Echipa a obţinut un modest loc 11 prin Stephane Peterhansel, însă îşi pune speranţele în noul Peugeot 2008 DKR16 pentru a-şi îmbunătăţi performanţele.
Principala noutate vizuală este că maşina este acum mai lungă şi mai lată decât predecesoarea sa şi beneficiază de câteva noutăţi aerodinamice prin care aspectul estetic este mai agresiv. La interior, motorul diesel biturbo V6 de 3 litri a rămas acelaşi, dar beneficiază de o putere mai mare, iar designul suspensiilor a fost modificat pentru ca acestea să se adapteze mai uşor terenului dificil.
În plus, inginerii au reuşit să reducă masa totală prin utilizarea unor jante de magneziu în locul celor de aluminiu, dar şi prin scăderea masei pneurilor furnizate de Michelin.
Peterhansel este impulsionat de schimbări şi, după ce a testat noua maşină, este optimist că poate obţine performanţe mai bune la Dakar. "Poţi simţi cu adevărat diferenţa, pentru că maşina este mai stabilă, aşa că viteza în viraje este mai bună. Poţi simţi diferenţa şi la motor: nu numai că este mai puternic, dar poţi folosi întreaga putere şi la turaţii scăzute. Nu suntem încă la capacitatea maximă a abilitaţilor noastre, dar testele au fost foarte productive până acum", a declarat francezul care a câştigat Raliul Dakar de 11 ori.Coechipierul său Carlos Sainz este de asemenea încrezător că va obţine rezultate mai bune, după ce la ediţia din luna ianuarie a fost nevoit să abandoneze.
"Potenţialul maşinii este mult mai mare decât anul trecut, iar fiabilitatea a fost bună. Am schimbat multe în maşină în multe puncte cheie, aşa că putem spune că este o maşină complet nouă coomparativ cu anul trecut.
Mă simt optimist", a explicat el.Raliul Dakar 2016 va avea loc în perioada 3-16 ianuarie doar în Argentina şi Bolivia, întrucât Peru s-a retras din competiţie din motive meteorologice. Competiţia va începe în Buenos Aires, iar piloţii vor trece linia de sosire în Rosario.
În primăvara acestui an, Peugeot afirmă că îşi propune să lupte pentru victorie în Raliul Dakar 2016.
Via Peugeot
Comentarii (1)