OFICIAL: Primii hibrizi BMW: Seria 7 si X6 ActiveHybrid
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
BMW a anuntat oficial faptul ca Salonul Auto de la Frankfurt va aduce doua noutati majore in gama proprie. Este vorba de doua versiuni hibride ale modelelor deja existente, ambele urmand sa isi faca debutul de piata in Statele Unite. Este vorba de Seria 7 ActiveHybrid si de X6 Activehybrid, acestea devenind oficial cu aceasta ocazie cel mai rapid sedan hibrid, respectiv cel mai puternic model hibrid construit vreodata in serie.
ActiveHybrid 7
ActiveHybrid 7, denumirea oficiala a hibridului bazat pe nava amiral a gamei BMW, se bazeaza pe un sistem hibrid format dintr-un motor V8 de 4.4 litri care dezvolta 440 CP si 644 Nm si un motor electric care duce puterea totala a versiunii la 455 CP si 700 Nm. Motorul electric, a carui baterie litiu-ion este pozitionata sub podeaua portbagajului, spatiul destinat bagajelor ramanand astfel aproape identic cu cel al versiunilor clasice Seria 7. BMW a realizat un design compact si pentru motorul electric, acesta avand forma unui disc si cantarind 23 de kilograme.
Transmisia utilizata de ActiveHybrid 7 este una automata cu opt trepte, dezvoltata special de BMW pentru aceasta noua versiune a modelului sau. Evident, cireasa de tort este reprezentata de sistemul Start&Stop disponibil in serie.Conform datelor oficiale oferite de BMW, ActiveHybrid 7 accelereaza in 4.8 secunde pana la 100 km/h si are o viteza maxima de 250 km/h, devenind astfel cel mai rapid sedan hibrid construit vreodata.
Vezi AICI galeria foto completa cu BMW ActiveHybrid 7
ActiveHybrid X6
ActiveHybrid X6, al doilea exponent al gamei de hibride de la BMW, va intra in vanzare oficial in ultima parte a acestui an, prima piata pe care isi va face aparitia fiind tot SUA. In cazul SUV-ului german, noutatea consta in faptul ca BMW a legat doua motoare electrice alimentata de baterii nichel-metal, sistemul hibrid fiind completat de un motor termic V8 de 4.4 litri bi-turbo care dezvolta 400 de cai putere si 610 Nm. Acesta din urma este o versiune prelucrata special a motorului de pe X6 xDrive50i, principalele diferente fiind lipsa alternatorului si a curelei compresorului pentru aerul conditionat, acest sistem functionand pe baza de motoarelor electrice.
In total, ActiveHybrid X6 dezvolta 480 de cai putere si nu mai putin de 780 Nm, devenind astfel cel mai puternic hibrid construit vreodata la nivel mondial.SUV-ul hibrid al celor de la BMW este construit astfel incat sa functioneze full-electric pana la 60 de kilometri pe ora, motorul conventional intrand in drepturi abia dupa depasirea acestei bariere sau dupa descarcarea completa a bateriei, care survine insa extrem de repede, dupa doar 2.5 kilometri.
ActiveHybrid X6 dispune de o transmisie automata cu sapte trepte cu ajutorul careia masina ajunge in 5.4 secunde de la 0 la 100 km/h si la o viteza maxima de 236 km/h. Totusi, conform declaratiilor celor de la BMW, consumul a fost astfel redus cu 20% fata de cel al versiunii clasice xDrive50i.
via | BMW
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele BMW in Romania
-
BMW i3 facelift Preţ: 38.199 - 42.780 €
-
BMW i3S Preţ: 41.769 - 46.410 €
-
BMW i8 facelift Preţ: 142.502 €
-
BMW i8 Roadster Preţ: 158.032 €
-
BMW M4 CS Preţ: 124.950 €
-
BMW Seria 1 (3 usi) facelift (2015-2017) Preţ: 23.880 - 48.195 €
-
BMW Seria 1 (5 usi) facelift Preţ: n/a - 49.028 €
-
BMW Seria 2 Active Tourer facelift Preţ: 26.537 - 38.234 €
-
BMW Seria 2 Cabriolet facelift Preţ: 35.522 - 57.775 €
-
BMW Seria 2 Coupe facelift Preţ: 30.643 - 70.042 €
-
BMW Seria 2 Gran Tourer facelift Preţ: 27.846 - 39.781 €
-
BMW Seria 3 facelift Preţ: n/a - 85.750 €
-
BMW Seria 3 Gran Turismo facelift Preţ: 39.865 - 60.065 €
-
BMW Seria 3 Touring facelift Preţ: 33.180 - 58.025 €
-
BMW Seria 4 Cabriolet facelift Preţ: 45.339 - 93.069 €
-
BMW Seria 4 Coupe facelift Preţ: 39.330 - 123.998 €
-
BMW Seria 4 Gran Coupe facelift Preţ: 39.032 - 58.072 €
-
BMW Seria 5 Preţ: n/a - 120.012 €
-
BMW Seria 5 Touring Preţ: 51.825 - 64.498 €
-
BMW Seria 6 GT Preţ: 63.250 - 71.698 €
-
BMW Seria 7 Preţ: 92.404 - 178.976 €
-
BMW Seria 8 Preţ: 102.400 - 127.985 €
-
BMW X1 Preţ: 31.860 - 45.180 €
-
BMW X2 Preţ: 39.270 - 43.649 €
-
BMW X3 Preţ: 42.602 - 67.057 €
-
BMW X4 Preţ: 48.850 - 69.734 €
-
BMW X5 Preţ: 68.842 - 92.582 €
-
BMW X6 Preţ: 72.947 - 124.772 €
Ultimele stiri din Modele noi
-
Hyundai a dezvăluit oficial noul său etalon, Ioniq 9. Acesta este un SUV electric cu 3 rânduri de scaune și este cel mai avansat model din actuala gamă a mărcii sud-coreene. (21.11)
-
BMW a anunțat oficial că a produs primele prototipuri de teste ale viitorului Neue Klasse X. Vehiculele destinate testelor au fost produse în Ungaria, la uzina de la Debrecen. (20.11)
-
Viitoarea generație a lui Citroen C4 este pe cale să devină un rival direct pentru modele ca Dacia Duster. Noul model compact va fi inspirat de conceptul Citroen Oli, prezentat în urmă cu 2 ani. (19.11)
- Aceștia sunt finaliștii pentru titlul de Mașina Anului 2025 în Europa: Dacia Duster pe listă
- Noul Audi A5L debutează în China: ampatament lung și formă de sedan clasic
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Interviu cu Sebastien Loeb, legenda vie din WRC: "Dacia mi-a dat șansa să îmi trăiesc, în continuare, pasiunea"
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
"The BMW ActiveHybrid X6 may run on electric power alone regardless of the ambient temperature, as long as minimum operating temperatures are reached for the engine coolant, transmission fluid and high-voltage battery. Top speed in the electric mode is 37 mph, maximum range is 1.6 miles."
eu am facut un test. am pornit usor de pe loc cu un RX450h ca sa nu intre in functie si motorul termic si am mers cu doar 35-40 km/h. In acest timp stateam cu ochii pe turometru. Dupa excat 1,7 km,am vazut ca sare acul la turometru, deci a pornit motorul cu benzina. E adevarat ca nu simti deloc cand intra in functie motorul pe benzina, dar autonomia motorului electric este execrabila.
Din pacate, inca bateriile sunt prea grele si inmagazineaza prea putina energie in ele.
In plus, aceasta tehnologie este f scumpa si de aceea nu este montata deocamdata decat pe modele f scumpe. va mai trece timp pana vom vedea o astfel de tehnologie pe modele mai ieftine. in prezent nu exista decat la toyota prius singurul full hibrid compact de pe piata.
iar la X6 este o premiera mondiala. mootarele electrice pot frana masina pana la o deceleratie de 3 m/s2.
Observatie: Viteza este limitata elctronic la 236 km/h pentru X6. Limitarea de 210 km/h se refera la USA.
Marketingul asta poate fi redenumit prosteala consumatorului. E clar ca nu envairmentu' este luat in colimator ci speranta CA CUmparatorul va inghiti galusca ecologica. Bleahhhh....
Si totusi....
1. diminuarea consumului cu 20% sound good. Dar pentru asta isi puteau numi masina High Efficiency. Sau super-extra-mega-nemaipomenit de economica.
2. hibridele nu platesc taxa de inmatriculare (avantaj client) Dar se poate pune lua in calcul pentru botezarea oricarui motor de stergator de parbriz drept hibrid? Guvernele par sa ia teapa daca nu isi revad metodologia de clasificare a automobilelor. Orice monstru de asta de pe urma caruia guvernul ia o caruta de arginti din taxe intra-n piata pe gratis pen'ca i-a pus un smecher de la marketing abtibildu' cu Hybrid.
putere totala Lexus 600h: 438cp cuplu total: 520Nm
acceleratie 0-100 Km/h: BMW :4,8s.
Lexus :6,3s.
de unde ati tras voi concluzia ca bmw mai are de asteptat pana sa sa faca o hibrida performanta? sau va place sa vb ca babele in statia de tramvai !?!?
lasati impresiile si fuguta la documentare,ca e plina tara de "inteligenti" priceputi la toate!
BMW e BMW si are demult Hybrid inca de la Seria 1 cu Start Stop ENGINE la semafor se pornea cu motorul electric.
Lexus e inferior fatza de BMW .
NEMTII NU AU RIVALI de la japonezi
AUDI vs BMW vs MERCEDES.
Lexus 600h: hibrid total
Sa spun mai multe???
As vrea sa va si niste cifre de consum la BMW...Ca pana la urma asta inseamna ecologie,nu?????
LS 600h: 9.3 litri/100
RX450H: 6.3 litri/100
Spre exemplu 120d,320d, 177 cp motorul de 1995 cm3 de la BMW consuma 4.6 litri la SUTA.
Si motorul de 123d seria tot 1994 cm 3 consuma 4.9 litri la suta si are 204 cp.
Cred ca Japonezii trebuie sa se invete a face motoare si masini.
Ca nici sub capota ca BMW nu stralucesc si nici luxul din Stuttgart de la Mercedes-Benz nu este amenintat de japonezi.
inteleg ca esti fan, dar totusi.
apropo de consum, la bmw 120d, care tu crezi ca e 4,6 la SUTA .
Prostii aia de la AUTO MOTOR und SPORT sustin in testul LOR ca ,,Testverbrauch" E DE NUMAI 7,7 litri la SUTA !
CU 67 % MAI MARE DE CREZI TU !
ASA CA LAS-O !
eu iti dau LINK de la BMW nu automarket.
http://www.bmw.de/de/de/newvehicles/1series/3door/2007/allfacts/engine/engine_data.html .
Intra si vezi cu ce se maninca performanta si nu mai buhai atata daca nu cunosti.
nu cumva vrei sa spui ca lexus e dumnezeul masinilor ?
daca crezi asa esti dus rau.
pana cand exista numai Stuttgart si Munchen, restul fug din urma.
AUTO MOTOR und SPORT din Germania zice asta, nu Automarket !!!!
nemtii au facut testul nu altii.tu te bazezi doar pe site lu bmw ???
esti indoctrinat rau amice !
by the way sint mai informat ca tine dobitocule, lucrez in domeniul auto.
intra pe sit-ul BMW si vezi ce scrie cat consuma un 320d are 4,6 .
www.bmw.de
Eu am BMW 318i E46 si in carte scrie 10 prin oras si eu scot 8 prin oras.
si mixt 7 litri , si vreau sa-ti zic ca eu scot valori sub ce e scris in CARTE.
ASA ca pe SITe e inca mult scris daca ar fi pe mana mea sunt sigur ca scot din 320d E90 vreo 4 litri curat .
Un stil normal , folosindu-te de cutie cat mai des si mai putin de pedala de acceleratie sau folosind multa inertie ca masinile mai au aerodinamica se poate de scos un consum sub carte m-am convins ,in carte e pus aproximativ pentru ca nu toti sunt profesionisti sa scoata consumuri foarte mici si nu ar fi normal ca in carte sa arate ca 320 d consuma 4,3 litri in oras si 3,8 la traseu 100Km/h si se urca un prost care tine masina permanent in viteza nu o mai scoate in Neutral niciodata clar ii iese 5-6 litri sigur ca asa nu va coincide cu cartea..
Pe net e scris inca mult eu te asigur asa e scris si cu 318i si iti zic inca odata ca scot cu 2 litri sub ce e scris pe net .
6-7 litri consuma la traseu mers normal 100-120Km si prin oras fara ambuteiaje in regim normal consuma 8 litri, cu TOATE ca IN CARTE E SCRIS 10.
Asa ca imi pare ca tu esti de la coada vacii nu lucrezi tu in nici un domeniu AUTO.
Conduceam pe drum de tara , nu prin orase semofoare si intersectii.
Eu va doresc la toti sa conduceti cel putin ca mine .
Te gasesc pe prosti.ro si ninormali.ro
De pupat nu te pup ca nu sunt gay.