Opel a trecut pe profit după aproape 20 de ani de pierderi: primul an complet sub conducerea grupului PSA

de Paul Cosma
Miercuri, 25.07.2018
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Opel și Vauxhall au înregistrat un profit cumulat de 520 de milioane de euro în prima jumătate a lui 2018, după aproape 20 de ani de pierderi. Cele două branduri au intrat anul trecut în posesia PSA.

Grupul francez Peugeot-Citroen și-a publicat rezultatele financiare pentru primele 6 luni ale anului, iar cea mai mare surpriză a venit din partea Opel-Vauxhall. Cele două branduri cumpărate în 2017 au înregistrat profit pentru prima dată în aproape 20 de ani.

Potrivit datelor publicate de PSA, Opel și Vauxhall au avut un profit cumulat de 502 milioane de euro, în perioada ianuarie-iunie 2018, precum și venituri în valoare de aproape 10 miliarde de euro.

Astfel, veniturile grupului PSA au urcat la aproape 38,6 miliarde de euro, cu 40% mai mult decât în primele 6 luni din 2017.

Amintim că PSA a vândut circa 2.18 milioane de mașini în primele 6 luni din acest an, cu 38% mai multe decât în aceeași perioadă de anul trecut. Rezultatul a fost obținut în principal datorită integrării în grup a brandurilor Opel și Vauxhall.

Via PSA

Comentarii (3)

  • Edikkk
    Bravo PSA şi a extraordinarului CEO de la PSA !!

    Eliminarea inginerilor de dezvoltare germani a fost utilă, eliminarea motoarelor non PSA a fost utilă.
    9 4
  • inexorabil
    Mafikkk, dincolo de “efuziunea” ta, constituită, de fapt, ȋntr-un nou prilej de a-i aplica o copită industriei germane de profil (care, desigur, o avea și ea păcatele ei, unele chiar cumplite – de! – ceea ce nu-i știrbește ȋnsă relevanța de ecou istoric!), să ții minte de la taica inexo: decât să mă plictisesc ȋntr-o mașină care reflectă o strategie economică “de succes”, prefer să mă bucur (chiar și rareori, nu zilnic) de acea mașină care ȋntrunește și satisface măcar 51 % dintre exigențele mele.
    4 9
  • @edikkk: cred ca ar fi bine sa se elimine si logica ta. Lasand deoparte designul (pt unii) cred ca fiabilitatea unui Opel a fost ever peste cea a oricarui brand frantuzesc. Sa elimini ingineri germani si sa-i anlocuesti cu ingineri francezi poate fi considerat avantaj intr-o discutie filozofica dar nu si antr-o lume de natura "inginereasca".
    2 3

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru