Mercedes-Benz a publicat toate detaliile despre cel mai nou model al său. Este vorba de spectaculosul CLS Shooting Brake, o reinterpretare a caroseriei de tip brake bazată pe conceptul prezentat acum doi la Salonul Auto de la Beijing.
Mercedes a dorit să adauge o versiune combi modelului CLS, iar acesta este rezultatul final. Oficialii mărcii descriu noul model drept un coupe cu cinci portiere și un plafon plonjat care se transformă în partea din spate a mașinii. O descriere cam ambiguă. Avem de-a face cu un break extrem de dinamic bazat pe a doua generație a modelului Mercedes-Benz CLS, bazat pe ideea că publicul acestui model își dorește probabil un automobil practic, dar elegant și dinamic în același timp. Noul Mercedes-Benz CLS Shooting Brake are o lungime de aproape cinci metri, 1.8 metri lățime și 1.4 metri înălțime. Față de fratele său, CLS sedan, este cu 16 mm mai lung și cu 3 mm mai scund. Surpriza este portbagajul. În ciuda liniei pronunțat dinamice, CLS Shooting Brake are în spate un volum de 590 litri.
Mai mult decât Jaguar XK Sportbreak (550 litri), Audi A6 Avant (565 litri) sau BMW Seria 5 Touring (560 litri). Doar modelul Mercedes-Benz E-Klasse Estate îl depășește, cu un volum de 695 litri. Dacă rabatăm bancheta din noul Mercedes-Benz CLS Shooting Brake, atunci volumul util crește la 1.550 litri. Pentru cei care doresc un portbagaj extrem de elegant, Mercedes oferă opțiunea "designio" pentru un interior finisat cu lemn foarte asemănător cu cel folosit pentru finisarea punților de iaht. Spre de deosebire de CLS-ul normal, care oferă doar patru locuri, noul CLS Shooting Brake are în spate o banchetă care poate primi și trei pasageri la nevoie.În ceea ce privește gama de motorizări, Mercedes-Benz CLS Shooting Brake va fi disponibil cu patru propulsoare, toate asociate cu transmisia automată cu șapte trepte 7G-Tronic Plus. Avem două versiuni diesel: CLS 250 CDI cu motor de 2.1 litri de 204 CP și CLS 350 CDI cu motor V6 de trei litri și 265 CP.
Pentru cei care preferă benzina, opțiunile sunt: CLS 350 cu motor V6 de 3.5 litri de 306 CP sau puternicul CLS 500 animat de un V8 turbo de 4.7 litri ce dezvoltă 408 CP.Modelele CLS 350 CDI și CLS 500 vor putea fi comandate și cu sistemulde tracțiune integrală 4MATIC. Anul viitor, gama Mercedes-Benz CLS Shooting Brake se va îmbogăți cu modelul CLS 63 AMG, care probabil va avea sub capotă un V8 biturbo de 5.5 litri și o putere de 535 CP.
Via | Mercedes-Benz
frumos dar in acelasi timp ciudat, cocosat cumva...
cred ca tine de gusturile fiecaruia daca apreciaza sau nu, lla design, cls break.
Pana acum pentru o astfel de caroseriei preferam un Audi,dar acum CLS ar fi prima optiune....daca as avea bani,evident:)
Daca chiar vreau sa fiu carcotas, unora s-ar putea sa nu le placa gura de incarcare a portbagajului, in partea de jos. Pentru mine insa e nesemnificativ.
Inca odata Mercedes isi demonstreaza clasa in industria auto.
@Alex, Shooting Brake e scris corect. E o denumire consacrata si n-a folosit-o Mercedes pentru prima data.
@Automarket. Foarte fain modul de vizionare al pozelor. Good job!
Tu da-i drumu' la scoala, analfabetule! Mai intai invata sa scrii si abia apoi vino si-ti expune tampeniile.
Macar ar rade lumea de tine doar pe baza unui singur lucru.
Asa, rade ca esti analfabet, dar si ca esti prost de dai prin gropi.
El, Cielo :))))).
daca il faceau putin mai inalt aveau un competitor real pt. 5GT........
A7- nu
Seria 5 break- nu prea
Jaguar XF Estate- nu
Feel free to continue...:)
Daca nici asta nu e masina excelenta ziceti voi ceva care sa va placa?
Data viitoare sa nu va mai vad cu astfel de aberatii
Masina funerara este cazanu vostru de dacia pokker(dokker),cum va permiteti sa zicati de Mercedes asa!?
Macar noi de la Mercedes am duce mortu cu tot confortu spre deosebire de voi care l-ati duce de doua ori mai mort
Da cine ii Mercedes de nu ai voie sa o critici ?
Promit ca eu te duc cu asta sa iti ofer tot confortul... sti tu unde... =)))
macar cu Mercedesu nu putrezeste asa repede mortu...
Termina cu cioacele tale de lexus si recunoaste ca Mercedes e peste el.Am auzit si de caddilac si de Jaguar(chiar sunt fan jaguar)dar recunosc ca de cele mai multe ori Mercedesu le depaseste.
Si tremina sa te mai crezi nobil,esti chiar cocalar.Americanii visau si ei la Mercedes ba chiar il considerau pe Cadillc Mercedesu americanilor.Au facut si muscle-caruri din Cadillac dar nemtii au facut chiar mai mult,supercaruri:Audi r8,Mercedes SLS,SLR,SL AMG,BMW M6,M3gt-s.Japonezii tai de-abia au facut si ei niste super-cari:Lexus LF-A si Nissan GT-r si poate si Honda NSX dar nu se mai fabrica,in schimb nemtii au facut si Hypercaruri:Bugatti Veyron care e detinut de VW.
Asa ca termina sa-ti mai bati joc de Audi si Mercedes,presupun ca ai o Dacie amarata.
si cand iti cumperi lexus iti iei si grajd mobil
- Aceasta este cea mai ermetica masina din lume!
Organizatorii intreaba:
- I-ati facut testul cu pisica?
- Nu! Cum sa-i facem testul cu pisica?
- Pai uite bagam o pisica inauntru si o lasam acolo!
Dupa 2 zile pisica moare, nu mai avea aer.
- Intr-adevar! Este ermetica!
Cei de la lexus se prezita cu gs-h.Sunt intrebati daca au facut testu cu pisica.Ei spun ca da.
Cei de la mercedes au facut testu si in 2 ore pisica moare la bmw in 3 ore,dar la lexus nu moare.Sunt intrebati cum functioneaza sistemu.Ei spun ca pe unde scoate capu pe acolo kituiesc.
terminati cu 'cine e mai bun'......ca nu mai tine de mult........
va spun din experienta........
pana la urma masina e de nota 10+
Tot nemtii sunt mai tari decat japonezii!nu ai sa vazi un lexus sau mai stiu eu ce japoneza ca bugatti veyron!
mai plictisit de prostia voastra,chiar acum am placat sa vad finala EURO
Acolo am vrut sa scriu m-am dar am apasat din greseala pe i
.
"-Dar chiar, aveti nevoie de masina asta ?
- Nu. Dar o vreau."
Cred ca se va scrie mult pe tema asta...
Superb :D
MBZ are probleme la capitolul design.