OFICIAL: Renault Clio RS Gordini - sport si traditie in clasa mica
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Renault a publicat fotografiile si informatiile oficiale ale versiunii Clio RS Gordini, al doilea model din linia sporty-retro din gama francezilor, dupa Twingo RS Gordini. Modelul este identic la nivel tehnic cu versiunea RS a lui Clio, diferenta fiind facuta de o serie de elemente estetice si de un pachet de echipamente aditional.
Modelul dispune de aceiasi 200 CP dezvoltati de motorul pe benzina de 2.0 litri cu patru cilindri care ne-a incantat in testul realizat in Romania si de acelasi sasiu Sport pregatit special de inginerii Renault Sport pentru modelele care poarta sigla RS. Diferenta de pret intre Clio RS si Clio RS Gordini (3300 de euro in Franta) aduce insa o nuanta exterioara albastra ornata cu celebrele dungi longitudinale albe, o lama alba pe spoilerul fata, oglinzi albe si jante de 17 inch special destinate acestei editii. Interiorul iese in evidenta prin tapiteria din piele care imbina negrul cu albastrul, prin burduful din piele al schimbatorului de asemenea de culoare albastra, prin volanul sport acoperit cu piele si prin insertiile decorative aditionale specifice editiilor Gordini.Renault Clio RS G
La nivelul echipamentelor disponibile pentru modelul francez vorbim de climatizare automata, de cruise control, de radio CD cu comenzi pe volan, de faruri cu aprindere automata, de sistem maini-libere si de pachet de navigatie semnat de TomTom.
via | Renault
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Renault in Romania
-
Renault Captur facelift Preţ: 12.950 - 19.350 €
-
Renault Clio Estate facelift Preţ: 10.950 - 16.700 €
-
Renault Clio facelift Preţ: 10.350 - 24.850 €
-
Renault Kadjar (2015-prezent) Preţ: 18.150 - 27.400 €
-
Renault Kadjar facelift Preţ: n/a - 29.150 €
-
Renault Kangoo Express Maxi facelift (2013-prezent) Preţ: 18.972 €
-
Renault Koleos Preţ: n/a - 37.900 €
-
Renault Master facelift Preţ: 19.150 - 20.250 €
-
Renault Megane Preţ: 14.450 - 32.099 €
-
Renault Megane Estate Preţ: 15.850 - 25.800 €
-
Renault Megane Sedan Preţ: 14.400 - 21.200 €
-
Renault Talisman Preţ: n/a - 31.800 €
-
Renault Trafic Preţ: 19.500 - 25.300 €
-
Renault Trafic Van (2014) Preţ: 21.080 - 23.560 €
-
Renault Twizy (2014) Preţ: 6.800 - 7.500 €
-
Renault ZOE facelift Preţ: 31.250 - 34.750 €
Ultimele stiri din Modele noi
-
Constructorul asiatic a publicat primele imagini și informații despre Syros, un SUV urban gândit special pentru piața din India. La debut, noul model poate fi comandat cu motorizări pe benzină și diesel. (19.12)
-
Honda a anunțat revenirea modelului Prelude, echipat cu un sistem de propulsie hibrid complet nou. Din anul 2026, acesta va ajunge și în Europa. Noul model va folosi o tehnologie unică, un sistem numit Honda S+ Shift. (18.12)
-
Divizia Mitsubishi din Cehia a dezvoltat o ediție specială pentru modelul Colt. Denumită Colt Performance, aceasta este inspirată din lumea raliurilor. (16.12)
- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- STUDIU: Doar 1% din proprietarii de mașini electrice ar reveni la termice
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
Ontopic: combinatia cromatica interior/exterior imi place la nebunie! Buna idee Renault !
Si Corsa daca avea 2000 cmc era alta poveste.
Mare diferenta nu e, doar pe circuit se vede.
Pe strada e alta poveste, conteaza mai mult soferul.
Prefer oricand interiorul si aspectul unei Corsa.
E prea spartana si are un aer de prea ieftinache masina asta.
Bine ca nu i-au pus geamuri de plastic si are macar radio
Smecheria e sa fi in pas cu ceilalti nu sa ramai retard.
Ce-ar fi sa puna si Opel un 2.2 sau un 2.5 pe Corsa.
Pentru cei care tot spun de Corsa OPC, mai documentati-va. Clio RS are un sasiu de exceptie, poate pe linie dreapta este un pic mai lent, avand o masa mai mare, dar pe viraje are extrem de putini rivali in clasa lui. Motorul dezvolta de fapt 203 cp si aceasta cifra reprezinta o performanta pentru un motor aspirat. Nu are lag-ul unui motor turbo si dupa cate stiu, nici efectul de torque steering a lui Corsa OPC.
Cat despre interior, mi se pare excelent. Ce alte accesorii mai vreti in afara de cele pe care le are, de la o masina sport?!
Daca jurnalisti care au testat Clio RS au spus ca acest model se tine foarte bine pe viraje dupa Focus RS de 305 cp, stiau ei de ce faceau afirmatiile respective. Experienta din competitii a lui Renault si-a pus bine amprenta asupra modelelor RS.
sunt multi care n-au nici macar varsta legala pentru a obtine un permis... multi care n-au pus piciorul in viata lor intr-un Clio RS , dar emit pretentii de cunoscatori... in era internetului oricine poate fi oricine... cu bunul lor prieten google orice e posibil :)) e foarte convenabil asa cand nu trebuie sa-ti pui vorbele acolo unde sunt si faptele... adevaratii profesionisti simt insa impostorii
@alexei89
Pretul este pt Franta daca te uiti mai bine. Preturile pt Romania sunt cu totul alta mancare de peste. iNTOTDEAUNA
Clio n-are nevoie sa fie turbo, pentru ca face compensarea prin cilindree, iar motorul aspirat va fi intotdeauna mai fiabil, va raspunde mai bine la acceleratie si nu va avea intarzierea turbo-ului. Motorul aspirat e Alfa & Omega, sa va intre bine in cap!
PS: ati auzit voi de motoare turbo in FORMULA 1 in ultimii 20 de ani?
Oricum, mie imi place foarte mult Clio RS, am numai cuvinte de lauda pentru modelul asta doar ca ma refeream la faza cu pretul variantei Gordini, oricum arata super aceasta varianta!
Oricum un astfel de Clio isi merita fiecare ban. O data am mers cu un Clio RS si este foarte interesant ce senzatii iti poate oferi o masina de vreo 20000 de euro.
Totusi inca mai am reticente legate de fiabilitatea celor de la Renault Sport. Imi amintesc un episod din Fifth Gear cu un Megane RS vs. Astra OPC si dupa o tura de circuit Megane avea ambreiajul praf. Nu zic, a avut un parte de un tratament nu tocmai cuminte, insa vorbim de o masina cu pretentii sportive, una dintre cele mai performante din clasa ei, construita pentru asa ceva. Asa ca nu prea mi se pare normal ce s-a intamplat. :)
Cei care mentionati alte modele probabil nu stiti ce e ala un motor aspirat de 2L, mai ales al lui Clio. Si clar nu ati condus unul.
Era unu mai sus cu Corsa si il intreb: ai vazut vreodata o Corsa la raliu?
Clio RS e cea mai ieftina masina noua pe care o iei din magazin si o pui direct la linia de start. Punct si pace! Cei l-au concurat stiu de ce!
P.S.: Si mai lasati-ma frate cu fiabilitatea modelelor Renault pt ca astea sunt legende. Renault este la fel de bun sau prost la fiabilitate ca oricare alt producator, iar noul Clio, Megane, Laguna (de la venirea lui Ghosn) pot fi puse chiar in jumatatea superioara din pct de vedere al fiabilitatii.
On topic: Masina arata foarte bine