Oficial: Dacia Logan Pickup
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Dacia a publicat primele fotografii oficiale ale celei de-a patra versiuni de caroserie Logan: Pickup. Constructorul roman ne-a luat astfel prin surprindere, anuntand noua premiera in aceeasi seara in care Volkswagen Group prezenta la Frankfurt o serie de opt modele noi extrem de importante in economia industriei auto din urmatorii ani.
Conform comunicatului publicat de Dacia, Logan Pickup va fi asamblat in prima faza la Pitesti, urmand sa intre pe piata incepand cu 2008. Evident, motoarele si constructia raman identice cu cele ale celorlalte modele ale gamei Dacia.
Cifrele cheie ale versiunii Pickup sunt: 800 de kilograme capacitate de incarcare in bena, 1.80 metri lungimea maxima a obiectelor transportate si 300 de litri spatiu de depozitare in spatele celor doua scaune.
Nu se stie inca daca Dacia are in vedere construirea unei versiuni Double Cab, ca in cazul vechiului Pickup.
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Modele noi
-
Constructorul asiatic a publicat primele imagini și informații despre Syros, un SUV urban gândit special pentru piața din India. La debut, noul model poate fi comandat cu motorizări pe benzină și diesel. (19.12)
-
Honda a anunțat revenirea modelului Prelude, echipat cu un sistem de propulsie hibrid complet nou. Din anul 2026, acesta va ajunge și în Europa. Noul model va folosi o tehnologie unică, un sistem numit Honda S+ Shift. (18.12)
-
Divizia Mitsubishi din Cehia a dezvoltat o ediție specială pentru modelul Colt. Denumită Colt Performance, aceasta este inspirată din lumea raliurilor. (16.12)
- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- STUDIU: Doar 1% din proprietarii de mașini electrice ar reveni la termice
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
au taiat un logan de la jumatate si i-au lipit o caruta.. urata.. urata.. urata.. urata.. urata..
e OK...daca vor cere mai mult pe ea...ramane pe stoc....dar de fapt e viziunea mea...nu si a romanilor in general.....ei cumpara tot ce e nou ( necontand calitate ) asa a fost si cu varianta de 7 locuri...scumpa si tot s a cumparat...
l200, navara, ranger... dar alea sunt peste 20.000eu.
pt varzarii care isi cara salata la piata in schimb asta e perfect. iar infloreste industria de carosari :) cum sa ii punem capac la pick up:)
P.S
Intrasem in panica deja erau din ce in ce mai putini "papuci" prin Buc. acum sa vedem mers haotic de papucar dement
P.S. Nu am Logan. Am o cu totul alta masina.
Din pacate piese comune Logan - Clio sunt mai scumpe la Logan. Din aceasta cauza pierdem noi romanii si vor face profit bun francezii.
Pe de alta parte cu vechile Dacii papuc eram in comuna primitiva si acest pas inainte (e clar ca va fi mai scumpa decat vechiul papuc) va crea loc pe piata si pentru modelele similare ale producatorilor straini (Fiat Strada de exemplu e o masina excelenta).
cel mai important factor este pretul....iar acesta o sa fie mai mic fata de alte marci!
- Solenza a fost lansata pe piata la inceputul lui 2003, ca o versiune profund restilizata a SupeRNovei. Nici SupeRNova si nici Solenza nu ar fi existat daca Dacia nu ar fi fost preluate de Renault. Solenza a insemnat, inainte de toate, o repetitie generala pentru uzina Dacia si pentru furnizorii ei inainte de lansarea modelului Logan.
Poti sa spui asadar ca este mult mai romaneasca decat Loganul, insa, foarte sincer, nu vad cum imi poti argumenta - obiectiv - ca este si mai buna.
Fireste, daca tie iti face placere sa spui ca e mai buna, n-ai decat!
Atentie, ca sunt deja vreo 500 000 de loganisti limitati (din care peste 10 000 in Germania) si se tot inmultesc...
eu am carat in mod frecvent o tona si ceva pe un pick-up model vechi
eu nu cred ca poti pune 800 kg pe saracia asta
romanu e SNOB fudul si prost (nu toti), dar vanzarile o sa le dea peste nas Snobilor iar masina arata O.K si sunt sigur ca se va vinde si in Franta, Germania, Spania,etc.
Ar fi prins bine avand in vedere specificul.Dar altfel arata chiar bine.Mi se pare mai faina decat Kangoo.Pentru toti criticii,avand in vedere ca nici unul n-a adus argumente de luat in seama si ca vorbiti absolut aiurea:VAI DE CAPU VOSTRU.TOT MICI RAMANETI.
eu unul conduc un PIKUP in fiecare zi si logan si am ramas fara masele si cu dureri de cap de la ele
.Numai de la portiere te nenorocesti la ce gauri au pe la chedere.bafta babalacilor si cei nationalisti sadea la cumparat astfel de masini.sa faca ceva ca lumea si atunci sigur vor fi toti romanii NATIONALISTI.Iar pt LOGAN PIKUP DACA NU ARE TRACTIUNE SPATE SI 4*4,NICI VARZARII DIN PIATA NU AU CE FACE CU EA.DE FRUMOASA E INTRADEVAR FRUMOASA.
OARE ACEASTA AR FI O AUTOUTILITARA DOAR PT. SERVETELE SAU 100 DE FURCULITE ?
RECOMANDARE ;
PASTRATII VARIANTA CU OBLOANE SI LONJEROANE PE SPATE MAI GROASE , TRACTIUNE PE SPATE SAU 4X4
P.S. Care mai vorbeste de rau loganu pun pe Zmara pe voi si va taie bugati si va car cu pickup-u!!!
yo am o dacie pick-up din 2003 cu motor diesel si am la bord 276000 km si inca merge f. bine asa primitiva cum e ea.Asa ca lasati fitele,cui nu-i place sa nu cumpere,nu cred ca ii baga cineva masina pe gat.Dar si vulpea cand nu a ajuns la struguri o zis ca sunt acrii....
http://www.automarket.ro/stiri/in-mexic-logan-devinenissan-aprio-4749.html
Pt cei care nu au ceface sa taca mai bine ca nu stiu ce vorbesc.
pacat ! ca e totusi frumusica :):):)
Daca DA cumpar urgent .
Pentru Romania sunt foarte necesare.
anuntati-ma si pe mine cand apare
1,5dci consum bun,zgomot mai mare la pornire iarna,in rest ,Doamne cu mila !