modelelor anterioare (amintesteti de denumirea "Golf" si vei intelege la ce ma refer-daca intelegi, pentru ca asta e si o chestie de imagine de brand si marketing). Iar toata istoria Peugeot la clasa mica incepe acum mai bine de 80 de ani.
Ce a facut 205? Ei bine mult timp dupa ce a iesit din fabricatie, adica pana prin '97 a fost considerata una dintre cele mai fiabile masini de clasa mica, in conditiile in care 5 fusese inlocuit cu Clio de prin '92. Si crezi sau nu aia nu prea a fost considerata o masina fiabila. Mai mult decat atat, ca vad ca iti place ce zice presa, 205 a fost considerat o referinta in clasa lui de mai toate publicatiile de renume (inclusiv TG, intereseaza-te ce zice de 205). Si sa nu ne legam de motorsport, ca nici 205 nu s-a facut de ras pe unde a participat, fie in WRC, fie in etape speciale din Paris-Dakar (apropo, Clio a fost pe-acolo?).
Defapt hai sa nu mai uzez tastatura degeaba: ia de-aici daca te intereseaza 205: http://en.wikipedia.org/wiki/Peugeot_205
vezi acolo de ce consider ca este una dintre cele mai bune masini de clasa mica.
Mai departe, amintesti de Top Gear care spune ca 207 a primit un sut in dos de la Clio. Iti recomand si catalogul auto facut tot de Top Gear si sa vezi cum claseaza Clio si cum claseaza 207. S-ar putea sa crezi ca e ogreseala de tipar. Tocmai la capitolul la care zici tu ca Clio sta mai bine e defpat mai slab cotat, adica la calitate. Si vezi si verdictul final cum e.
Cat despre masinile facute in colaborare de diferiti producatori, gen Vivaro sau Master lucrurile sunt mai complicate, pentru ca sunt multe componente luate la gramada. Iar faptul ca DCI-ul este pe masina asta e si din ratiune de costuri. Multijeturile lui Fiat (care sunt si pe Opel, acele CDTI-uri de care zice Ion) sunt mai scumpe decat DCI-urile lui Renault. Ori la o masina de marfa conteaza foarte mult si pretul . Si tot TG intr-un comparativ intre Vanuri considera ca cea mai buna masina e cea mai ieftina, adica Renault Master (din nou se aplica politica Renault de cel mai ieftin din clasa).
Bafta!
PS: Master nu-si propune si NU ESTE deloc cel mai ieftin din clasa.
Daca ai fi avut habar de utilitare, ai fi stiut ca Renault e numarul 1 in Europa pentru gama extinsa de versiuni, pentru solutiile de incarcare, pentru motoarele performante si economice, intr-un cuvant pentru profesionalismul lor.
Sper ca nu ai impresia ca Vivaro e omologul lui Master?!? Vivaro e facut dupa Renault Trafic. Opel Movano e pe segmentul lui Master. Iti dai cu parerea, dar scrii numai prostii... "Atotcunoscatori" ca tine am mai vazut eu
Daca tu crezi ca Clio a fost o masina ireprosabila dpdv al fiabilitati inseamna ca nu sti ce inseamna o masina fiabila. Si nu ma refer aici la 205/205, ci la masini care chiar si-au aratat fiabilitatea in toata lumea, gen Toyota Starlet (masina dinaintea lui Yaris- si asta e doar un exemplu).
Mai departe. Daca tu consideri ca o masina care in 12 ani de productie (si stai ca Peugeot nu ingnora nici acum 206-le, vezi 206+ - ghici tu de ce) s-a vandut in aprox. 7 milioane si inca se vinde este o masina slaba nu cred ca mai are rost sa mai discutam. In plus uiti ca in raliuri ani de zile masina asta nu prea avea rivali (Gronholm era imperial pe macadam si Panizzi de exemplu, pe asfalt).
Asa cum s-a impus multi ani si 205 in WRC si repet, Paris-Dakar.
"Spre deosebire de tine care te folosesti de Wikipedia pt a-ti face cultura auto, eu ma folosesc de memorie si impresiile vremii. "
Iar eu de parerea proprietarilor despre masinile pe care le-au avut. Si nu au fost tcmai putini, Renault fiind o marca mai accesibila decat multe marci. Ideea cu link-ul wikipedia nu era sa-ti spun eu nu stiu ce, c faptul ca nu avea rost sa scriu atat de mult.
Asta daca vrei sa inelegi.
http://www.acea.be/index.php/files/year_2011_by_manufacturer_and_by_vehicle_category_enlarged_europe/
salveaza excel-ul de la "view publication" si vezi la "sheet LCV - light commercial vehicles"
PSA : 232.285 vehicule
Renault Group: 173.055 vehicule
Go to sleep !
PS: sportul cu motor numarul 1 nu e WRC si nici Paris-Dakar, ci Formula 1, iar eu am vazut modele dezvoltate integral sau partial de RenaultSPORT (divizia speciala ce activeaza in F1) , dar nu am vazut niciun Peugeot 206 /207 de serie cu tractiune 4x4 ca in WRC, asa ca scuteste-ne...
@pejeu
http://europeanmotornews.com/2011/07/11/renault-group-announces-global-commercial-results-for-first-half-of-2011/
"Europe: the Renault brand maintained its position as the number-two brand in passenger cars (PC) and light commercial vehicles (LCV) with a market share of 8.5%. It also retained its LCV leadership with a market share of 15.2%.
France: Renault remained the leading brand in PC + LCV sales."
*LCV = vehicule comerciale
Renault --- locul 1 (291.827 unitati)
Crafter:
http://cc.porscheinformatik.com/nwapp/nws_ro/ICC3/LNF!ro!!!L!!!/?MGN=854&AUVN=Standard&rel=statBanner_Configurator&rel=statCc_Crafter%20Furgon
Trafic:
http://www.renault.ro/gama-renault/vehicule-utilitare/trafic/trafic-furgon/configurator/
Boxter:
http://peugeot.com.ro/upload/car_files/104_file1.pdf
Transit:
http://www.automarket.ro/masini-noi/ford/transit-van-2020/
Configureaza-le cum vrei, cu orice motorizari si dotari comparabile si vei vedea care e mai ieftin.
Crezi tu ca un raliu care implica printre altele si fiabilitate (nu doar pe cateva sute de km, asa cum e conceputa o masina de F1) de mii de km este inferior Formulei 1? Diferenta dintre F1 si WRC sau Paris-Dakar tocmai in asta consta. O masina de F1 e construita sa functioneze la parametri maximi pe distante mai scurte decat o masina care e construita pentru un raliu de anduranta, construita sa functioneze perfect cateva mii de km.
Nu cer sa fi de acord cu mine, nu ca m-ar interesa, insa tonul tau superior, de incapatanat si atotstiutor ima face sa cred ca lucrezi pentru Renault sau Dacia. Motiv pentru care prefer sa zic "pas" acestei discutii.
Si uitati perla de la LauCalin: "Formula 1 nu implica fiabilitate" huh?! vad bine?! hai ca esti mai terminat decat imi imaginam !
Vei fi cu siguranta suprins sa afli ca cele mai intense solicitari mecanice si cele mai inalte tehnologii sunt in F1, nu WRC, nu Dakar.
Poate ca nu concepe creierasul tau asa ceva, dar asta-i situatia.
Si clar oricine stie mai mult decat tine lucreaza pt Renault, nu? Hai fa "pas" ca ti s-a terminat benzina.
Si asta nu am spus-o nici eu, nici tu. Ci Jean Todt si Ros Brown in urma cu ceva ani buni. Dar tu sa nu ma crezi, ok?
http://www.automarket.ro/stiri/grupul-psa-disponibilizeaza-6000-angajati-41740.html
@LauCalin:Nu te enerva, atata poate! Asa suntem noi, romanii, dezbinati si usor de manipulat. Nu are treaba cu domeniul asta si se da si el mare, iar daca mai vede un clasament facut de un inteligent din birou e extaziat ca un pitigoi care vede o cutie cu u gaura intr-un copac. Asta e, sunt si oameni din astia! Toate bune si astept aceleasi comentarii de calitate cu care tu si altii m-ati obisnuit.