Esential
280 | de cai putere oferă noul Astra OPC. |
10.000 | de kilometri a parcurs noul Astra OPC pe Nurburgring. |
280 | de cai putere oferă noul Astra OPC. |
10.000 | de kilometri a parcurs noul Astra OPC pe Nurburgring. |
Pe măsură ce ne apropiem de Salonul Auto de la Geneva, Opel publică noi informaţii despre vedeta standului său: noua generaţie Astra OPC. Modelul compact de performanţă va marca reintrarea constructorului german în segmentul hot-hatch-urilor, dominat în ultimii ani de Renault şi Ford.
Aşa cum vă anunţam şi anul trecut, încă de la începutul lunii noiembrie, sub capota noii generaţii Astra OPC se află un motor cu patru cilindri, de 2.0 litri, capabil să dezvolte 280 de cai putere şi 400 de Nm. Toate resursele sunt canalizate pe puntea faţă prin intermediul unei cutii manuale cu şase rapoarte.
Pentru a pune pe asfalt cât mai bine resursele generoase, Opel foloseşte pe puntea faţă o suspensie HiPerStrut şi nu renunţă la şasiul FlexRide. Acesta din urmă oferă trei moduri de rulare, Normal, Sport şi OPC, ultimul fiind dedicat unei ţinute de drum orientate către sportivitate şi către rularea pe circuit.
O noutate absolută introdusă pe Astra OPC sunt scaunele de tip scoică, realizate cu o tehnologie de vârf şi un material compozit, extrem de uşor, turnat prin injecţie.
Dezvoltarea inovativă a scaunelor a permis obţinerea unei susţineri laterale mai bune, unei poziţii de condus mai joase şi unei mase totale cu 45% mai mică decât a unora convenţionale. În comunicatul oficial, Opel susţine că nici un alt constructor nu a folosit acest tip de material pentru scaune.Tot în documentul oferit presei se arată că noul Astra OPC a fost supus unor teste draconice pe celebrul circuit de la Nurburgring. Aici, compactul a parcurs peste 10.000 de kilometri, în condiţii dure, echivalentul a 180.000 de kilometri parcurşi pe şosea.
via | Opel
Sa nu uitam ca romanii in esenta stiu tot, si poti sa te joci cu mintile lor cum vrei, si o reclama daca le-o arati de 3 ori gata i-ai prostit, pentru ca majoritatea nu au capacitatea de a decide pe cont propiu si nu au caracter. Si uite asa ajung unii la 30-40 de ani sa spuna ca Diaconescu o sa le dea 20.000 euro, ca masina nemteasca e masina nemteasca, ca fwd+280cp=ce a vazut el la top gear la plasma aia in rate pe 2 ani si tot asa....
asta e tara, numai pareri avizate de la oameni avizati.
on topic: Probabil cel mai frumos Opel. Acele scaune vor deveni, in scurt timp, una din cele mai strong caracteristici ale brandului.
@Augustin - este Opel, dar Opel se straduie sa puna in piata produse bune si au progresat enorm in ultimii ani ... si preturile au progresat.. dar in directia dezavantajoasa pentru client :)
"GSI" era mult mai turbat.
ca si masini puternici am condus cateva sute de km macar am condus un cayenne turbo , un x3 3.0sd ,un rx-8,in momentul de fata detin un vectra gts si un bmw seria 5 e 60 2.5 d dus la peste 200 cp asa ca nusunt cazut din locul spate dreapta cum vrei tu sa ma cataloghezi. cat despre dobitocii aia poate ar trebuie sa stii ce inseamna media si cum unele marci beneficiaza de favoruri chiar si la cel mai inalt nivel cum este cazul lor. in orice caz acel opc are esp-ul decuplat si se incearca o accelerare maxima in curba cea mai stransa dupa circuit. cat despre mersul pe circuit la maximul ei -nu cred ca cineva isi cumpara opc sau m sau amg strict pentru circuit ,astea sunt masini cu performante bune dar masini de oras cu accente sportive . tu daca iti iei maine un gt3 rs te inteleg ca vrei curse ca in nfs insa un m5 se cumpara si din alte considerente cum ar fi in cazul romanilor imagine,prestanta ,fite liniute la semafor .circuitul lasa-l mai la urma asa .