În comparaţie cu actualele modele din gama Opel, Monza prezintă o nouă faţă, complet redesenată, în care grila este lărgită şi asezonată cu o bară cromată care poartă sigla Opel. Capota plonjată şi blocurile optice agresive continuate cu prize de aer imense completează soluţiile estetice adoptate de echipa condusă de Mark Adams, directorul de design al mărcii germane.
Opel Monza duce mai departe motivele "bumerangului" şi al "aripii" regăsite pe uşile actualei generaţii de modele, modernizându-le prin linii noi, ceva mai complexe. Linia care caracterizează conceptul Monza este însă cea a plafonului, prototipul fiind un coupe atipic, cu alură de crossover între un hatchback şi un break. Sub capotă, Opel a ales să modernizeze sistemul de propulsie regăsit pe Opel Ampera şi Chevrolet Volt, "fraţii" care beneficiază de un sistem de propulsie format dintr-un motor electric şi unul pe benzină cu rol de generator pentru baterii. Conceptul Opel Monza este animat de un motor turbo de 1.0 litru care anunţă noua generaţie de unităţi de cilindree redusă care va face parte în scurt timp din arsenalul lui Opel Adam, Opel Corsa, Opel Mokka sau Opel Astra. Noutăţile nu se opresc însă aici, inginerii Opel adaptând unitatea de un litru pentru a putea funcţiona pe bază de gaz natural în loc de benzină.Via Opel
Comentarii (0)