Opel Astra, compacta germană care tocmai a primit o nouă generație, va fi oferită și în compania unei motorizări 1.4 Turbo complet noi. Aceasta este realizată integral din aluminiu și este descrisă drept "fratele mai mare" al motorului 1.0 Ecotec Turbo din gamele Adam și Corsa, proaspăt premiat cu locul doi în clasa sa la Motorul Anului 2015. Motorizarea 1.4 Turbo din oferta Opel Astra va fi oferită în două variante de putere, 125 și 150 CP, iar cuplul maxim anunțat este de 245 Nm. Agregatul respectă normele Euro 6 și se bucură de tehnologie Start-Stop. Consumul mixt anunțat al lui Astra K 1.4 Turbo în ciclul standard NEDC este de 4.9 litri la sută, în timp ce emisiile de CO2 sunt de 114 grame pe kilometru.
Noul Opel Astra: primele imagini și informații oficiale cu noua generație a modelului compact german
Cuplul maxim al noii unități 1.4 Turbo din oferta Opel, de 245 Nm, este asigurat între 2.000 și 3.500 rpm. Cei de la Opel estimează că noul motor de 1.4 litri este capabil să surclaseze o unitate aspirată de 2.0 litri la toate capitolele relevante, de la performanță până la consum de carburant. Reprezentanții Opel promit că noul lor motor 1.4 Turbo a fost gândit din start să fie printre cele mai eficiente și silențioase din segment.
În acest sens, inginerii au proiectat o baie de ulei separată în două zone și un capac special al chiuloasei pentru a reduce la minimum rezonanțele care ar fi produs sunete sau vibrații neplăcute.Opel Astra va avea faruri cu matrice de LED-uri în echiparea opţională
Motorizarea are distribuție cu lanț optimizată pentru un nivel cât mai redus de zgomot, iar injecția de înaltă presiune are supape speciale menite să fie cât se poate de silențioase în timpul funcționării. Propulsorul nou din oferta Astra este deja în fabricație la uzina de motoare din Szentgotthard (Ungaria), care tocmai a atins un hotar de producție, de opt milioane de unități, motorul aniversar fiind chiar un 1.4 Ecotec DI Turbo.Via Opel
Motor pe benzina - BIFAT
TURBO - BIFAT
150cp - BIFAT
4.9litrii la 100km - De abia consuma atata un diesel de 150cp, si ala la un mers batranesc unde motorul este condus pana se infunda DPF-ul.
Voi chiar credeti astea ?
Parlamentul UE de ce vrea sa modifice metodele de masurare, nu ca sa se apropie cat mai mult de real?
Ca sa nu se infunde DPF trebuie sa se conduca cu mers de la 2500rpm in sus dupa parerea mea.
:))))))) fantastic, de mult n-am mai citit asemenea comentarii :)))) ;lasand la o parte exprimarea , colegul S insista cu ineptiile:))
Greşit?