Nici că se putea mai bine o programare mai bună a testului Automarket cu Opel Mokka, care a fost publicat ieri în secțiunea noastră de Test Drive. După ce am văzut ieri cum se comportă, cum arată și ce oferă Mokka, astăzi suntem anunțați de Opel că vom vedea peste mai puțin de o lună, la Salonul Auto de la Geneva, versiunea facelift a SUV-ului german de segment B.
Cu ocazia modificării de look, Opel Mokka își schimbă ușor și numele. Astfel, modelul Opel va fi cunoscut de acum sub denumirea Mokka X, marca germană anunțând că particula X va fi folosită de acum înainte pe toate SUV-urile și crossover-ele care vor apărea în gamă.
Design demn de gama Opel a anului 2016
Modificările estetice aplicate de echipa de design europeană a celor de la Opel sunt majore și schimbă complet fața modelului, transformându-l într-un SUV ceva mai "prietenos" la nivel estetic. Mai mult, Opel plusează cu un motor nou pe benzină și cu o serie de elemente tehnologice care au rolul de a atrage cât mai mulți dintre clienții tineri.
Adio, blocuri optice ovale și lunguiețe! Opel Mokka X marșează acum pe o soluție ceva mai agresivă, cu linii orizontale și cu un joc de lumini care amintește de cel utilizat pe Astra. De altfel, Mokka X se încadrează odată cu modificările stilistice în linia de design a mărcii, pentru că până acum era o excepție notabilă de la regulă.
SUV-ul de segment subcompact primește cu această ocazie și faruri LED adaptive și cu asistent de fază lungă care le înlocuiesc pe cele anterioare BiXenon. Elementul va putea fi găsit în lista de opțiuni disponibile pentru clienții modelului începând din această toamnă, când Mokka X va fi prezentă în showroom-urile Opel din România.Schimbările sunt ceva mai subtile în partea din spate, acolo unde stopurile au aceeași formă, dar primesc un joc nou de lumini la interior.
Modificări serioase și la interior, acolo unde vechea planșă de bord dispare și este înlocuită cu una nouă, preluată, cu ușoare adaptări, de la cea pe care o afișează noua generație Astra. Cu această ocazie, Mokka X renunță la o parte serioasă din armata de butoane și comenzi care populau bordul, locul lor fiind luat de un display cu diagonala de 8 inch care reprezintă centrul de comandă al tuturor sistemelor de infotainment și al conexiunilor oferite de SUV-ul german.
Tehnologie și motoare noi
Apropo de conexiuni, Mokka X este blindat tehnologic prin adoptarea pachetelelor OnStar (care conține apelare automată a numărului de urgență în caz de accident, router WiFi, diagnoză de la distanță sau asistență la furt) și IntelliLink (care adună toate elementele multimedia oferite de mașină utilizatorilor ei.
În pachetul IntelliLink sunt oferite și aplicațiile Apple CarPlay și Android Auto, care oferă o integrare nativă a telefoanelor inteligente moderne cu display-ul mașinii.Pe lângă armata de modificări majore la nivel estetic și tehnologic, noul Mokka X plusează cu schimbări perceptibile și la nivelul motorizărilor și transmisiilor. Astfel, dacă recent lansatele motoare diesel de 1.6 litri își vor păstra pozițiile în ofertă, Opel plusează cu o nouă generație a motorului 1.4 Turbo pe care l-am văzut deja pe noul Opel Astra. Acesta dezvoltă 152 de cai putere și este disponibil cu transmisie automată cu șase trepte, Start-Stop și tracțiune integrală. Conform celor de la Opel, consumul mediu mixt al acestei versiuni poate coborî până la 6.6 litri/100 km.
Dimpotriva cred ca e un bord extem de aerisit
si per total chiar e o masina frumoasa
Cred ca pana la urma este vorba de obisnuinta. Cu consideratie ,
Chiar daca nu-i un catzarator prin definitie, Mokka ar trebui sa iasa onorabil p-un drum forestier macar in versiune 4X4 - chestie imposibila cu arhitectura asta pur "stradala" zic eu.
spoilerul prelungit in fata mie imi place, si e o trasatura comuna suv-urilor din America.
spatele nu-mi place. dupa parerea mea toate suv-urile astea mititele arata bine doar pe jumatatea din fata. spatele e nereusit: coborarea plafonului, portbagajul, stopurile, spoilerul... la fel si ASX, Juke, Cactus, etc ...
Miram-as oricum sa fie f. simpla demontarea (smulgerea accidentala-i clar mai simpla :-)) - si, ochiometric, mai mult de cca. 4 cm nu se cistiga, dar tot e ceva.
un review mai vechi dar pe C4 Picasso (o masina care imi place la maxim), vezi pe la 4:49.
Tine de obisnuinta,ok, dar mai importanta mi se pare ergonomia si, mai ales, siguranta.
https://www.youtube.com/watch?v=zlo8zL9lnB4