Esential
518 | cai putere oferă noul Mercedes CLS63 AMG. |
550 | de cai putere livrează CLS63 AMG cu opţiunea Performance Package. |
300 | de km/h este viteza maximă, limitată electronic, a noului Mercedes CLS63 AMG cu Performance Package. |
518 | cai putere oferă noul Mercedes CLS63 AMG. |
550 | de cai putere livrează CLS63 AMG cu opţiunea Performance Package. |
300 | de km/h este viteza maximă, limitată electronic, a noului Mercedes CLS63 AMG cu Performance Package. |
După conceptul Biome, dezvăluit ieri, Mercedes publică astăzi primele informaţii şi imagini ale noului CLS63 AMG, cel mai nou produs al diviziei sale de performanţă. Coupe-ul cu patru uşi adoptă o serie de modificări aerodinamice, face loc sub capotă noului motor V8 biturbo M157 şi promite performanţe demne de invidiat.
Pentru a putea ţine piept cu nume puternice din industrie, CLS63 AMG vine cu noul propulsor V8, oferit de AMG în două versiuni de putere. Prima dintre ele livrează 518 cai putere şi un cuplu motor de 698 Nm, resurse ce garantează un sprint de la 0 la 100 de km/h în doar 4.4 secunde şi o viteză maximă, limitată electronic, de 250 de km/h.
Pentru cei mai pretenţioşi clienţi ai constructorului din Stuttgart va exista însă şi un Performance Package, care livrează un total de 550 de cai putere şi 800 de Nm sub capotă. Resursele garantează o acceleraţie de la 0 la 100 de km/h în 4.3 secunde şi o viteză maximă, limitată de asemenea electronic, de 300 km/h.
Deşi performanţele coupe-ului cu patru uşi s-au îmbunătăţit, comprativ cu vechea generaţie, Mercedes a reuşit să reducă şi valorile consumului cu 33 de procente.
Propulsorul V8 este asistat de o transmisie Speedshift MCT 7, cu şapte rapoarte, care vine cu sistem start-stop, disponibil în modul de rulare C (Controlled Efficiency). Atunci când cutia este programată pentru modurile Sport (S) şi Sport Plus (S+), sistemul de economisire a carburantului este inactiv, pentru a mări plăcerea condusului. Există bineînţeles şi opţiunea M a cutiei Speedshift, care permite şoferului să schimbe treptele de viteză cu ajutorul padelelor poziţionate în spatele volanului.
Pentru a maximiza senzaţiile oferite de motorul V8, Mercedes a instalat şi un sistem de asistenţă la plecare, botezat RACE START. Pachetul tehnologic mai include o suspensie adaptivă cu trei funcţii, Confort, Sport şi Sport Plus, combinată cu cea mai nouă servodirecţie sportivă elaborată în atelierele AMG.
Totodată, şoferul poate selecta trei niveluri de intervenţie ale sistemului de siguranţă ESP.Pentru a putea gestiona cum se cuvine bagajul de putere, Mercedes C63 AMG dispune de patru discuri perforate cu dimensiuni de 360 mm, ascunse în spatele unor jante de 19 inch, cu cinci spiţe, încălţate cu pneuri de 255/35 pe faţă şi 285/30 pe spate. Contrastul este oferit de etrierele vopsite în culoarea roşie.
La nivel estetic, Mercedes C63 AMG vine cu un pachet aerodinamic revizuit, care include un spoiler frontal nou, cu prize de aer mai generoase, praguri laterale şi un deflector posterior cu patru ţevi de eşapament.
Debutul pe piaţă va fi marcat de o versiune specială, Launch Edition, care propune o caroserie finisată în culoarea Manganit Grey Magno, un interior îmbrăcat în piele de culoarea Corteccia Pearl, combinată cu alcantara de culoarea antracitului. Finisajele sunt realizate din fibră de carbon şi lemn de culoare neagră.
via | Mercedes
din spate.......nu prea imi place.......