OFICIAL: Alfa Romeo 159 Facelift - foto si info (UPDATE)
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Alfa Romeo a prezentat primele imagini si detalii despre facelift-ul modelului 159. Modificarile operate asupra acestuia sunt minore si extrem de subtile. Pe langa schimbarile estetice, Alfa 159 a primit si doua noi motorizari: un motor 1.8 TBi pe benzina si unul diesel JTD de 1.9 litri. Cu ajutorul unui sistem de distributie variabila, propulsorul TBi de 1.8 litri dezvolta 200 CP si un cuplu motor de 320 Nm. Echipata cu acest motor, Alfa Romeo 159 accelereaza de la 0 la 100 km/h in 7.7 secunde si poate atinge o viteza maxima de 235 km/h. Constructorul italian preconizeaza un consum mediu de 8.1 litri de carburant la 100 km parcursi in ciclu mixt.
Motorul diesel JTDM de 2.0 litri dezvolta 170 CP si un cuplu motor de 360 Nm. Acest propulsor ii permite lui Alfa Romeo 159 sa accelereze de la 0 la 100 km/h in 8.8 secunde si sa atinga o viteza maxima de 218 km/h. In ciclu mixt, consumul de carburant al acestui motor este de 5.5 litri la 100 km parcursi, pe cand emisiile de CO2 inregistrate sunt de 142 grame de CO2/km.
Unitatea TBi de 1.8 litri poate fi cuplata la o transmisie automata cu sase trepte sau la o cutie de viteze manuala cu sase trepte. Puterea motorului este transmisa puntii fata cu ajutorul noului diferential controlat electronic Q2.
Via | Autoblog.it
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Alfa Romeo in Romania
-
Alfa Romeo 4C Preţ: 66.960 €
-
Alfa Romeo 4C Spider Preţ: 76.880 €
-
Alfa Romeo Giulia Preţ: 33.825 - 73.185 €
-
Alfa Romeo Giulietta Preţ: 21.619 - 29.750 €
-
Alfa Romeo Stelvio Preţ: n/a - 96.250 €
Ultimele stiri din Modele noi
-
Kia a dezvăluit oficial noul EV9 GT, cea mai puternică versiune a SUV-ului electric. Noua versiune de performanță promite un propulsor de 501 cai putere și aduce numeroase elemente vizuale noi și exclusive. (22.11)
-
DS a publicat primele imagini oficiale cu un viitor SUV coupe electric. Noul model, al cărui nume nu a fost încă dezvăluit, promite o autonomie de 750 de kilometri. (21.11)
-
Hyundai a dezvăluit oficial noul său etalon, Ioniq 9. Acesta este un SUV electric cu 3 rânduri de scaune și este cel mai avansat model din actuala gamă a mărcii sud-coreene. (21.11)
- Noul Opel Frontera poate fi comandat în România: start de la 22.400 euro
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Noul Hyundai Ioniq 9 este aici: cel mai avansat SUV al mărcii are autonomie de 620 km
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Prețuri noua Skoda Elroq în România: start de la 35.000 euro
oricum masine e foarte frumoasa... pacat ca fiabilitatea lasa de dorit
au fost unele probleme de fiabilitate, masinile find mai sensibile daca nu erau bine intretinute.din cate stiu au blocul motor mai subtirel, dar in general sunt masini foarte fiabile.dar nu pentru romanii care probabil baga ulei de ricin in motor.
in ceea ce priveste caracterul sportiv al masinii, mai documenteaza-te putin, vezi cam ce suspensii au din fabrica, uite-te la caroserie si iti vei da seama, e in traditia alfa sa faca masini sportive.cand spun caracter sportiv ma refer la motoare puternice pentru cilindreea lor si suspensii extraordinare, plus o caroserie destul de lata si bine inchegata.
am condus destule masini incat sami dau seama, detin un bmw 324d si am condus foarte mult si serii 5 de peste 150 de cai, renault clio williams (daca stii ce este) de grupa N2 cu 190 cai la 900kg si multe altele, sa nu mai spun ca am facut si raliu la viata mea.deci in ceea ce priveste experienta mea cu masini puternice, eu zic ca am destula.
iar daca tu ai avut o alfa forjata de care cineva sio batut joc, nu e de vina masina.cea pe care am conduso eu nu avea nici una din simptomele insirate de tine.mai mult decat atat, celor pe mana cui am dat masina, au ramas socati cat de bine trage motorul, unul din ei avand a4 1.8.deci mai condu una, cel putin 156 si poate te lamuresti si tu, culmea, din cei care au alfa nam auzit pe nimeni sa vrea alta marca.intra pe un forum alfa si vei afla de ce e asa de sensibila la gropi, afla un pic de suspensia masinii si apoi critica.
nu spun ca masina nu are probleme la bucse.tocmai asta am spus, ca din cauza suspensiei masina nu e buna pentru drumurile noastre, fiind mult prea sensibila.
masina sport nu e orice peste 300 de cai.vezi ca masina sport e si renault 5 turbo cu 150 de cai din '85 sau mazda mx5 tot pe acolo.poate nu intelegi bine expresia "caracter sportiv".bmw-ul de exemplu e o masina cu caracter sportiv, fie el si de 115 cai.
numi place sa ma laud, si nu cred ca e cazul sa ma acuzi de minciuni, avand in vedere ca nici nu ma cunosti.respect si weekend placut.
Alfa 156 este un automobil complet original. Cu un stil puternic si compact, masina e perfect lipita de sosea. Materiale speciale, cum ar fi aliajele de magneziu si aluminiu, motoare puternice si cu performante ridicate, un sistem de suspensii foarte avansat si sisteme de siguranta activa si pasiva deosebite. Alfa 156 este rezultatul unui design inovativ, solid si de incredere, manevrabilitatea si sistemle de siguranta bazandu-se pe cele mai moderne solutii tehnologice.
In Alfa Romeo 159 deschide un nou capitol in proiectarea berlinelor ’’Cuore Sportivo’’. Cele mai recente inovatii tehnologice fac din Noua Alfa 159 o masina de clasa superioara, cu maxime performante de confort, dinamica si siguranta - activa si pasiva. Neatinse raman doar caracterul si stilul sportiv traditional masinilor Alfa Romeo, precum si inconfundabilul temperament italian.
articol din ziar:
propulsorul de 1.8 poate părea extrem de modest, dar după câteva reprize de condus constaţi că reuşeşte cu uşurinţă să asigure maşinii caracterul sportiv specific mărcii. Iar, dacă luăm în calcul că în această
wikipedia:
Alfa Romeo always had a daring commercial policy, constantly experimenting with new solutions and using them in its series production, even at the risk of losing market share. It represented those makes of cars that permitted sporty driving on common roads, provided the driver was enthusiastic enough to appreciate their particular "sound".
I've never driven a german car that could make me laugh. In all fairness I must specify that I have never driven a Porsche, but I've tried several VW's, Audi's, Opel, Mercedes and some Beemers. I've tried both economy models and the top of the line. Some of the big Beemers made me smile, but none of the cars made me laugh and shout as several Alfa's has made me do..
Thomas Standtoft
daca nici asa nu te-am lamurit ca e o masina din "nastere" sportiva, eu ma retrag.
http://www.carfolio.com/specifications/models/car/?car=27181
http://en.wikipedia.org/wiki/Alfa_Romeo_156
uitete cati cai are desteptule.da am gresit in privinta anului, e 97, nam de unde sa stiu exact ca nu e masina mea.stiam ca e primul an si stiam ca e 96.
deci dupa cum vezi, masina are 105 cai, nus mincinos, si indiferent cati cai are un passat, unul peste 96 nu are mai putin de 105.deci are mai mult decat alfa romeo.
O seara buna si un weekend placut!
Sebastian
P.S. Stiu ca o sa sara cu tot felul de obectii....etc...repet..mila!! si atat.
@cristi:fumul negru nu e compus doar din co2, mai sunt si alte "ingrediente".plus ca ce se declara e una, iar realitatea e alta.nu spun ca una polueaza mai mult decat alta, doar ca nu ne putem lua dupa producator indiferent care ar fi el.cel mai bun exemplu sunt hibridele.
spuneti ce vreti, pe mine alfa ma impresionat mai mult decat audi sau passat si raman la ideea ca este o masina mult mai sportiva decat passat, seat, skoda, la fel cum bmw e mai sportiva decat audi.iti ofera o mai mare placere cand le conduci.
24 le mans-ceea ce probabil stii tu e ca audi are motare diesel in le mans.corect.insa ceea ce probabil ori nu stii, ori ignori, e ca audi e mult mai favorizat de F.I.A, tocmai pentru ca este diesel.cele pe benzina sunt restrictionate la 4000 cm si 1.5 bar
dieselul are restr. la 5500cm si la 2.95 bar plus ca diesel are voie cu 2 turbine parca, benzina cu 1.deci nu te mira ca audi castiga ca nu de prosti o cheluit miliarde pt un motor diesel.
quattro-imbatabil in grupa b si raliuri prin toata lumea, un sistem foarte avansat si performant care a adus multe succese si mult renume marcii audi.corect.IN 1985!!!.tocmai m-am uitat pe un site in care se voteaza quattro versus xdrive.ai fi surprins sa stii ca xdrive a primit mai multe voturi.
problema cu fumul la audi-vw e notorie.toata lumea stie de ea.aia e clar.mai intra si pe alte pagini.stiu ca iti raspund degeaba, ca tu tot pe a ta o tii.dar poate mai sunt si altii care citesc.DUMNEZEULE CUI DAU RASPUNSURI.imi place ca esti comic, in ignoranta ta.
acuma putem schimba subiectu te rog?