Segmentul SUV-urilor s-a aglomerat în ultima perioadă, iar constructorii încearcă metode noi pentru a mușca și mai mult din această piață. Toyota face parte din grupul celor care au încercat să atragă publicul prin intermediul designului. Cel puțin la acest lucru ne gândim noi când privim SUV-ul C-HR.
Și iată că japonezii au dat lovitura cu C-HR. Conform declarațiilor făcute, de la începutul anului și până la finalul lunii aprilie, Toyota a primit 80.000 de comenzi pentru C-HR în Europa.
"Anul acesta vom comercializa ușor mai bine de 100.000 de exemplare, poate chiar 110.000", au declarat oficialii companiei nipone.
Un alt lucru care trebuie menționat este faptul că Toyota C-HR nu este disponibilă cu un motor diesel. În România, SUV-ul japonez poate fi comandat fie cu motorizarea de 1.2 litri de 115 cai putere, fie cu sistemul de propulsie hibrid de 98 CP. Prețul de pornire pentru modelul nipon este de 19.397 de euro cu TVA.
Via | AutomotiveNews
Apropo, după cum prea bine știm, o mulțime de mărci sunt reprezentate de fan-cluburi ȋn țara noastră, dar oare s-a gândit cineva vreodată la organizarea unei macro-reuniuni…multi-marcă? Dar să nu fie vorba despre firme “ȋnrudite” sau din aceeași țară (cum a fost, de pildă, ȋntâlnirea dintre volvoiști și saabiști), ci pur și simplu despre un “Turn Babel” ȋn care să se practice schimbul de experiență și testele ȋncrucișate. Să-ți respecți “adversarii” admițând concomitent unicitatea și diversitatea, simplitatea și complexitatea, vechiul și noul. Să “ȋmpletești” senzațiile aparte și inconfundabile stârnite de pilotarea cât mai multor modele aparținând cât mai multor mărci (poate că mulți dintre noi se bucură de acest privilegiu ȋn viața obișnuită, dar eu mă refer la teste efectuate ȋn aceeași zi!). Să recunoști cu sportivitate hibele propriilor tale alegeri ȋn aceeași măsură ȋn care le punctezi – musai cu obiectivitate și cu prudență – pe cele ale mașinilor care te lasă rece sau care ȋți provoacă repulsie (nu poate fi o greșeală sau o vină că simți astfel). Eu cred cu fermitate că doar așa s-ar putea manifesta adevărata pasiune auto, plus că am căpăta și cultură auto, adică ne-am dezbăra de năravul cumplit de a califica ȋn mod “pertinent” o mașină sau alta doar “studiind-o” din poze, având ȋn vedere că, timp de mai multe ore, cât ar dura o asemenea ȋntrunire, ai avea ocazia nesperată de a conduce, fie și numai pentru câteva minute, o varietate de modele, spre deosebire de saloanele auto, la care ai dreptul doar să privești și să atingi, dar nu și să verifici personal, pe șosea, atuurile vehiculelor respective.
Astfel, ȋn mod garantat și ȋn veci n-am mai cunoaște solipsismul, egocentrismul, narcisismul, exclusivismul, discreditarea, invectiva și argumentum ad hominem. Ah, da, sunt un idealist desuet, uitasem…
Frumos ce spui, dar imposibil de realizat in lumea reala. Orgoliul este incurajat la culme in societatea de azi. La scoala, pe intenet, in team-building ti se spune ca tu esti cel mai bun, ca nimic nu-ti poate sta in cale, ca alegerea ta are succesul garantat. Vezi protestele de la inceputul anului.
Mandria este incurajata pentru ca duce la decizii pripite, adica iti scoate banul din buzunar foarte repede. Campaniile de promovare ale diferitelor produse iti induc dorinta de a cumpara ”acum”, ”stoc limitat”, si evident ca nu vor fi organizate intalnirile de care vorbesti tu pentru ca, poate, te razgandesti. Banul trebuie sa plece cat mai repede de la tine, asta e consumatorismul.
Plus ca omului ii place sa se stie desupra vecinului, sa stie ca e mai bun, ce-i aia egalitate? De ce sa am aceeasi masina precum Ion de la 2? Ala e un prost, un amarat. Nu conteaza ca masina lui e una ... corecta.
câți din cei care mi-au dat negativ, au probat mașină. deh, în spatele unui mouse toți suntem mari critici auto.
1. am probat masina, ti-am dat vot negativ.
2. am toyo in familie, nu exista pareri de rau