Constructorii auto mizează din ce în ce mai puternic pe dezvoltarea unor modele sportive sau de performanță pentru a atrage un număr cât mai mare de clienți, iar producătorii de nișă nu fac excepție de la această regulă.
Mulți dintre ei au deja branduri pentru astfel de modele, cum ar fi RS în cazul Renault sau Vignale în cazul Ford, în timp ce SEAT mizează pe Cupra. Constructorul spaniol a înregistrat însă un nou logo pentru Cupra, care adaugă un plus de agresivitate din punct de vedere al designului.
Schimbarea sugerează posibilitatea transformării Cupra într-un brand de sine stătător dedicat dezvoltării unor modele de performanță, la fel cum se întâmpla în cazul lui Audi Sport sau Mercedes AMG. În ultima vreme, lansările de versiuni Cupra s-au accelerat, fiind notabile apariția Leon Cupra, dar și viitoarea lansare a lui Ateca Cupra, programată pentru anul viitor.
Pe de altă parte, Seat a înregistrat recent trei nume folosite la începutul anilor 2000 pentru lansarea unor concepte: Tango, Salsa și Bolero.
Niciunul dintre conceptele respective nu a ajuns în producție de serie, însă nu este exclusiv ca numele respective să fie utilizate în viitorul mai mult sau mai puțin apropiat."Seat înregistrează frecvent posibile nume pentru viitoare modele sau proiecte. Este un proces normal nu numai pentru Seat, dar și pentru alți constructori și branduri de bunuri de larg consum. Numele înregistrate de Seat nu sunt destinate în mod neapărat unor modele viitoare, ci și nume care ne plac și pe care vrem să le rezervăm", spun oficialii Seat.
Via Autocar
Comentarii (0)