OFICIAL: Noua sigla Citroen si conceptul DS Inside
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Dupa ce ne-a tinut timp de doua zile cu sufletul la gura, Citroen a publicat, in sfarsit, noul logo al companiei. Surprizele s-au lasat asteptate din acest punct de vedere, sigla fiind aproximativ identica vizual cu cea veche. Marile schimbari sunt legate de faptul ca cele doua elemente metalice sunt ceva mai fluide si mai putin angulare, trecand astfel intr-o era moderna. Schimbarea siglei are loc la exact 90 de ani de la nasterea marcii.
"Dezvoltat de catre echipele Citroen de marketing si design si de agentia Landor, noul logo s-a eliberat si a devenit tridimensional, castigand in putere si in volum. Culoarea rosie utilizata pentru tipografia numelui are o nuanta mai deschisa", noteaza Citroen in comunicatul de presa.
Odata cu lansarea noului logo, Citroen si-a anuntat si noul slogan: "Créative Technologie". Acesta este scris in franceza, va fi identic peste tot in lume si formeaza baza intregii strategii ulterioare de publicitate.
O alta modificare interesanta este legata de echipa de WRC care a castigat ultimele trei editii ale Campionatului Mondial de Raliuri. Aceasta isi schimba numele din Citroen Sport in Citroen Racing, francezii sustinand ca principalele elemente ale personalitatii acestei echipe sunt ilustrate perfect de noul logo: viteza, vitalitate, impetuozitate.
In intalnirea care a adunat la Paris toti dealerii Citroen din lume, acestia au primit un set de reguli clare legate de modul in care Citroen trebuie sa isi primeasca viitorii clienti si de felul in care trebuie tratati clientii actuali. Este vorba de cate un set de "porunci" pentru pre-vanzare si de unul pentru post-vanzare. Iata-le:
PRE-VANZARE
1. Veti fi primit in maximum trei minute.
2. Informatiile cerute prin internet vor primi raspuns in maximum 24 de ore.
3. Nevoile dumneavoastra vor fi clar identificate.
4. Veti primi ocazia de a face un test drive, spontan si sistematic.
5. Veti primi o propunere de vanzare formala si personalizata sau un formular complet de comanda.
6. Omul de vanzari va multumeste, va conduce la usa si va spune "La revedere".
7. Va va fi oferita o data de livrare corecta si veti fi imediat informat de orice schimbare.
8. Vehiculul comandat e in conditie perfecta si se potriveste 100% cu comanda.
9. Veti fi contactat in maximum 5 zile de la achizitie pentru a fi intrebat daca totul e OK.
POST-VANZARE
1. Sunteti primit la ora fixa programata.
2. Elementele protectoare ale masinii sunt demontate si montate in fata dumneavoastra.
3. In prezenta dvs va fi facuta o verificare completa a masinii.
4. Veti fi informat in legatura cu lucrarile care se fac si va este dat un pret estimativ.
5. Va va fi acordat un timp clar de retinere in service si veti fi anuntat prompt de orice schimbare.
6. Toate lucrarile vor fi realizate asa cum doriti.
7. Veti primi o explicatie legata de lucrarile de service si veti primi o factura.
8. Veti fi sfatuit in legatura cu intretinerea ulterioara.
9. Veti fi contactat in maximum 5 zile dupa vizita la service pentru a fi intrebat daca sunteti satisfacut cu lucrarea.
---------------------
Cealalta noutate majora a zilei pentru Citroen este aparitia conceptului DS Inside, cel din care se va naste ulterior primul model de serie al noii linii premium DS (Distinctive Series). Varianta de productie va primi numele DS3, urmand sa devina o citadina sportiva ai carei principali adversari de piata vor fi versiunile sport ale lui MINI si Alfa Romeo Mi.To. Noul DS3 nu se va distinge radical de viitoarea generatie C3, marile diferente fiind reprezentate de cele doar trei portiere si de look-ul si echiparea inclinate mai mult spre sportivitate si mai putin spre aspectul practic.
Facand parte dintr-o gama premium, DS3 va aduce si un aer inalt calitativ, fara a trece insa peste barierele de pret ale segmentului.Viitorul model de serie va imprumuta motorul turbo pe benzina de 175 de cai putere de pe Peugeot 207 RC si Mini Cooper S, urmand ca ulterior sa primeasca si unitati diesel HDi.
DS3 va fi primul model al gamei DS, Citroen planuind mai apoi lansarile lui DS4 (un crossover intre o berlina si un coupe compact care va fi construit pe platforma viitorului C4) si a lui DS5 (care va fi reprezentat de un mix intre conceptele C-Sportlounge si Hypnos).
Acronimul DS nu este o noutate absoluta pentru Citroen, acesta fiind numele modelului considerat de multi ca fiind cel mai reprezentativ din intreaga istorie a producatorului din Hexagon. DS a fost produs intre 1955 si 1975, francezii reusind sa vanda in aceasta perioada aproximativ 1.5 milioane de exemplare ale modelului. Citroen DS a fost atat de apreciat de opinia publica a vremii si de cumparatori incat a fost ales, in 1999, pe locul al treilea in clasamentul celor mai reprezentative modele ale istoriei, dupa Ford Model T si Mini.
Unul dintre episoadele care l-a facut celebru pe modelul francez se leaga de fostul presedinte Charles de Gaulle, care le-a multumit celor de la Citroen deoarece DS-ul in care se afla l-a ajutat sa scape teafar dintr-o tentativa de asasinat. In 22 august 1962, Jean-Marie Bastien-Thiry a tras cateva focuri de arma asupra masinii presedintelui, insa desi gloantele i-au atins doua dintre pneuri, DS-ul a putut sa paraseasca locul in viteza maxima. Evenimentul a fost relatat in filmul "Ziua Sacalului".
via | Citroen
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Citroen in Romania
-
Citroen Berlingo Furgon Preţ: 13.685 - 15.351 €
-
Citroen Berlingo Multispace Preţ: 14.506 - 17.957 €
-
Citroen C-Elysee facelift Preţ: 11.067 - 14.518 €
-
Citroen C1 Preţ: 10.698 - 13.673 €
-
Citroen C3 Preţ: 10.600 - 15.500 €
-
Citroen C3 Aircross Preţ: 13.500 - 18.400 €
-
Citroen C4 Cactus Preţ: 13.490 - 18.890 €
-
Citroen C4 Spacetourer facelift Preţ: 23.550 - 29.976 €
-
Citroen C5 Aircross Preţ: n/a - 30.300 €
-
Citroen Grand C4 Spacetourer facelift Preţ: 24.621 - 31.047 €
-
Citroen Jumper Preţ: 21.360 - 27.240 €
-
Citroen Jumpy Combi Preţ: 21.896 - 23.562 €
-
Citroen Jumpy Furgon Preţ: 18.802 - 21.301 €
-
Citroen SpaceTourer Preţ: 25.109 - 30.464 €
Ultimele stiri din Industrie
-
Toyota a lansat modelul C-HR în 2016. Iată că în 8 ani, Toyota a atins pragul de un milion de modele C-HR vândute pe piața europeană. (22.12)
-
Toyota oferă acum modelul Alphard sub forma unui Plug-in Hybrid. Cu o autonomie electrică de 73 de kilometri, este primul monovolum PHEV de pe piața japoneză. (22.12)
-
Tesla a emis o rechemare pentru aproape 700.000 de modele în Statele Unite ale Americii, din cauza unei probleme cu indicatorul de presiune a anvelopelor. (21.12)
- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
- BMW: Toate modelele diesel, produse în Germania, alimentate inițial cu ulei vegetal hidrotratat
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
desi poate iau bani baietii
Niciun articol aparut pe Automarket vreodata nu a facut realizat contracost. Daca va fi cazul vreodata, va fi vizibil ditai cuvantul "advertorial".
Multumesc.
Aveti perfecta dreptate, schimbarile afecteaza Citroen foarte adanc, asa cum se vede. Sper ca sunteti multumit de completari.
Mircea Mester
PS. Complimentele vin de la un fan "die hard" Opel
Dar cand am primit in newsletter un mail doar despre noua lancia delta, nu avea nici un link spre articole de la voi cum a fost? App, nu scria nici ca-i reclama....
Dar pot da un exemplu si mai bun: cand ati mers la salonul auto de la Paris ( Drumul spre Paris: C4 Picasso a ajuns acasa!) si in fiecare episod povesteati de extraordinara masina Citroen Picasso, nici aia nu era reclama? Pana si in titlul articolului ziceati de C4.
Daca nu era reclama, cui ii pasa cu ce masina mergeati acolo? Puteati merge si cu trenul....
Multe magarii mai faceti pentru bani, din pacate pe unele nici nu vreti sa le recunoasteti.
Astept raspuns.
Newsletterul despre care vorbesti nu era un articol redactional de pe Automarket. Incearca sa faci diferenta.
Ceea ce am facut cu C4 Picasso (si nu numai) in drumul spre Paris se numeste Road Trip si este un test drive extins pe mai multe parti. Am vorbit atat de partile bune, cat si de cele rele. Din punctul de vedere al genurilor jurnalistice, acele materiale pot intra la "reportaj".
Si acum tine-te bine: toate materialele aparute astazi despre Citroen in absolut TOATE publicatiile lumii sunt, nu-i asa, reclama. Si fiecare jurnalist din lume care a scris despre noua sigla Citroen si despre noile linii de comunicare sunt, nu-i asa, platiti. In plus, daca nu am fi scris despre noua imagine a marcii Citroen ati fi afirmat, nu-i asa, ca suntem idioti si ca am omis o stire foarte importanta. Sau ca au dat-o altii inaintea noastra.
Natura cititorului roman este extrem de carcotasa. Probabil ca uneori e bine sa analizati bine lucrurile inainte sa le scoateti fara logica pe gura. Stai sa vezi reclame azi :)
@Florin: asa este, sa nu-ti ie vreodata altceva decat BMW. Daca te-ai urca intr-o masina frantuzeasca, ai murdari-o.
Astept cu nerabdate sa vad pe viu noua zeita de la Citroen.
WCF: http://www.worldcarfans.com/9090205.017/official-citroen-presents-new-logo--brand-identity-strategy-to-dealers
LBA: http://www.leblogauto.com/2009/02/premieres-photos-de-la-citroen-ds3.html
GlobalMotors: http://www.globalmotors.net/citroen-ds3-concept-images-and-first-details-revealed/
Si mai sunt, dar am muuulta treaba :)
Parca sunt doua bumeranguri.
Poate sugera :
-"Tot la noi te intorci!" sau
-"Masini retrase pt defecte tehnice!"
:)
Revenind la articol, schimbarea imaginii cred ca era necesara pentru Citroen...cred ca se aflau intr-un con de umbra, din care nici chiar raliurile nu au reusit sa ii scoata prea mult. Le urez succes si masini cat mai faine.
Iar la revista niste lachei onesti care nuuuuuuuuu fac reclama. De ce va scuzati de aceea va acuzati mai tare... asta a spus-o tot un frantuzoi de-al vostru, mare prieten al Romaniei.
cit despre jalnica publicatie ...
bleah penibilitati
logan cu design de toyota corola doar aberatii
vive la france !