Esential
1248 | de exemplare Ferrari 458 Italia vor fi nevoite să viziteze service-urile autorizate pentru modificarea scutului termic. |
1248 | de exemplare Ferrari 458 Italia vor fi nevoite să viziteze service-urile autorizate pentru modificarea scutului termic. |
Ferrari a confirmat astăzi oficial că va iniţia o campanie de recall pentru 1248 de exemplare ale modelului 458 Italia vândute de compania italiană în întreaga lume. Recall-ul vizează înlocuirea scutului termic care izolează habitaclul de motor, analizele inginerilor italieni arătând că cinci dintre incendiile în care au fost implicate tot atâtea maşini în ultima perioadă au fost cauzate de faptul că adezivul de prindere a scutului s-a topit la temperaturi ridicate.
Recall-ul este cel mai mare din istoria producătorului italian şi vine după ce presa internaţională a publicat repetat în ultimele săptămâni cazuri în care unele exemplare Ferrari 458 Italia au luat foc din senin în timp ce erau conduse pe şosea. Cele cinci cazuri raportate din iulie până astăzi au în centru maşini vândute unor clienţi din SUA, Franţa, Elveţia şi China.
Incendiile au fost provocate de utilizarea extremă a maşinii, fapt care a dus la apariţia unor temperaturi foarte ridicate la nivelul compartimentului motor.
Unele maşini - nu toate - au avut scutul termic montat cu un adeziv care putea să se scurgă pe ţevile de eşapament, cauzând un incendiu. Toate modelele care au scutul lipit vor fi modificate astfel încât acesta să fie prins cu chei metalice, se arată în comunicatul oficial Ferrari.Ferrari 458 Italia este ultimul supercar dezvoltat şi lansat de compania italiană. Modelul a fost prezentat oficial exact acum un an, în cadrul Salonului Auto de la Frankfurt, şi dispune de un motor V8 de 4.5 litri care dezvoltă 578 CP. Modelul costă 202.300 de euro în România.
via | Just-Auto
Daca ziceau ceva de genul..vezi ca mai toti clientii cu masinile arse au mers de la Praga la Paris, sau cevea de genu, in viteza 1, crezand ca poseda o cutie automata mai ziceam
Oricum era prea frumos ca sa fie adevarat. Chiar imi parea supercarul perfect, desi sunt fan Lambo. Asta i-a adus pus un pic asa sub un con de umbra...
sper sa nu il tina mult in service, ca sa se mai "bulevardeasca" cu el cat mai este cald!!!
saraca fata bogata
Un amarat de logan daca-l ti in treapta 1 de viteza cu acceleratia la maxim tot merge mult si bine pana sa sa strice motorul si nu ia foc.
In general cei care vand si cumpara masini supersport fac niste cursuri pentru masina respectiva nu se urca asa ca Tataie in dacie.
P.S.: Sunt curios despre ce adeziv era vorba... sa fi fost oare SuperLipici? :D