Ferrari a prezentat primul său model de serie cu tracţiune integrală - FF. Totodată, acesta este şi înlocuitorul lui 612 Scaglietti şi cel mai practic Ferrari creat vreodată.
Oficialii Ferrari au dezvăluit astăzi primele imagini şi informaţii tehnice ale noului FF. Acesta este înlocuitorul lui 612 Scaglietti şi este, în acelaşi timp, cel mai practic Ferrari din istorie. Pe lângă asta, noul FF ( acronim pentru Ferrari Four) este primul model italian cu tracţiune integrală. Modelul este propulsat de un motor V12 cu injecţie directă, care are o cilindree de 6.262 centimetri cubi şi oferă o putere maximă de 660 CP la 8.000 rpm. Cuplul motor maxim al unităţii V12 la 65 de grade este de 683 Nm şi este oferit la 6.000 rpm. Consumul mediu de carburant este estimat la 15.4 litri la sută, în timp ce emisiile de CO2 sunt de 360 de grame per kilometru. Modelul poate să atingă o viteză maximă de 335 km/h.
Sistemul inovator de tracţiune integrală de la Ferrari este cu 50% mai uşor decât un sistem convenţional de tracţiune integrală şi păstrează distribuţia ideală a greutăţii pentru un automobil. Graţie acestui sistem, noul Ferrari FF oferă performanţe maxime indiferent de condiţiile meteorologice.
Modelul este echipat şi cu noua generaţie de amortizoare electromagnetice SCM3 şi cu un sistem de frânare cu elemente din carbon şi ceramică realizat de Brembo.
Transmisia acestui model este de tip trans-axle, adică inginerii Ferrai au montat cutia de viteze cu dublu ambreiaj lângă puntea spate. Modelul poate accelera de 0 la 100 km/h în 3.7 secunde, graţie atât puterii remarcabile, cât şi a raportului de 2.7 kg per cal putere. Graţie distribuţiei optime a greutăţii, modelul promite să ofere un nivel excepţional al manevrabilităţii. Fiind vorba de cel mai practic model Ferrari creat vreodată, acesta oferă un volum al portbagajului de 400 de litri (ce poate fi extins la 800 prin plierea banchetei din spate) şi poate găzdui patru pasageri. Exteriorul poate fi vopsit în şase nuanţe speciale.
Debutul noului Ferrari Four va avea loc la Salonul Auto de la Geneva.
Cel mai extren shooting brake din lume. Designul s-ar putea sa ramana controversat, dar performantele sunt unice in acest segment(daca se poate vorbi de asa ceva).Sa asteptam primul test complet facut de o revista prestigioasa si apoi vom mai discuta
Ferrari isi diversifica gama de modele. Nu e rau. Sigur urmeaza un super car cu 4 usi gen Panamera sau Arton Rapide. Sper doar sa nu o ia pe urmele celor de la Aston Martin cu IQ-ul lor pardon Cygnet sau cum ii zice...... :p
Si ce mai pun pe ea? Poate un scaun pt copii?! Un supercar ar trebui sa ramana un supercar, adica pretentios, exotic, flashy...... Daca imi iau un Ferrari la ce-mi trebui bancheta spate care se pliaza?.....
Cu toate astea eu zic ca design-ul e reusit si bineinteles cifrele privind performantele masini sunt de invidiat. Ma bucur ca nu au renuntat la V12 pentru un V8.
"Ferrari a prezentat primul său model cu tracţiune integrală - FF"
Istoric vorbind, nu e chiar primul Ferrari cu tractiune integrala. In 1987, au dezvoltat un studiu perfect functional - Ferrari 408 Integrale - cu scopul de a verifica fezabilitatea unui asemenea model. Masina avea un V8 de 4litri si 300cp.
Ai dreptate. Ferrari 408RM, conceput sub indrumarea legendarului inginer Mauro Forghieri, a fost un proiect dezvoltat in 1986-87, avand un motor V8 central de 4l si 300CP. S-au fabricat 2 exemplare(unul rosu si unul galben)ce se gasesc acum in muzeul firmei.
io zic k e reusit,e diferit dar nu exagerat.si oricum nu au cum sa aibe tote modelele identice,unul mai spatios si mai practic(612 Scaglieti/FF),altul mai ieftin si mai (California),altul forta bruta(599GTB Fiorano) s.a.,insa cel mai important este faptul ca toate sunt Ferarri pur sange.
ok, poate ca designul este contestat (din primele poze imi place, dar nu as fi dispus sa iau una in detrimentul unui 458 sa zicem). plus: tractiune integrala? mi se pare dubios si cred ca urmatorul pas il vor face spre SUV, cu toate declaratiile lor...
da se vede schimbarea si ce sa mai , cand te gandesti ca e un ferrari parca ai vrea sa fii la bordul ei ... dar stai putin nu avem drumuri ,benzina pentru ea . PARCA ESTE DE AJUNS SA NU VISEZ LA O MASINA CA FERRARI LA NOI IN TARA:))))))))
Tehnologie super, dn fatza arata ca un Ferrari modern, da spatele... spatele... deci spatele arata k un "458 Italia cu Pampers" :))))))))))))))))))))))))))))))))) nu va suparati p mine va rog! :))
Pentru cei care mai apreciaza melodiile care nu au acordeon si tambal in ele si care se intreaba ce piesa este cea din acest clip, piesa se numeste Heart of Courage de Two Steps from Hell si nu, din pacate nu se afla pe caseta Manele Megamix volumul 4823 dar poate se gandeste Guta sa adauge si voce ca doar nu lalaie nimeni acolo asa ca... KEEP HOPING.
Aoloooo 15,4% consum mixt...poi in regim urban iti consuma 20%!!!!!!!!!Poi ce inseamna asta,astia de la Ferrari nu au auzit de Mercedes S 63 AMG,care consuma 14% in regim urban,da este un motor mai slab dar si masina mai grea,fiind un motor Euro 6 deci cu un pas inaintea competitiei in cea ce priveste tehnologia,cei de la Ferrari au ramas la standardul Euro 5,adica motoare colege de generatie cu alea de pe Logan,alta categorie dar aceiasi generatie..
Poi ce facem aici ori suntem marca hiper-premium ori nu mai suntem,hiper-premium insemnand sa fii cu 2 pasi inaintea producatorilor de masini medium,asa s-ar justifica pretul exorbitand pe care il cer astia de la Ferrari,asa cum preturile ridicate cerute acum de Mercedes-Benz se regasesc in tehnologia deosebit de avansata a constructiei motoarelor scoase recent(cele V6/8 pe benzina si diesel),cele mai eficienta de pe piata.
Cei de la Ferrari puncteaza la transmisia automata cu schimbari deosebit de rapide(0,6s),sper ca discurile de frana sa fie ceramice la serie si probabil la sistemul de tractiune.
Nemţii de la Ruf au adus la Salonul Auto de la Geneva noul lor pachet pentru Porsche 911. Modelul se numeşte Rt 12 R şi costă 279.000 de euro fără taxe. (07.03)
Wiesmann a expus la standul său de la Geneva prototipul Spyder, o interpretare radicală a unui model sportiv, care renunţă la designul tradiţionalist. (04.03)
Cu toate astea eu zic ca design-ul e reusit si bineinteles cifrele privind performantele masini sunt de invidiat. Ma bucur ca nu au renuntat la V12 pentru un V8.
iti place ori ba
trebuie sa ai mintea deschisa sa accepti si altceva
mda, stiam ca a fost scos ca un torpila deviata din design ferari, dar nu stiam care model. :D
Mulţumim pentru sesizare.
Am corectat.
Sebastian
Bravo
Pentru cei care mai apreciaza melodiile care nu au acordeon si tambal in ele si care se intreaba ce piesa este cea din acest clip, piesa se numeste Heart of Courage de Two Steps from Hell si nu, din pacate nu se afla pe caseta Manele Megamix volumul 4823 dar poate se gandeste Guta sa adauge si voce ca doar nu lalaie nimeni acolo asa ca... KEEP HOPING.
fara suparare pt fani sau pt. cei care se pricep mai bine-are faruri fata de la Mercedes CLS si un spate de Alfa
Poi ce facem aici ori suntem marca hiper-premium ori nu mai suntem,hiper-premium insemnand sa fii cu 2 pasi inaintea producatorilor de masini medium,asa s-ar justifica pretul exorbitand pe care il cer astia de la Ferrari,asa cum preturile ridicate cerute acum de Mercedes-Benz se regasesc in tehnologia deosebit de avansata a constructiei motoarelor scoase recent(cele V6/8 pe benzina si diesel),cele mai eficienta de pe piata.
Cei de la Ferrari puncteaza la transmisia automata cu schimbari deosebit de rapide(0,6s),sper ca discurile de frana sa fie ceramice la serie si probabil la sistemul de tractiune.