Fisa tehnica
Marca/Model/Versiune | Dacia Duster (Andros) |
Lungime (mm) | 4001 |
Latime (mm) | 1900 |
Ampatament (mm) | 2500 |
Greutate (Kg) | 950 |
Capacitate (cc) | 2987 |
Puterea maxima (CP/rpm) | 350/7500 |
Cuplu maxim (Nm/rpm) | 360/5500 |
Marca/Model/Versiune | Dacia Duster (Andros) |
Lungime (mm) | 4001 |
Latime (mm) | 1900 |
Ampatament (mm) | 2500 |
Greutate (Kg) | 950 |
Capacitate (cc) | 2987 |
Puterea maxima (CP/rpm) | 350/7500 |
Cuplu maxim (Nm/rpm) | 360/5500 |
Desi mai sunt cateva luni bune pana la Salonul Auto de la Geneva, Dacia a decis sa isi surprinda fanii din Romania si de peste hotare cu o premiera mondiala absoluta, la care Automarket a asistat astazi. Constructorul roman de automobile a prezentat la Paris, in cadrul unei conferinte desfasurate la Renault Square Communication, detalii despre cel mai nou membru al gamei dezvoltate in jurul deja celebrului Logan. Este vorba despre mult-asteptatul SUV, pe care presa internationala l-a asteptat inca de la mijlocul acestei veri si pe care fotografii spion l-au surprins in nenumarate ipostaze.
Duster, caci asa a fost botezat oficial primul SUV din istoria producatorului roman de automobile, deschide drumul Dacia in segmentul modelelor pregatite pentru iesiri off-road. Primele imagini pe care vi le oferim astazi aduc in fata publicului o versiune extrema a modelului romanesc, pregatita pentru competitie. Fratele dedicat macadamului, anticipeaza liniile versiunii de serie, care va debuta in primavara la Salonul de la Geneva.
Revenind la Duster-ul prezentat astazi de Dacia la Paris, trebuie sa spunem ca versiunea extrema va participa in cadrul celebrei competitii Trophee Andros, recunoscuta pentru dificultatea probelor desfasurate pe trasee montane acoperite cu zapada.
Surpriza pregatita de Dacia este prezenta la volanul versiunii Duster Andros a celebrului pilot Alain Prost. Versiunea pe care o va conduce Prost va fi echipata cu un motor central V6, capabil sa dezvolte peste 300 de cai putere si cu un tren de rulare integral.Duster-ul dezvaluit astazi a fost pregatit de divizia Renault Sport Technologies. Sub caroseria asemanatoare cu a modelului de serie (exceptand partea posterioara), se afla un sasiu tubular si un motor performant V6 de trei litri si 24 de valve al Aliantei Renault Nissan. Propulsorul va fi capabil sa dezvolte 350 de cai putere si un cuplu motor de 360 Nm la 5500 de rotatii. Resursele vor fi exploatate cu ajutorul unei cutii secventiale cu sase rapoarte. performantele vor fi deosebite, avand in vedere ca modelul cantareste doar 950 de kilograme iar masa este distribuita cat mai bine multumita pozitionarii centrale. Aderenta si stabilitatea vor fi sporite multumita unui diferential cu alunecare limitata si un sistem de patru roti directoare.
Cu ocazia a cestui eveniment, Dacia dezvaluie liniile si numele modelului Duster, cel de-al saselea model al marcii, care va fi prezentat publicului inainte de Craciun.
Informatiile pe care Dacia le va pune atunci la dispozitie vor dezvalui gama de motorizari, nivelurile de echipare si pretul de pornire al modelului, care, potrivit oficialilor francezi, "va fi al doilea miracol dupa Logan".Pentru mai multe detalii ramaneti pe automarket.ro
Cel putin e funny "SUV-ul"... Asteptam si o versiune de serie oficiala... Sunt curios cum va arata interiorul...
Toata scenografia pare sa confirme acest lucru... inseamna ca nu este SUV. Ati vazut la Andros Hummer, Cherokee sau macar Koleos / Qashqai ? Ma indoiec... Prin urmare este doar o berlina sau struto-camila...
Nu de alta,dar Alain Prost chiar o sa concureze cu Dacia.
E vorba doar de publicitate, una buna mai ales pt piata din Franta, Europa occidentala unde este mediatizata aceasta competie.
Astept cu nerabdare sa vad daca se va adevari ceea ce-au declarat si anume ca "va fi al doilea miracol dupa Logan" (macar din puntul de vedere al raportului calitate+dotari/pret).
Regards!
:P
Oricum, e bine ca Renault vrea sa foloseasca brand-ul Dacia in Trofeul Andros, iar masina chiar arata bine.
Nu mai zic de asocierea PROST DACIA :-))))
Super inspirat totul, parca e gluma de 1 aprilie
Imi vine greu sa cred ca Dacia vor mai tine motorul de 1,4 75CP sau cel de 1.2 16v pe masina asta. 1.6 16v pare mai normal, la fel cum ar fi si un 1.9 underclocked de 120 de cai. Daca Duster va fi viitorul Aro, ramane de vazut :)
Sunt curios ce dimensiuni va avea varianta de serie, si daca vor fi aceleasi va dezamagi cred !
In rest. Succes!!! ca si marketing e extraordinara campania. cei de la Renault se pot lauda cu asta. Cat despre produs...nu stiu.
Chiar nu are Renault designeri care sa se ocupe de imaginea modelelor Dacia?? sau low cost inseamna: un pret acceptabil si un design cat de urat posibil, ca nu cumva sa faca concurenta la modelele SUV Nissan si Renault????
destul de dezamagitor! (chiar si fata de la LOGAN e mai frumoasa decat cea de la Duster) :S
on: referitor la acest articol acesasta masina nu are nici o treaba cu dacia nu este decat un model unicat pt acel concurs in rest nimic in plus
dacia Duster o sa fie un Van modificat cu aceleasi motorizari, platforma, interioar , un fel stepway al lui sandero nu o sa aibe 300 de cai si 900 de kilograme, deci aceasta msina nu are nici o traeba cu o masina de serie
va fi al doilea miracol dupa Logan :))
p
"A mers" bine Dacia pana la concept, dar acum a dat-o-n bara rau de tot.
Aia e masina?
Cine e sef de design la Dacia? Cred ca trebuie concediat. :):):)
Dacia e o marca low cost, de asta vinde bine, mai ales pe vremurile astea. Pana aici ok.
Un atu in plus era daca facea masinile sa fie si frumoase.
Se pare ca merg in directia cealalta.
Ca sa nu mai zis ca pun niste nume la modelele lor.....
Solenta - somnolentza, solnitza
Logan - golan
Sandero - marca de detergent
si acum Duster
Mai este multa inspiratie de asta la Dacia?
Treziti-va!!!
si oficialul (http://www.automarket.ro/stiri/oficial-dacia-duster-prima-aparitie-a-suv-ului-romanesc-26461.html)
Sau evolutia unei idei de la SF la breloc!
sincer, dupa 40 de ani de 1100,1300 etc... mi se pare firesc sa apara si "duster" suv-ul cu nume de praf... sper ca peste 20 de ani sa fiu sanatos si sa citesc in automarket ca dacia a lansat primul model hibrid... "nutter"... si peste 50, cind nu va mai fi petrol, ceva electric...
mmm cam fortat designul.
bine ca mai scrie si PROST DACIA ....
sa fim rezonabili!! Dacia murea cu tot cu Renault daca nu scoteau masina asta logan de 5-7k euro.....acum se vinde ca suntem in criza....ca altfel....iar se inchide Dacia Pitesti....
Biet copilas prostut...
Si celelalte Continente.Frumos.
In orice caz,e urata rau de tot.Ce mama dracu se intampla cu designul masinilor Dacia?Sandero,acuma asta...cine stie ce minune de hidosenie ne mai asteapta.
Au revoir,mes amis.
telefon 0752526483
cu respect ,