Esential
180 | de cai putere dezvolta motorul de 1.6 litri instalat pe conceptul Volvo S60. |
5.0 | litri la 100 de kilometri este consumul anuntat de Volvo pentru conceptul S60. |
180 | de cai putere dezvolta motorul de 1.6 litri instalat pe conceptul Volvo S60. |
5.0 | litri la 100 de kilometri este consumul anuntat de Volvo pentru conceptul S60. |
Dupa ce in urma cu cateva zeci de minute v-am prezentat primul video de prezentare al conceptului Volvo S60, revenim cu detalii si poze oficiale. Constructorul suedez va aduce la Salonul Auto de la Detroit conceptul care va anticipa versiunea de serie a sedanului S60, un model popular care s-a vandut foarte bine in Europa.
Vedeta standului suedez din Cobo Hall va ascunde sub capota un propulsor pe benzina de 1.6 litri, echipat cu cea mai noua tehnologie GTDi (Gasoline Turbocharged Direct Injection), capabil sa dezvolte 180 de cai putere. Spre uimirea multora, propulsorul care pune in miscare conceptul S60 se poate lauda cu un consum mediu de numai 5.0 litri la 100 de kilometri si o valoare maxima a emisiilor de 119 g/km.
Odata cu dezvaluirea conceptului S60, Volvo va prezenta publicului si cele mai noi tehnologii de siguranta: avertizare in cazul unei coliziuni iminente cu franare complet automata si sistem de detectare a pietonilor.
Designul conceptului S60 are la baza aceeasi filosofie pe care suedezii au folosit-o in cazul unui alt prototip care a cucerit rapid publicul si anume XC60.
Sedanul aflat inca in stadiu de concept imprumuta din liniile fluente ale unui coupe abordand insa si un stil mai agresiv, care se pare ca va fi regasit si pe versiunea de productie asteptata in 2010."Designul sportiv este de fapt o promisiune ca viitorul S60 va oferi clientilor sai un comportament dinamic cu mult superior oricarui alt model din gama noastra. In plus, tehnologia gandita de noi va asigura cel mai sigur si mai placut sofat", a declarat Stephen Odell, presedintele Volvo.
Steve Mattin, directorul de design al constructorului scandinav, a declarat ca noul look adoptat de concept este inspirat de coastele si valurile suedeze. "Conceptul ofera tuturor fanilor posibilitatea de a-si imagina cum va arata viitorul S60. La interior am inovat cel mai mult, acolo urmand sa se regaseasca o viziune futurista".
Volvo surprinde cu un element interior de mare finete. Este vorba despre o consola centrala liniara de 1.6 metri care constituie practic o punte de legatura intre locurile din spate si cele din fata.
Acest element este din cristal si a fost creat impreuna cu Orrefors, o companie suedeza specializata in prelucrarea sticlei, cu traditie mondiala.Martin a declarat ca noua consola din sticla a fost obiectul cu care designerii au cautat sa inoveze. "Sa folosesti cristal pur in interiorul unei masini este o provocare fantastica. Ne gandim la posibilitatea de a folosi materiale care sa imite cristalul pe viitoarele noastre modele", a continuat directorul de design.
ps: old_tony las-o mai moale. mai un pic si ne spuneai ca are roata de rezerva de la logan
singura optiune a tuturor producatorilor ar fi sa produca masini ieftin de produs in masa cu un aspect placut nu trebuie neaparat futuristic si o calitate mecanica buna altfel nu vor iesi deasupra crizei niciuna pentru ca nu sunt asa multi oameni bogati nici atati oameni prosti sa dea bani degeaba pe o masina ca are linii curbate multe sau ca are un motor care se aude bine
viitorul sunt masinile electrice cu motor diesel pentru incarcarea bateriei (un motor de 1.2 diesel care sa consume 3 4 chiar 2 litrii pentru a incarca bateriat atat)
Dupa astia stiuti ca tine, care nici nu pot sa-si exprime opinia fara sa bage 1001 cuvinte intr-o singura fraza (ceea ce reflecta clar nivelul la care esti) toate masinile-s copiate una dupa alta atata timp cat toare au faruri, o grila pentru racire, un spate mai ridicat ca fata pentru aerodinamicitate etc...
Cat despre viitorul auto...m-ai terminat...esti luminat rau...urmeaza sa te recruteze aia de la GM ca nu tare au solutii pentru iesirea din criza si au nevoie de capete luminate ca tine...Tu ai habar cat dureaza sa pui la punct un tren de rulare hibrid fiabil sa-l testezi si sa-l implementaezi in productia de serie?
Hai termina si tu scoala generala si pe urma te mai asteptam cu pareri...