OFICIAL: Stepway, viitorul crossover Dacia!
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Renault a prezentat astazi, pe site-ul sau oficial, modelul din care se va naste primul crossover creat vreodata de Dacia. Oficializarea fotografiilor coincide cu risipirea misterului din jurul viitorului autovehicul de teren al constructorului roman, acesta urmand sa se bazeze, in final, pe arhitectura lui Sandero. Prezentat deocamdata exclusiv sub sigla Renault, Stepway - numele oficial al modelului - va fi dezvelit la Paris sub numele Dacia, cele doua marci urmand sa profite astfel la maximum de evenimentul "de casa" al francezilor.
Renault il denumeste pe Stepway "o varianta Urban Sport" a lui Sandero. Normal, crossover-ul compact al francezilor beneficiaza de elemente estetice care il scot in evidenta si il recomanda ca facand parte din segmentul de piata al off-roaderelor. Garda la sol este ridicata, spoilerele sunt specifice rularii in teren accidentat, apar bare de amarare pe plafon, grila este marita in dimensiuni iar bullbar-ul din partea frontala incheie peisajul Stepway.
Conform celor de la Renault, pozitia la volan este si ea ridicata, completand oferta tehnica a modelului.Stepway urmeaza parcursul de viata al lui Sandero, care in prima faza a fost prezentat in Brazilia si de abia dupa cateva luni a venit la noi. Astfel, la lansarea in piata sud-americana, Renault Stepway va beneficia de un singur motor, care mai mult ca sigur nu se va regasit in oferta care va fi prezentata in Romania: Hi-Flex 1.6 16v de 112 CP. Cel mai probabil, propulsorul impreuna cu care se va lansa viitorul Dacia Stepway va fi cel care a inaugurat versiunea de top Prestige: 1.6 16v 105 CP.
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Modele noi
-
Volkswagen a demarat oficial producția noului său SUV de clasă medie Tayron. Noul model este produs la uzina din Wolfsburg. (28.11)
-
Maserati a lansat noua ediție aniversară 110 Anniversario pentru modelul GranTurismo. Noua ediție a fost lansată pentru a marca 110 ani de la înființarea mărcii italiene. (28.11)
-
Land Rover a publicat o serie de imagini noi cu viitorul Range Rover electric din timpul unor teste extreme. SUV-ul de lux electric a fost testat pe dunele de nisip din Emiratele Arabe Unite la temperaturi care au atins și 50 de grade Celsius. (28.11)
- Noul Opel Frontera poate fi comandat în România: start de la 22.400 euro
- Prețuri noul Audi Q5 în România: start de la 55.300 euro
- Noul Volkswagen Tayron a intrat în producție
- Hyundai și Kia: peste 200.000 de vehicule electrice rechemate din cauza pierderilor de putere
- Noul Audi Q5 Sportback: alură de coupe și motorizări electrificate
Motorul ala nu e ccam mic???
La drumurile noastre Loganul e cea mai buna masina, iar SUV-ul asta va fi un pic mai buna.
Oare cat va costa? Cat va consuma? Va fi si diesel?
Catre redactorii (sa le spunem asa totusi) AutoMarket, invatati sa scrieti corect: "naste primul SUV creaty vreodata". Greu cu tastele astea :)
Tot catre redactori, ati mai strecurat o greseala de TIPAR: "Renault Stepway va beneficia de un singur moro, care mai mult.." (moro = motor).
Masina pare draguta, sa vedem ce si cum...
De cacao in orice caz pe sandero de ce nu baga motoare diesel:))
Renault face mishto de noi cum vorei.
Dacia nu face masini pt pretentiosi...si eu vreau totusi o clima automata, ceva sisteme de siguranta, confort interior...lugu-lugu...intelegeti voi...
Prin urmare modelul este mort in fasa, deoarece vor incerca sa-l faca cat de ieftin posibil...ca orice dacie... si cine are 15-20000 de dat pe un "gip" n-o sa-si ia dacia...sorry
Cat timp apare ceva nou e de bine,oricum din greseli se invata,e adevarat la dacia mai greu dar totusi...
Constatari:
Bune:
Viitorul pret (probabil)
Garda la sol.
Rele:
Spate hidos.
Oare ce suspensie spate va avea? (ca daca o sa fie tot cea de pe Sandero, atunci sunt de acord cu uta).
Portbagajul o sa fie prea mic pentru un SUV.
Ramane de vazut daca o sa aiba si versiune 4x4 si cu ce motor...
"RENAULT REVEALS SANDERO STEPWAY,
A NEW URBAN SPORT VEHICLE FOR MERCOSUR
Renault is enriching its vehicle line-up in Mercosur with Renault Sandero
Stepway, launched from October in Brazil and then in Argentina. The
newcomer’s assertive styling is targeted at sophisticated urban customers
looking for a vehicle that sets them apart. Renault Sandero Stepway boasts the
same fundamental qualities of roominess and reliability as Renault Sandero, this
last quality underscored by a three-year/100,000-km warranty in Brazil.
Manufactured at the Curitiba plant, Renault Sandero Stepway is the fifth of six
models to be launched in Brazil as part of Renault Commitment 2009. Renault
doubled its sales in Brazil between 2007 and 2008 with this strong product
offensive. The brand now ranks among the top five best-selling manufacturers in
the country.
An all-new vehicle in the Renault Mercosur range
Renault programmed an Urban Sport variant of Renault Sandero right from the start of
the design phase. Developed primarily for the needs of the Brazilian market, Renault
Sandero Stepway targets sophisticated urban customers looking for a vehicle with
assertive and distinctive styling. The forceful personality of Renault Sandero Stepway
is reflected in raised ground clearance, roof bars with an integrated spoiler, exclusive
bumpers and grille, and a chrome-finished exhaust pipe. The high-set driver’s position
makes for a stress-free urban drive, while driving pleasure is fully delivered by the only
engine available on Sandero Stepway : the 112 hp 1.6 16V Hi-Flex, Renault’s most
powerful bio-ethanol powerplant in Brazil.
While Renault Sandero Stepway is a natural in the “urban jungleâ€, it also features all
the fundamental qualities of Sandero, such as roominess and robustness. Renault
Sandero Stepway has an immense cabin for the segment, seating five adults in
complete comfort and boasting a 320-litre trunk. Build quality and robustness are
underlined by a three-year/100,000-km warranty in Brazil. Renault Sandero Stepway is
also set for launch in Argentina with a dCi engine."
(MERCOSUR= Brazilia, Argentina, Uruguay ÅŸi Paraguay, in viitor Venezuela)
Pentru cei care se intreaba de unde numele asta, Steppe suna cunoscut?
SUV-ul Dacia e cu totul altul.
(dar, aveti grija, ca nou redactor aveti toate sasele sa fiti in subordinea actualului "redactor"... si nu prea va vad bine :))) )
E nevoie de un 2 litri si 140 - 150 CP cel putin...
Marele dezavantaj este este ca au suspensia pe axa spate pe foi de arc si iti muta rinichii!
Daca nu sunteti de acord cu mine,uitati-va ce a reusit sa faca SKODA! Pe langa faptul ca scot niste cacaturi de masini,mai vor sa-i sustinem noi oamenii de rand,sa platim taxa auto triplata ca sa vanda ei rahaturile lor,sa ni le bage pe gat cu forta!!!Nenorocitii,compara cutiile lor,nu cu masini noi,ci cu masini second-hand,de 8-10 ani de zile!Pai sunt mult mai bune si mai fiabile cele second-hand decat cutiile de loganuri noi!Sa puna mana sa faca masini adevarate,cum fac alte firme si atunci o sa le cumparam cu cea mai mare placere!Nu mai e necesar sa adaug,ca asta nu se va intimpla niciodata....
este jalnic
unde este suv-ul diesel
va consuma o galeata de benzina la 100 de kilometri
ce intelegeti dv. prin SUV
viitorul suv de la dacia va iesii in 2010