Opel Insignia primeşte un diesel bi-turbo de 195 de cai

De Bogdan Mirică
Publicat Marti, 06.12.2011
Opel a anunţat că a introdus pe Insignia o versiune diesel de top, capabilă să ofere clienţilor o putere totală de 195 de cai şi un cuplu motor de 400 Nm.

Esential

195 de cai putere oferă noul diesel 2.0 CDTI bi-turbo.
4.9 litri/100 de kilometri consumă noul Insignia 2.0 CDTI bi-turbo.

Opel încearcă să reaprindă rivalitatea în segmentul mediu cu o nouă versiune pentru Insignia. Germanii vor să îşi depăşească concurenţa şi să le ofere clienţilor cel mai puternic diesel existent în prezent la Russelsheim. Este vorba despre o unitate cunoscută, un CDTI cu patru cilindri de 2.0 litri, care a devenit şi bi-turbo.

Berlina germană ajunge să se bucure astfel de 195 de cai putere şi un cuplu motor de 400 Nm. Cu asemenea resurse, Insignia promite performanţe deosebite pentru un diesel: 8.7 secunde de la 0 la 100 de km/h şi o viteză maximă de 230 km/h. Cei 195 de cai putere sunt administraţi de o cutie manuală cu şase rapoarte, asistată şi de un sistem start-stop, capabil să reducă consumul până la o valoare medie de 4.9 litri/100 de kilometri şi emisiile până la 129 g/km. 

Potenţialul motorului cu o turbină secvenţială dublă este livrat fie punţii faţă fie ambelor axe, în funcţie de tipul de tracţiune pentru care optează clientul. Pentru cei care aleg varianta cu tracţiune integrală, Opel va oferi începând cu 2012 un şasiu SuperSport, care preia suspensia faţă HiPerStrut de pe versiunea de performanţă OPC.

Opel a anunţat un preţ de 33.500 de euro pentru noul Insignia 2.0 CDTI bi-turbo pe piaţa din Germania.

Comentarii (15)

  • Curbe caracteristici
    Un grafic cu caracteristicile de putere-cuplu-rotatii nu aveti? Ca tare mi-e ca cei 195 de cai is departe tare de plaja de cuplu... si e posibil sa ai 130-140 de cai in plaja de cuplu :)
    12 11
  • Oricum, de laudat combinatia. Cifrele suna bine, dar ar fi frumos sa aflam si cand ar fi disponibile utilizatorului performantele anuntate
    7 6
  • ma cam stors de bani o singura turbina de pe insignia mea,ma lasat pe autostrada.....acum avem posibilitatea sa schimbam doua
    13 13
  • gigel manelistu
    era si timpul
    Lancia Delta are demult motorul acesta, ce-i drept cu 5 cai in minus, si nu sunt sigur ca e bi-turbo. dar are 190 de cai, si stiu ca era promis pe Insignia de cand s-a lansat masina. Cam inceata masina 8.7 la 100kmh la 195cp nu e tocmai ceva de lauda. Avensisu de 177 de cai scoate suta in 8.5s si nici VAGurile nu stau rau.
    8 9
  • super masinuta. am un insignia turbo de 220 de cai si masina e la inaltime . am condus si seria 5 si altele deci nu sunt cazut din caruta . nu este seria 5 ,dar insignia este o masina mai mult decat ce ai nevoie pentru un oras ca bucuresti. sincer nu as da-o pt banalul passat pe care il vezi la orice colt de strada . cat despre biturbo fii sigur gica daca chiar ai patit asa ca esti in caz izolat. am avut un vectra gts si l-am dat la 213 mii de km cu turbina originala inca in stare perfecta. daca ti-e frica de biturbo , uite ca bmw scoate triturbo. masina e de apreciat mai ales ca e o premiera in clasa ei daca nu ma insel.
    12 7
  • @gigel manelistu
    Delta are 1.9 asta e 2.0 si mai sunt si alte diferente, n-are treaba cu Lancia/Fiat...etc
    5 1
  • nimic spectaculos
    400 Nm scoate demult Renault pe Laguna Coupe 2.0... 90% din cuplu obtinut de 1500 rpm
    6 6
  • Diesel-ul de 2 l este 1.9 modificat , bi turbo si intr-adevar initial a fost pus pe Delta in varianta de 190 cp si Saab 9-3 in varianta de 180 cp .Este motorizare de provenienta Fiat
    6 2
  • @dumbrava
    Posibil la 2.0 195cp sa difere putin , dar la 1.9 190cp , datele se prezinta cam asa: 75% din cuplu , respectiv 300Nm de la 1250 rpm, creste la 360 Nm de la 1500 rpm si ajunge la cuplu maxim 400Nm intre 1750-2800 rpm , puterea pe plaja de cuplu maxim fiind intre 80-160 cp ( revelant doar daca raportezi si la treapta de viteza ) ; puterea maxima de 190cp se atinge la 4000 rpm , zona unde cuplu este de 340nm.
    3 0
  • ce avea daca mai puneau 5 cp in plus, sa fie suma rotunda, 200 cp.

    dadea mai bine la carutari si manelisti (de genul celor care se inchina la un motor 1.6 si 130 cp diesel)
    6 6
  • contactul cu realitatea
    @745 >amesteci borcanele
    Important e sa fii bazat pe cilindreea ta.. ca nu toti oamenii sunt la fel... exista clientela pentru 1.6 diesel, asa cum exista clientela pentru 2.0 diesel... fiecare isi stie nevoile: are nevoie de mai multa economie sau de mai multa performanta? Esti prea incuiat...
    8 1
  • @contact cu realitatea
    7 4 5
    fara suparare, dar se vede de la o posta ca nu prea iesi din casa.

    spun asta pentru ca faci partea din acea categorie unde cantitatea conteaza, adica cat mai mult cat mai bine...eu nu am facut o comparatie intre utilitatea unui motor 1.6 si unul 2.0 ambele duse la extrem, din contra ambele par foarte reusite si au raport cp/cmc foarte bun, eu doar am spus ca exista o categorie de oameni care se minuneaza la un motor diesel de 1.6 si 130 cp, si imediat il iau drept referinta in clasa sa doar pentru ca are x cai in plus fata de omonimul altei marci...cp nu sunt totul la un motor, iar oamenii nu inteleg asta.
    Se vede ca in viata asta ai ramas cu unele frustrari de inferioritate si asta pentru ca esti foarte mic pe langa altii si nu incerci cu nimic sa evoluezi, si cum ai ocazia sa iti exprimi o frustrarea acumulata de-a lungul timpului o faci fara sa te gandesti de 2 ori. Pacat. Pari a fi inca un suflet pierdut, frustrat, necajit, care sare ca ars la orice comparatie logica intre ce are el si ce au altii, chiar daca comparatia se face din punct de vedere obiectiv si subliniind alte aspecte decat cele intiparite in mintea ta ca niste frustrari acumulate in timp.

    pace.
    3 2
  • @raoul
    Mersi de datele furnizate

    daca se confirma cifrele si la acest motor, cea de-a doua turbina nu se justifica. Iar plaja de cuplu este mica si departe de cei 195 manzi...
    2 2
  • cine a zis ca se iau numai caii putere in calcul?! aia care analizeaza strict pe criteriul asta, sunt mai mult in imaginatia ta.. nu mai face tu pe mare guru auto, ca esti un neica nimeni...
    2 1
  • Robert
    date incorecte partial
    acceleratia 0-100 8.7 secunde este pt varianta cu tractiune fatasi cutie automata sport tourer iar pt sedan este de 8.2 sec .
    0 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru