OFICIAL: VW Golf 7 este Car of the Year 2013

de Sebastian Toma
Luni, 04.03.2013
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Volkswagen Golf este marele câştigător al distincţiei Car of the Year 2013. Modelul german a surclasat pe podium Toyota GT86/Subaru BRZ şi Volvo V40.

Noul Golf este apreciat pentru echilibrul său şi pentru peformanţele deosebite în materie de siguranţă, consum de carburant, dinamică şi comfort. Habitaclul are un design clasic, cu instrumente analogice, este spaţioasă şi are materiale foarte bune, care contribuie la nivelul general de calitate.

Juriul Car of the Year
Ediţia 2013
Volkswagen Golf 7 a câştigat titlul "Car of the Year 2013". Modelul din Wolfsburg a obţinut 414 puncte, dublu faţă de următorul clasat, Toyota GT86/ Subaru BRZ, care a primit doar 202 puncte. Pe locul trei s-a clasat Volvo V40, cu 189 puncte. Vorbim despre cel de-al doilea titlul "Car of the Year" pentru Volkswagen Golf, după ce a treia generaţie a compactei a primit premiul în 1992. Mai mult, în cei 40 de ani de istorie ai modelului german, toate cele şapte generaţii ale lui Golf au ajuns pe podium în Car of the Year.

Alături de Renault Clio, Volkswagen Golf este singurul model care a reuşit să câştige de două ori titlul "Car of the Year". Punctele forte ale lui Golf au fost reprezentate de nivelul de dotări de siguranţă, sistemul ESP actualizat, sistemul de monitorizare a oboselii şoferului, comportamentul la drum şi altele.

Această distincţie este acordată la Salonul Auto de la Geneva.

În ediţia 2013, Golf s-a luptat cu alte şapte modele finaliste pentru premiul cel mare. Printre acestea se numără Ford B-Max, Hyundai i30, Mercedes-Benz A-Klasse, Peugeot 208, Renault Clio, Subaru BRZ/ Toyota GT86 şi Volvo V40.


CLASAMENT CAR OF THE YEAR 2013

Marcă şi model Punctaj
Volkswagen Golf 414
Toyota GT86/Subaru BRZ 202
Volvo V40 189
Ford B-Max 148
Mercedes-Benz A-Klasse 138
Renault Clio 128
Peugeot 208 120
Hyundai i30 111


Ediţia 2012 a Car of The Year a fost câştigată de Opel Ampera/Chevrolet Volt, care s-a luptat cu Volkswagen Up! Şi Ford Focus. La vremea respectivă, juriul a fost impresionat de tehnologia hibridă care echipează modelul respectiv, o premieră pentru un automobil de producţie, care oferă o autonomie generoasă şi emisii reduse de CO2. La ediţia 2011 a COTY, Dacia Duster a reuşit să intre în finală, dar a ocupat locul al şaptelea în urma voturilor juriului format din jurnalişti de pe tot cuprinsul continentului. În cadrul ediţiei 2013, Dacia s-a clasat printre nominalizaţi alături de Lodgy, dar monovolumul produs în Maroc nu a fost ales printre finalişti.

Juriul ediţiei 2013 al COTY adună 58 de membri care reprezintă 22 de ţări din Europa.
Reprezentarea pe naţiuni în juriu este realizată în funcţie de importanţa pieţei auto la nivel European şi de importanţa sa în producţia de automobile. Franţa, Germania, Marea Britanie, Italia şi Spania au fiecare câte şase membri, iar celelalte ţări au mai puţini membri. Membrii juriului sunt aleşi în funcţie de competenţele personale, nu în funcţie de publicaţia pe care o reprezintă. România nu este reprezetată în juriul COTY.

CÂŞTIGĂTORII PRECEDENŢI

Ediţie COTY Marcă şi model
2012 Opel Ampera/Chevrolet Volt
2011 Nissan Leaf
2010 Volkswagen Polo
2009 Opel Insignia
2008 Fiat 500
2007 Ford S-Max
2006 Renault Clio
2005 Toyota Prius
2004 Fiat Panda
2003 Renault Megane
2002 Peugeot 307
2001 Alfa Romeo 147
2000 Toyota Yaris
1999 Ford Focus
1998 Alfa Romeo 156
1997 Renault Megane Scenic
1996 Fiat Bravo/Brava
1995 Fiat Punto
1994 Ford Mondeo
1993 Nissan Micra
1992 Volkswagen Golf
1991 Renault Clio
1990 Citroen XM

Via COTY

Comentarii (47)

  • iar apar tone de h8tari sa abereze! hai Ztele zi-ne tu!Da-le tu tonul ...
    23 24
  • yeahh :d

    merita
    26 26
  • Felicitari!

    Ei acum sa vezi apa la moara! NIMIC nu se va mai putea spune nici un argument (nici macar personal) nu va sta in picioare. Singura replica va fi:"...buaii, Golful a lua CoY 2013" sau poate "Tu compari cazatura aia cu Golf? Tre sa fii prost sa nu iei asa ceva!...samd...." Cred ca fanii romani de golf ai intrat in paliptatii, daca aveti prieteni golf-ari cereti-le de baut...va fi mai ceva decat de ziua lor!

    dar revin, chiar felicitari!
    29 19
  • yoyo@gelu
    invata sa scrie care este romaneste
    11 18
  • @Gelu - esti gelos? :)))
    20 16
  • Nu-i nici o surpriza! Golful e deja un model iconic!
    Restul e tacere......!
    32 24
  • Sa fim seriosi. Cu o caroserie de 15 ani! Este cea mai discutabila alegere din ultimii 10 ani! Astia care aveti VW second in fata blocului, ati vazut un Volvo V40?
    36 30
  • Iconic
    Da, este iconic, atat de iconic incat il poti vedea si la muzeul automobilului.
    20 11
  • Andre Turnbull
    Vw Golf are o cota de piata mai mare decit la alte modele de ex un Volvo V40!
    Cota de piata este data de numarul de masini vindute,bravo Vw Golf succesul continua in ciuda circotasilor care nu masini vechi!
    22 22
  • Golf ocupa locul 1 pe bune, fara doar si poate! Totusi mi se pare extrem de curios faptul ca locul imediat urmator nu este ocupat tot de o reprezezntanta a aceleias clase, japonezii reusind sa ocupe locul doi cu o masina de nisa. Acest aspect nu face altceva decat sa faca triumful celor de la VAG si mai categoric, celelalte compacte chinuindu-se sa obtina punctajul sau, toate la un loc.....
    21 15
  • Nu e vorba de masina anului in Romania, este vorba de masina anului in lume, eu cred ca cei care au votat, adica sute de jurnalisti din multe zeci de tari au vazut si Volvo V40.
    22 11
  • nu sunt van vag/golf, dar totusi, sa-i dam cezarului ce-i al cezarului. ignoriand designul care este subiectiv si pretul care nu se ia in calcul la astfel de concursuri, masina asta e foarte foarte reusita comparativ cu ce e in clasa ei. pesonal nu as cumpara-o din cauza pretului neobrazat de mare si al designului care o face potrivita pt taica-meu (general vorbind), dar dupa ce conduci masina asta e imposibil sa nu o apreciezi. Mi se pare ca nu are absolut nimic deosebit, dar are totul asa cum trebuie ...
    26 9
  • 1. Golf NU reprezinta o nisa de piata dar a inventat o clasa parte. Golf numai este o compacta ci o familie intreaga. So, nu va mai periati atat copilul adorat, transformanu-l in ceea ce nu este
    2. Car of the Year NU ESTE masina anului in Lume ci in Europa, juriul fiind exclusiv din Europa

    acum, pe bune...pe voi, fanii WV, va caracterizeaza ignoranta? lipsa de cunostinte si va place sa va acoperiti de ridicol?
    13 27
  • Vasilica
    Cand va spuneam ca Golf o sa castige, primeam numai voturi negative. Nu trebuie sa fi destept sa iti dai seama ca va castiga COTY 2013 trebuie doar sa cauti siteuri auto respectate care au facut drive test. Sustin ca acest Golf va fi foarte mult timp referinta pentru restul constructorilor!!!Un fel de copy si paste!!
    20 11
  • Vorbesti mult fara sa spui ceva concret @gelu, este masina anului in Europa, asa este, dar vorbesti de ignoranta? La articolul cu bonus-urile de la Vw, ai "bagat" la greu ca aceasta politica este incorecta, ca la cei din tarile sarace nu dau nimic, ignorand voit faptul ca toti fac asta, si nu...nu este pe langa subiect sa vorbesti de concurenta, daca iti spune cineva si ca Toyota face asta sari in sus ca "nu vorbeam de Toyota"...pai nu poti sa izolezi o marca si sa ignori concurenta pe motiv ca nu vorbeai de alta marca, e o eschiva, dar nu prea eficienta, acum comentezi si-ti faci "provizii" in avans pt eventualele replici sau comentarii care nu sunt de acord cu tine, spunea cineva de o dictatura a opiniilor...cred ca erai tu daca nu ma insel, si faci acelasi lucru.
    9 4
  • @Bodo:vorbesti fara sens:Golf 7 are o noua platforma!Iar caroseria e f. buna si s-a modificat la fiecare generatie exact dupa preferintele clientilor(vezi cifra imensa de vanzari)!
    10 4
  • @eee:cu chestia cu designul ai dat-o rau de tot in bara:majoritatea clientilor care cumpara Golf sunt TINERII!Asa ca daca tu esti f. subiectiv si/sau fan al altor marci asta-i problema ta personala!
    12 6
  • Asta vroiam sa aud. Car of the Year. !
    17 9
  • dragos
    @gelu:trebuie sa dam Cezarului ce-i al Cezarului,lasa fanii Golf sa savureze sucessul!Daca ar fi castigat altii,fanii lor ar zice aproape aceleasi lucruri fata de concurenta!Iar COTY ESTE masina anului in LUME,pt. ca juriul ia in calcul TOATE masinile produse indiferent de provenienta lor,chiar daca membrii juriului sunt europeni!Vezi de ex. in decursul timpului ca si JAPONEZII au castigat titlul sau anul trecut Chevrolet care de unde provine marca?!Mai multa atentie inainte de a vorbi!
    11 2
  • @unul

    stii care e problema ta (si nunumai) ca tu vezi viata in alb si negru. capacitatea de a contraargumenta sau a avea opinii (pozitive si/sau negative) fata de ceva este o caracteristica destul de rar intalnita.

    E bine ca ai citit comenturile mele...dar din pacate dincolo de faptul ca nu prea pricepi ce spun (nu iti face griji asa scriu eu " mai pe la ploiesti") nici nu accepti o opinie.

    Nu, nu imi fac "provizii" dar am hotarat sa va iau altfel. Si culmea incep sa va vad putirinta. Sunteti romani nascuti si crescuti romaneste. Pun pariu ca nu stiti ce e ala comunism dar aveti aceleasi metehne si aceleasi limitari tipice organului de partid: pe o tabula rasa vi s-au intiparit cateva sloganuri. Restul nu conteaza. Asa stiti asa mergeti inainte! Pare-se ca e ceva genetic, ceva ce se transmite prin aer. Ceva ce nu imi pot explica dar am hotarat astfel sa va trag suturi in dos ori de cate ori am ocazia fara sa-mi ascund preferintele de nici un fel. Asa, ca sa stii, imi place Prius, imi place Multivan, Logan sau DB9. Stiu ca pentru fanii VW e greu de priceput. Se numeste orizont (de intelegere, de acceptare, de cunostinte, de preferinte...etc)

    intorcandu-ma la dictatura opiniilor...comparativ cu (sa zicem zarnasteanu...nu cred ca me vei auzi spunand vreodata in lipsa contraargumentelor... esti prost!

    Opniile sunt ale mele si mi le asum, bune rele nu le impun...le impartasesc. Nu iti convine, n-ai decat. Dar data viitopare daca m-ai pierdut pe la vreun articol abordeaza problema la subiect. Pentru ca interpelarea ta n-are legatura cu CoY-ul lui Golf.
    11 9
  • @dragos
    cred ca e o chestiune de interpretare

    As vrea sa stiu daca acest Car of the Year este acceptat in Japonia sau un SUA sau in Africa de sud. Congo? Sau Australia.

    In acest concurs intra automobilele VANDUTE pe piata Europeana, strict!
    9 5
  • Nici macar nu sunt fan VW, dar e bine ca suntem romani si crescuti romaneste, probabil tu nu esti roman sau daca esti ai o educatie straina, bravo tie. Nu ma intereseaza ce-ti place, dar mai usor cu ignoranta pe care o vezi la altii pt ca o ai si tu din plin, sa incepi cu " sa vezi acum apa la moara" nu detonata decat niste...probleme, sa stii ca nu romanii au descoperit VW si nu ei au decis acest rezultat si da, acceptarea acestui fapt se numeste orizont de intelegere si de cunostinte. Nu stiu daca pentru fanii VW pare greu de inteles faptul ca-ti place DB9, dar pentru cei de Aston sau de Prius poate sa para destul de greu de ce sa-ti placa Logan, iar daca amintesti de pretul decent poti sa detaliezi de pretul decent de la DB9, dar nu avem de unde sti vreodata ce parere au unii fani de preferintele tale. Si eu imi mentin parerile, acum ramane de vazut daca chiar mi-ai dat un "sut in dos".
    10 2
  • hai sa vedem

    "acum sa vedem apa la moara" era o observatie de bun simt. De mult mai bun simt fata de toyota este masina saracilor cu pretentii, sau logan este pentru tarani chiar si golf este pentru capsunari. Ai priceput? Moara va incepe sa "functioneaze" in urmatoarea perioada. Cand va fi un articol despre renault se va gasi un fan VW sa aiba replica pregatita. Cad va fi vorba despre logan se vor gasii unii sa pomeneasca la subiect despre skoda...samd

    asta cu detalierea pretului decent la DB9...cred ca te-ai cam pierdut ori ai fost prea subtil. DB9 e super ok dpdv al designului nare treaba cu decenta pretului dar imi place si utilitatea lui multivan (si incredibilele posibilitati de personalizare) Ai inteles cand am pomenit de "orizont"?

    da e bine ca suntem romani dar ca suntem crescuti in spiritul romanesc "da p'ea matii" nu prea cred. Iar pentru asta am exemple nenumarate. Vezi unul mai sus... a lui @voyo, individ caruia am preferat sa nu-i raspund deoarece contra-argumentul sau este "nodul in papura"
    5 1
  • Era oarecum previzibil, pentru ca Golf primeste laude din toate partile. Mai mult VW a umblat si la preturi fata de generatiile precedente, fiind acum la nivelul concurentei. In plus, motoarele supraalimentate au trecut de "bolile copilariei" si fiabilitatea lor usor, usor incepe sa se vada. Acesta e un capitol la care concurenta mai are de tras. Pentru ca in Europa cel putin asistam la un boom in ceea ce priveste aceste motoare, iar VW este singurul care isi are oferta bine pusa la punct, fie ca vorbim de motoare supraalimentate de 86 CP sau de peste 150 CP.
    Cu siguranta ca si Focus sau Astra pot fi oferte demne de luat in seama la o posibila achizitie, insa fie ca unora le place sau nu, Golf este o masina care daca nu se descurca foarte bine, se descurca bine.
    Mi se pare intereseant nu ca Toyota s-a clasat pe locul 2, ci faptul ca s-a clasat o masina cu apetit sportiv. Inseamna ca nu este o simpla masina sport, latura practica este una buna pentru clasa ei. Deci fara mari probleme te poti duce cu ea si in concediu de exemplu. In plus, pentru clasa ei, pretul e foarte bun.
    Iar pe 3... avem o masina premium. Performanta, depedenta de siguranta, insa accesibila la mult mai putini decat un Golf.
    14 3
  • De bun simt este din punctul tau de vedere, vad ca ai exemple doar cu fanii VW, exact aici se vede subiectivitatea ta si neacceptarea altor opinii, si la articole cu VW vin fani Renault, la cele cu PSA vin fani Toyota si asa mai departe, se pare ca tu ii vezi doar pe fanii VW "care este", mai ales ca la Toyota de exemplu sunt niste specimene sub orice critica, pe aia nu-i vezi. Da, m-am pierdut la DB9, sa apreciezi o adevarata opera de arta si apoi sa-ti placa si Logan, dar probabil ca esti un om pragmatic pentru care nu conteaza forma, doar sa-ti faci treaba, dar stai ca-ti place si Aston, adevarat ca m-am pierdut. Deci poti sa vezi si altceva decat fanii VW care sunt rai si needucati? Exista la toate marcile, asta iti spun, iti poti imagina daca iesea pe primul loc Toyota ce ditamai "moara" pornea aici? Probabil ca atunci ar fi fost in regula cu comentarii pertinente de la @mafia si gasca.
    4 2
  • cata lume fara treaba pe aici, fara sa par ironic dar cata minte sa ai ca om sa te certi cu un propietar sau fan de golf... daca eram in afara mai ziceai, omul a schimbat deja cateva masini pe care le-a tinut zeci de mii de km si acum poate e multumit de golful sau, sau nu, dar in Romania te certi/contrazici cu electoratul lui Basescu cu golf 3 sau 4, fost propietari de clasica dacie (nu e nimic rau in asta Doamne Fereste) care saliveaza dupa o tigaie la reducere sau o sacosa electorala cu cozonac.... sa fim seriosi, gasiti-va oameni si alte moduri de a va irosi timpul liber, zic spre binele vostru.

    Felicitari VW pentru acest premiu, meritat sau nu, ramane in arhiva peste ani, si asta e tot ce conteaza, pe langa marketingul care il vor avea acum.
    7 1
  • @unul....asta e ultimul coment off-topic

    ti-am dat un exemplu ...culmea l-ai sarit sa iti poti sustine teoria. Am spus: De mult mai bun simt fata de.....chiar si "golf este pentru capsunari". De ce ai omis exemplul?

    Ca nu-i vad pe ceilalti? pana la urma de ce trebuie sa ma justific? Vrei sa spui ca fanilor extremisti VW le-a atras cineva atentia? Isi fac de cap ca iezii pe campie. Pe nici unul asa mai asezat dintre fanii VAG nu-l aud: mai usor cu pianu pe scari. Culmea fanii vag par a fi ei si restul lumii. Ei se bat cu toata lumea indiferent despre ce marca este vorba. Sa-mi da un contra exemplu. Sunt o sumedenie de "mafioti" cu tinta fixa, dar trupa VAG pare sa sufere de un fel de mania persecutiei.

    In alta ordine de idei daca nu poti intelge alegeri de tipul pragmatism (logan) -aspiratie/admiratie (aston) e problema ta. Intram intr-o discutie ce nu tine neaparat de auto. Tine de ce spuneam mai sus...orizont
    3 4
  • @gelu
    Ok, asa sa fie, dar mania persecutiei sincer eu am vazut-o mai accentuat la fanii dacia sau renault, adica "ce ara ma dacia sau renault, va sta in gat" ...oarecum te poti apropia si tu de asta pentru ca se vede ca cea mai criticata marca de pe aici cam este VW sau VAG, deci mania persecutiei exista mai mult in celelalte parti, si suturile in dos le poti da si cu argumente, nu doar ca sa exista cineva care sa infrunte "dusmanul" , evident unul inchipuit.
    5 2
  • In 2006, eu stiam ca BMW seria 3 a fost masina anului!
    1 1
  • mda... a iesit golful car of the year 2013 pe acelasi principiu pe care a iesit Chevrolet Volt in 2012. cine a cotizat mai mult e cel mai bun si punct! pot toti fanii vagisti sa stea in cap! golful si in principiu vw nu are ce cauta nici macar in clasamentul car of the year! (in afara de cel din 1992) in relitate in 2012 a iesit Alfa Romeo Giulietta si in 2013 Volvo V40. cu cat ne intoarcem in ani cu atat erau mai corecte topurile. in ultimii ani ti se cam face sila ce rebuturi sunt nominalizate si rebutul nr 1 iese in fata. haideti cu manuta rosie!!!
    12 4
  • romanu care se pricepe la tot
    eu nu sint fan vw si nici nu cred ca voi fi vreodata(motivele ma privesc),dar imi plac la nebunie noile planse de bord ale vw.....dar ce ma surprinde cel mai mult e ca vw a luat locul 1, inafara acestui an si 2010, in anul ...1992!!!!
    pe mine oricum ma doare-n 14 de cite premii a luat vw ,dar dupa polemicile de aici (mai mult fara rost) ma asteptam sa vad un vw mult mai galonat si plin de locu 1 pina la plictis...oameni buni nu va inteleg!!!!si vb cuiva de mai sus nu stiu citi din voi ati condus masinile pe care le sustineti"pina la moarte"(vw sau alta marca)
    5 5
  • victor
    vw in loc sa puna accentul sa scoata intra-devar o masina buna nu face decat sa manipuleze masele de prosti. uitati-va un pic cate "stiri" apar zilnic(doar aici)de renumita marca sau din grupul lor fermecat. deschizi o pagina de net aleatorie si trebuie sa apesi vreo 3 "x"-ulete la marca de renume, la fel si in reviste, tv, radio..."cu televizorul se minte poporul", asa se realege psd-ul asa se realege berlusconi etc etc...
    11 6
  • Pai ce sa-i faci, Victore?!... VAG e mare si are zeci de masini in gama, de la Up! pana la Veyron.
    Domnilor, voi nu vreti sa intelegeti ca in general lucrurile evolueaza si se adapteaza la prezent, fie ca sunt masini, fie ca sunt fiare de calcat... fie ca VW, fie ca e Toyota, fie ca e Rolls Royce.
    Eu conduc zilnic un VW... oare sunt un om de nimic care nu stie pe ce lume traieste dava este multumit de masina lui? Foarte multi critica VW, dar daca ati fi in faza sa va cumparati o masina oare cati v-ati inghesuit in showroom-urile lui Toyota si cati in cele ale lui VAG? Va pricepeti la masini dar sunteti extrem de subiectivi si omiteti ca totusi in ultimii 8 ani VW a oferit in gama doua lucruri importante care din start au fost peste concurenta si nici pana acum concurenta nu a ajuns la un nivel asemanator. Ia spuneti voi care, ca ziceti ca va pricepeti la masini.
    Pe bune, inainte sa criticati un lucru mai intai analizati-l. Ca sa-ti dai cu parerea pe internet e simplu. Sa spui concret de ce ai parerea aia... mai greu.
    9 5
  • Sunteti de acord ca pretul la revanzare al unui autoruism spune mult despre calitatile sale? Comarati cat costa masinile de marci diferite cu motorizari si dotari cat mai apropiate, fabricate in acelasi an.. Cine e pe primul loc? Eu nu o spun, sa nu se supere Renault.
    5 7
  • @AM ...

    mai ficiori mai ! ... ma refer la cei ce au pus titlul articolului ...

    e masina anului ... in Europa !

    ar fi f. bine si important in acelasi timp de specificata piata la care se face referire ! si americanii si canadienii si nemtii .... etc. au numit acolo (fiestecare unde traieste) masina anului ....

    eu am dedus asta doar din sigla pe care se vedeau ceva drapele ... ca ar fi vorba de piata europeana ...


    drumuri bune tuturor !
    5 0
  • "Sunteti de acord ca pretul la revanzare al unui autoruism spune mult despre calitatile sale? "

    Eu nu sunt de acord deloc. La pretul de revanzare un procent important il are si imaginea de marca. Trist, dar adevarat.
    9 1
  • Vw la raport calitate pret e super k.Eu insa pentru mine as alege oricand un BMW desi lumea zice ca e masina cocalarului ma doare fix undeva.Cei care detin un bmw stiu despre ce vorbesc si dc am ales aceasta masina si aici ma refer la detinatorii care apreciaza adevarata valoare a masinii nu faptul ca pizdele mor dupa bmw.
    4 10
  • Si totusi este vorba de masina anului. Right ?
    4 4
  • NOOOT !
    daca si asta e o masina demna de locul 1 ... astora care decid cine ia "mirobolantul" premiu probabil ca vw putea sa le aduca si un cartof cu emblema de vw golf si tot locul 1 lua. sa fim seriosi , ca si la EUROVISION , decizia e una politica si financiara. in nici un caz dupa calitatea si aspectul masinii
    8 5
  • @@dragos de fapt @gelu
    Mai baiatule,intelege ca aceste masini sunt vandute IN TOATA LUMEA,ca unele modele se vand strict in anumite zone ale globului e alta mancare de peste!Noi vorbim aici de modele globale,nu de specificitati ale anumitor piete care sunt adaptate zonelor restranse respective.Nu ma mai contrazice ca vorbesti prostii!
    3 4
  • Golf este etalonul clasei compacte, orice alt producator aspira sa creeze un "Golf-killer". Din acest motiv, cu siguranta era un candidat redutabil pentru acest premiu.
    Nu stiu daca merita sa castige in detrimentul V40, A-Klasse sau Toyo/Baru, dar a facut-o si merita felicitari.
    Nu este o masina pe gustul meu, dar vanzarile nu tin cont de acest aspect :)
    9 1
  • spinosul
    In Romania, ziaristii de la marele juriu Masina anului nu l-au bagat nici macar in finala. ce mizerie!
    1 3
  • @NOOOT
    Daca ar fi cum spui atunci de ce in decursul timpului,din '90 pana acum,VW a castigat doar de 3 ori?Fii mai atent cand scrii ceva,ca frustrarea si ciuda ta pe VW miroase de la o posta!
    4 3
  • Decebal
    A observat cineva diferenta de punctaj intre locul 1 si 2?
    Este incredibil de mare. Clar masina asta este cu mult peste ce oferta concurenta la ora actuala!

    P.S
    NU am masina germana dar sa recunoastem.
    5 4
  • maserati
    Eu am Maserati,dar trebuie sa apreciez Golf 7,valoarea ramane valoare
    3 3
  • mda, la fel ca porsche-le, au mai slefuit colturile si da-i la vanzare, ca lumea nu mai are gusturi..it's all about the marketing..
    RESPECT VOLVO!
    0 2
  • @clau$:VW e clar peste Volvo ca design,Volvo nu si-au schimbat designul de f. mult timp la anumite modele,iar chestia cu slefuirea colturilor e o prostie,masina e nou-nouta,pana si platforma au schimbat-o!
    1 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru