Salonul Auto de la Geneva 2015

Opel Karl: imagini și detalii oficiale cu înlocuitorul lui Agila, așteptat să coste sub 10.000 de euro (update foto, info)

Publicat Marti, 03.03.2015
de Bogdan Mirică
Comenteaza 24
Opel Karl: imagini și detalii oficiale cu înlocuitorul lui Agila, așteptat să coste sub 10.000 de euro (update foto, info) - Poza 1
Opel Karl: imagini și detalii oficiale cu înlocuitorul lui Agila, așteptat să coste sub 10.000 de euro (update foto, info) - Poza 2
Opel Karl: imagini și detalii oficiale cu înlocuitorul lui Agila, așteptat să coste sub 10.000 de euro (update foto, info) - Poza 2
Opel Karl: imagini și detalii oficiale cu înlocuitorul lui Agila, așteptat să coste sub 10.000 de euro (update foto, info) - Poza 2
Opel Karl: imagini și detalii oficiale cu înlocuitorul lui Agila, așteptat să coste sub 10.000 de euro (update foto, info) - Poza 2
Opel Karl: imagini și detalii oficiale cu înlocuitorul lui Agila, așteptat să coste sub 10.000 de euro (update foto, info) - Poza 2
Opel Karl: imagini și detalii oficiale cu înlocuitorul lui Agila, așteptat să coste sub 10.000 de euro (update foto, info) - Poza 2
Opel Karl: imagini și detalii oficiale cu înlocuitorul lui Agila, așteptat să coste sub 10.000 de euro (update foto, info) - Poza 2
Opel Karl: imagini și detalii oficiale cu înlocuitorul lui Agila, așteptat să coste sub 10.000 de euro (update foto, info) - Poza 2
Opel Karl: imagini și detalii oficiale cu înlocuitorul lui Agila, așteptat să coste sub 10.000 de euro (update foto, info) - Poza 2
Opel Karl: imagini și detalii oficiale cu înlocuitorul lui Agila, așteptat să coste sub 10.000 de euro (update foto, info) - Poza 2
Opel Karl: imagini și detalii oficiale cu înlocuitorul lui Agila, așteptat să coste sub 10.000 de euro (update foto, info) - Poza 2
Opel Karl: imagini și detalii oficiale cu înlocuitorul lui Agila, așteptat să coste sub 10.000 de euro (update foto, info) - Poza 2
Opel Karl: imagini și detalii oficiale cu înlocuitorul lui Agila, așteptat să coste sub 10.000 de euro (update foto, info) - Poza 2
Opel Karl: imagini și detalii oficiale cu înlocuitorul lui Agila, așteptat să coste sub 10.000 de euro (update foto, info) - Poza 2
Opel Karl: imagini și detalii oficiale cu înlocuitorul lui Agila, așteptat să coste sub 10.000 de euro (update foto, info) - Poza 2
Opel Karl: imagini și detalii oficiale cu înlocuitorul lui Agila, așteptat să coste sub 10.000 de euro (update foto, info) - Poza 2
Opel Karl: imagini și detalii oficiale cu înlocuitorul lui Agila, așteptat să coste sub 10.000 de euro (update foto, info) - Poza 2
Opel Karl: imagini și detalii oficiale cu înlocuitorul lui Agila, așteptat să coste sub 10.000 de euro (update foto, info) - Poza 2
Opel Karl: imagini și detalii oficiale cu înlocuitorul lui Agila, așteptat să coste sub 10.000 de euro (update foto, info) - Poza 2
Opel Karl: imagini și detalii oficiale cu înlocuitorul lui Agila, așteptat să coste sub 10.000 de euro (update foto, info) - Poza 2
Cu un preț de pornire estimat la sub 10.000 de euro, noul Opel Karl promite să fie cel mai ieftin produs din oferta germanilor. Va oferi spațiu pentru cinci pasageri și un motor pe benzină cu trei cilindri.

După ce a pregătit publicul cu un teaser, publicat la începutul lui septembrie, Opel a dezvăluit astăzi noul Karl. Este vorba despre cel mai accesibil model din gama Opel, prețul său de pornire urmând să se situeze sub 10.000 de euro.

Mulți vor înțelege că au în față și un înlocuitor al vechiului Opel Agila. Cu o lungime de 3.68 metri și spațiu capabil să găzduiască cinci persoane, noul Karl este o nouă propunere Opel în segmentul mic alături de Corsa și Adam.

Echipare standard generoasă

Botezat după fiul lui Adam Opel, fondatorul mărcii din Russelsheim, Karl beneficiază de aceeași filosofie de design sculptural și funcțional al brandului, cu blocuri optice mari și linii ascuțite. Caroseria va putea fi comandată în zece culori de caroserie, iar jantele vor avea dimensiuni cuprinse între 14 și 16 inch.

Esential 3.68 metri măsoară noul Opel Karl.
75 de cai putere oferă unitatea cu trei cilindri de un litru.
10.000 de euro este pragul sub care se va situa noul Opel Karl.
Interiorul va miza pe o planșă de bord orientată către șofer, dar și pe o senzație de habitaclu aerisit și generos.
Lista de dotări standard va fi una foarte generoasă pentru acest segment, incluzând aici sisteme de siguranță ca ABS, ESP și asistent la pornirea din rampă. 

Portbagajul lui Karl poate găzdui 940 de litri dacă bancheta este rabatată, un nivel foarte ridicat pentru o maşină care abia depăşeşte 3.5 metri lungime. 

Lista de echipamente continuă cu proiectoare de ceață și iluminarea în viraje și cu o direcție ajustabilă, cu mod City, care permite manevrarea mai ușoară a volanului în zonele urbane. Echipările superioare vor dispune și de scaune încălzite, volan încălzit, trapă, cruise control și deja popularul sistem multimedia IntelliLink, care permite integrarea telefoanelor inteligente cu Apple iOS și Android.

Karl surprinde la nivel tehnologic prin adoptarea unor soluţii care nu au mai fost regăsite niciodată în zona mini. Vorbim de un sistem de avertizare la părăsirea benzii (opţional), de asistent de parcare sau de cruise control cu limitator de viteză.

Motor nou, cu trei cilindri

Și pentru ca oferta să fie una cu adevărat atractivă, Opel va așeza sub capota lui Karl și un motor de generație nouă, pe lângă unitățile deja cunoscute. Este vorba despre un propulsor Ecotec cu trei cilindri, de 1.0 litru, capabil să ofere 75 de cai putere, administrați cu ajutorul unei transmisii cu cinci rapoarte.

Șasiul a fost calibrat în ton cu această unitate și promite să mizeze mai mult pe confort. Consumul anunţat de Opel pentru acest propulsor este de 4.3 litri/100 km

Urmareste Automarket
Noul Opel Karl va fi disponibil pe piața europeană, implicit și în țara noastră, începând cu vara anului viitor. Pe piața din Marea Britanie, acolo unde brandul Opel este cunoscut sub numele Vauxhall, noul Karl va fi botezat Viva. Prețul de pornire, mai mic de 10.000 de euro, confirmat oficial de Opel, va fi valabil și pentru piața din România.


Comentarii (24)

  • Tot scump ramane la un pret de pornire de sub 10.000 euro. Deja daca punem optionale sa arate ,,a masina" o sa sara usor de 12-13.000euro. Si este 1.0 , 75cp, 3 cilindrii.

    Asteptam alternativa Suzuki (daca mai continua ,,fratietatea" Agila-Wagon R, Agila-Splash), care probabil va fi mai ieftina.

    Sunt putin nelamurit cu provenienta motorului ? Sa fie 1.0 de la Opel optimizat asa de mult sa aibe 75cp sau sa fie indestructibilul 1.0 de la Suzuki, care are niste consumuri spectaculoase si ar face invidios si un diesel ?
    20 9
  • facelift
    Masina este noul Chevrolet Spark rebranduit in Opel. Are sub capota noua unitate Opel cu trei cilindri dar fara turbo (asa cum exista la Adam si Corsa).
    Cooperarea cu Suzuki este istorie, noul model are o noua platforma GM.
    Legat de preturi ma astept sa plece de la un 8700 cu TVA standard fara aer conditionat. In UK s-a anuntat pret de pornire de 7000 de lire... Multi vad masina asta un succes. Sa vedem.
    22 1
  • @ScorpyonVAG - masina de fapt nu e scumpa, salariile romanesti sunt mici, si nivelul de trai.
    masina asta se traduce intr-o rata de aprox 250 de euro pe luna, pe 4 ani, ceea ce pentru un neamt nu e nici 15% dintr-un salariu mediu, pe cand pentru roman, cu salariul lui mediu, reprezinta 62% din salariu ...
    asta e problema ... zic eu ...
    38 3
  • someone
    @ eee : frumoasa analiza a raportului rata- salar ( si chiar nu sant deloc ironic zicand asta )
    in ceea ce priveste masinuta, cred ca i-ar sta mai bine cu motorul turbo de 90 cp
    21 2
  • johnny_Zwee
    de acum ma astept de la opel sa scoata masini fabuloase. Un fel de "hit-uri" in industria auto. E o masina mai pentru omul cu venituri medii.
    14 4
  • wld-ro
    doar un comentariu rautacios: astia nu punt gemuri electrice spate nici macar optional pe corsa, cred ca n-a avut niciodata asa ceva, dar pe asta, cum ar putea face ei asa ceva.
    4 6
  • Multumesc @facelift pentru informatie.
    @eee: Pentru mine tot scumpa ramane :)
    9 4
  • Design-ul e reusit si chiar daca multora 75cp li se par putini, le reamintesc ca vorbim de o masina care va avea o greutate in jur de 900kg. Pentru cei mai pretentiosi vor exista si motorizari turbo si diesel probabil (peste cativa ani sau la facelift).

    Da, este un Spark updatat si multe sisteme fusesera inaugurate pe Chevrolet (IntelliLink e de fapt MyLink). E mai scump ca Spark (pretul de pornire al acestuia era de 8500 de euro pe piata din Romania insa Chevrolet practica o reducere constanta de 10% la toate modelele) insa e oarecum normal tinand cont ca Opel e peste Chevrolet in portofoliul GM. E la acelasi nivel cu Buick (multe modele Buick actuale fiind Opeluri rebranduite sau invers). Opel are promotii in general si comparatiile cu Sandero nu-si au locul pentru ca vorbim de alte finisari, dotari (mai ales de siguranta) si optionale chiar daca Sandero e de clasa B (mica) si Karl de A (mini).

    Personal mi se pare mai reusit ca noul Corsa prin prisma designului mai neutru (nici masculin, nici feminin).
    13 3
  • Toyota Aygo vs. Opel Karl?????????
    Aygo o sa castige toata ziua.....e si mai frumoasa si mai stilata.....
    5 17
  • mishazaitev
    @johny_Zwee

    Acum, nu pot fi de acord nici cu micul scorpion care afirma ca e scumpa doar pentru ca el nici nu si-o poate permite, dar nici cu tine care spui ca-i pentru omul cu venituri medii... Depinde unde locuieste omul acesta. In Romania venitul mediu net pe cap de locuitor e undeva sub 2 000 de le lunar. Avand in vedere celelalte necesitati zilnice, ma tem ca pentru cel care are un asemenea venit mediu si un Logan de prima echipare e scump.

    Nu vreau sa par socialist, dar multi dintre noi cei pe care Dumnezeu ne-a ajutat sa uitam de statistica asta (si ma includ si eu aici), ar trebui sa incercam uneori sa traim cu venitul asta mediu. Poate am fi un pic mai umili si mai intelegatori.
    5 1
  • mishazaitev
    Tzenule, tu ai condus vechiul Aygo? In calitate de posesor de C1 iti spun ca orice masina mica de la Opel fabricata in prezent eu vis frumos pe langa tripleta franco-japoneza.
    13 4
  • @mishazaitev
    Chiar am condus vechiul Aygo(masina de firma)pe o distanta de 40-50km de cateva ori........si pot spune ca e o masinuta foarte buna......chiar si la un drum mai lung.......si noua generatie ma gandesc ca e chiar si mai buna(nu am avut inca ocazia de a o testa.....
    Sincer nu ma da pe spate noul Karl.......pe langa ca vine cu un design furat de la Kia Picanto........interioru????un simplu interior......
    Si la un pret de 'sub' 10000 euro....pana mai pui ceva obtiuni de bun gust.......ajungi la un pret de 13 mii.......ceea ce e mult.......
    Un Aygo nou pleaca de pe la 8mii si ceva si mai poti pune ceva pe el si ajungi la un 10k euro hai sa zicem 11k euro......si credema ca o diferenta de 1500-2000 de euro in segmentu asta face diferenta.....
    Si in plus de asta cum am zis mai sus Aygo e mult mai reusita ca design.......si probabil fiabilitatea e mult peste ce ofera Karl........binenteles masinile sunt deabea lansate(amandoua)insa cu toti stim ce masini fabrica Toyota.........
    4 15
  • Suleyman Cunoscatoru
    @misha: De ce zici asta ? In afara ca are tabla goala pe portiere si tapiterie ioc, are un motoras speldid si e fiabila, consum mic, ce mai vrei ?
    4 7
  • @tzenu
    Un Aygo pleaca de la 8xxx de euro si pentru ca este facut pe platforma primei generatii si s-au pastrat inclusiv motorul si cutia de viteze. Nu sunt depasite, dar nu prea se mai potrivesc standardelor actuale in privinta rafinamentului si zgomotului de rulare. Eu am condus de la Bucuresti pana la Craiova Peugeot 107 si nu a fost o experienta chiar memorabila.
    Dar sunt de acord cu tine in privinta spatelui aceste masini. Seamana suspect de mult cu Kia Picanto.
    5 1
  • mishazaitev
    @Suleyman si tzenu

    Dragilor, eu nu am spus ca Aygo/C1/107 sunt masini proaste, nici vorba de asa ceva. Sunt extrem de multumit de C1 pe care-l am raportat la pretul platit., Am avut si Aygo masina de serviciu, prin urmare chiar am apucat sa-mi fac o parere.. Dar, sa fim seriosi, motorul este bun si atat. Suspensia iti rupe spinarea. Scunele nu au pic de sustinere laterala, antifonarea lasa mult de dorit. Garda la sol e mult prea joasa chiar si pentru o citadina. Masina mea are 90 000 de km si va rog sa ma credeti, nu am exploatat-o barbar. Ei bine, usile scartaie groaznic, haionul (de sticla!!!) la fel. Desigur ca le ung, le strang dar, probabil din cauza suspensie foarte tari, iar se slabesc. In rest, corect, cu exceptia unu rulment schimbat pe la 60 000 km, nu am bagat bani in ea si de aceea spun ca, per ansamblu sunt multumit.

    Si inca ceva, voi vorbiti de pret. Ce cumperi la acel pret va intrebati? Nu stiu cum e acum, insa masina mea a costat 9100 euro in anul de gratie 2006. Pretul de lista era in jur de 10 000 dar dupa o targuiala intre dealerii PGT siCitroen am obtinut de la Citroen o mica reducer. Fata de modelul de baza, dotarile suplimentare au fost aer conditionat, turometru (???), tapiterie un pic mai buna (aveam sa constat asta uitandu-ma la alte masini care prezentau o uzura a scaunelor mult mai accentuata), bancheta fractionabila, oglinzi si bandouri vopsite in culoarea caroseriei, geamuri elctrice, vopsea metalizata si cam atat, Nu casetofon, nu oglinzi electrice, nu tu comanda pentru ambele geamuri pe usa de la sofer (daca vrei sa il deschizi pe cel din dreapta trebuie sa te intinzi, ceea ce pentru un om mai scund chiar poate fi o problema), geamurile din spate nici macar manivela nu au deschizandu-se cu clema, nu tu fete de usi, gaura in loc de torpedou, manere pe plafon de care sa se mai tina si pasagerii ioc. La momentul acela, in Romania, jante de aliaj si proiectoare de ceata nu se puteau comanda nici macar optional.la C1 si 107, iar la Aygo erau incredibil de scumpe.
    Nu sunt fan Opel si daca-mi cititi comentariile probabil ca veti constata asta, dar niciu un Opel din aceeasi generatie nu e atat de slab dotat.

    Si de dragul corectitudinii trebuie sa mai spunem ceva. Vechiul Aygo a costat 8000 de euro chiar si chel, poate doar in preajma lansarii modelului actual, cand dealerii au vrut sa-si lichideze stocurile. In rest, pretul masinii era asemanator cu cel de pronire actual, adica in jur de 9000 euro, poate un pic mai scazut din pricina cotei de TVA care era ceva mai mica.

    Conchid prin a spune ca nu putem acuza un producator care nu vrea sa coboare stacheta sub un anumit nivel de calitate, ca face masini scumpe.
    5 3
  • johnny_Zwee
    @wld-ro, esti mare domn nu poti da la manivela si tu?
    @mishazaitev, asta e, daca iti permiti iti permiti, daca nu, nu. Acum orice masina e scumpa in felul ei. Trebuie sa-ti faci calculu' si daca-ti ajunge pentru intretinerea masinii. Nu poti sa castigi pe luna sa zicem 800 de roni si sa te plimbi cu mercedesu' atata lume merge si perpedesu' (pietoni) si vorba aia au muncit o viata dar avand greutati nu si-au putut permite o masina chiar daca-si doreau. Opelul este si va ramane o masina decenta si de bun-simt la consum si la piesaraie!!! toyotele si ce mai ziceti voi sunt mai costisitoare ca nu vin din spatiul european. Dar daca ai teancu de bani consistent iti poti permite si o masina facuta pe comanda direct de pe marte!!!!!!!
    4 2
  • johnny_Zwee
    sa zicem ca opelul de acum 5 ani nu ma satisfacea la design si nici la interior, parea batranesc, orice marca rivala venea cu ceva peste, dar acum s-au dezmeticit si chiar vin cu modele competitive si din ce in ce mai frumoase.
    5 5
  • Nu se merita ! Va fi un esec precum Agila ...
    5 2
  • Mihaita din Berceni
    Daca priviti cu atentie masina e aproape identica din fata cu opel corsa D facelift, iar din spate poti spune ca seamana cu kia, dar la fel poti spune ca este un bloc optic stilizat al aceluiasi corsa D facelift
    0 2
  • mishazaitev
    @johnny_Zwee

    Foarte corect! Nu poti sa castigi 800 RON si sa te plimbi cu Mercedesul, dar nici sa zici ca o masina care costa 10 000 de euro este pentru cei cu venituri medii, cand venitul mediu-net in Romania este undeva la 1700 de roni amarati.
    2 0
  • @facelift
    Ultimul Chevrolet Spark are motor de 1 litru dar cu 4 cilindrii, deci n-ai nimerit
    2 0
  • prince petre vontherbourg
    un model nereusit acest opel karl mic care se ascunde sub caroseria modelului sarac american chevrolet deghizat sub blestemul opel nici nu se merita bani sa cumperi asemenea model aflat sub blestemul opel mai degraba ma orientez spre modelele americane chevrolet !
    2 6
  • prince petre vontherbourg
    pe cine pacaleste prostii de la opel astai un chevrolet spark modelul sarac[deghizat sub sigla opel] oricum nu am de gand sa imi cumpar opel dasta mic scump mai ales ca urasc foarte tare opelul
    1 6
  • facelift
    @Thor
    Se pare ca nu intelegi limba romana. Mai citeste o data comentariul.
    1 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru