OFICIAL: Dacia Duster este în finala Car of the Year 2011
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
După ce a stabilit noi recorduri în materie de comenzi pentru Dacia, Duster continuă seria succeselor. Deopotrivă criticat şi apreciat de presa internaţională, SUV-ul românesc pare să sfideze celelalte branduri auto consacrate chiar şi atunci când vine vorba de recunoaştere internaţională.
Inclus în lista celor 41 de candidaţi la titlul Maşina Anului în Europa 2011, Duster se pare că a convins juriul format din jurnalişti cu experienţă şi a reuşit să obţină un loc binemeritat în marea finală. Modelul scrie astăzi istorie pentru brandul românesc Dacia, care se înscrie astfel în elita industriei auto, alături de constructori cu greutate ca Alfa Romeo, Citroen, Ford, Nissan, Opel şi chiar Volvo.
Duster a fost anunţat oficial ca fiind unul dintre cei şapte finalişti ai concursului Car of the Year 2011 (COTY), alături de Citroen C3/DS3, Alfa Romeo Giulietta, Volvo S60, Opel Meriva, Nissan Leaf şi Ford C-Max.
Juriul Maşina Anului 2011 în Europa este format din 59 de membri, care reprezintă 23 de ţări europene. Reprezentarea juriului este făcută în funcţie de mărimea ţării şi de importanţa acesteia în industria auto.
Ţările care au cei mai mulţi membri în juriu sunt Franţa, Germania, Marea Britanie, Italia şi Spania, toate având câte şase membri în juriu.Reacţia oficialilor Dacia din România nu a întârziat să apară. Fabrice Cambolive, directorul comercial Dacia, a declarat în urmă cu câteva minute: "Suntem mândri de faptul că Dacia Duster se numără printre cele 7 finaliste ale celei mai prestigioase competiţii auto din Europa. Această selecţie vine să confirme calităţile unui produs românesc care reuşeşte o excelentă performanţă comercială pe cele mai exigente pieţe occidentale: Germania, Franţa, Italia. Cu cele peste 80.000 de comenzi înregistrate pâna acum în întreaga lume, Duster este un formidabil ambasador al mărcii Dacia şi al României".
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Intern
-
Galeria Țiriac Collection, cea mai mare colecție privată de automobile din România, tocmai a primit două exponate noi. Este vorba despre două modele Porsche 911, dintre care unul este GT3 R Rennsport, un model produs în doar 77 de exemplare. (04.12)
-
Potrivit noilor date furnizate de Asociația Constructorilor de Automobile din România, vânzările de mașini noi în România au scăzut cu 8 în luna noiembrie. Pentru ultimele 11 luni, vânzările au rămas în creștere față de anul trecut. (02.12)
-
Un nou studiu al pieței de mașini second hand din țara noastră arată că mai multe mașini au trecut prin mai mult de două schimbări de proprietar. Există cazuri în care mai multe mașini au trecut prin mâinile a nu mai puțin de 24 de proprietari diferiți pe parcursul vieții acestora. (28.11)
- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- STUDIU: Doar 1% din proprietarii de mașini electrice ar reveni la termice
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
- BMW: Toate modelele diesel, produse în Germania, alimentate inițial cu ulei vegetal hidrotratat
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
2. opel meriva
3. dacia duster
Dacia Duster
sau
Nissan Leaf
e vremea electricelor totusi! ce limbaj vom vbi? "4x4" sau "Science Fiction"? mmm eu zic ca sunt sanse 50-50
Totusi recunosc ca sufletul meu ar vrea sa castige Volvo.
Cata Industrie si cati ani si munca dusa/dusi pe apa sambetei cu si buna intentie a Javrelor de la Casa Poporului & Co care acum nu stiu decat sa faca imprumuturi si sa taie...
90% Duster
80% Leaf
... restul nici o sansa.
a dreaq gramatica, in rest cu nasu' pe sus.
I-ai cerut voie lu tati inainte sa pui mana pe tastatura ?
UEEEEEE, UE, UUUUUEEEEEE !!!!
Lief cu toate ca teoretic ar avea sanse, nu cred ca va avea prea multe de spus.
Parerea mea
Clasament final:
1. BMW 320d
2. Mercedes-Benz C220 CDI
3. Audi A42.0 TDI 143cp
4. Volvo S60 2.0 D3
"Volvo S60 - motoare zgomotoase, prea mult zgomot aerodinamic
Verdict: atractiv in unele aspecte, dar NU DESTUL DE RAFINAT "
Ford C-max e scump si nu ofera in standard, o multime de dotari de baza.
Eu cred ca Dacia Duster va castiga sau Nissan Leaf.
Din păcate apar tot mai mulţi semianalfabeţi cu cultură şi educaţie de net.
De tipul "a-m citit pe un sait si asa este, restul suntetzi proshti".
Pentru prostovani.
Fiat 500, Renault Clio, Fiat Panda sunt maşini care AU CÂŞTIGAT titlul Car of the Year, maşini pe care nu le băgaţi în seamă, care vi se par banale, care vă put, vouă, celor care vă duceţi în Bulgaria să înmatriculaţi rable de 15 ani.
Vouă, care etichetaţi "cazan, conservă" cu un aer de superioritate vecin cu idioţenia, dar nu ştiţi câte grade are unghiul de la hexagonul unui şurub.
Din păcate proşti sunteţi, proşti veţi rămâne. Se îngrijesc cei de la putere de asta, ca să vi se c... mai uşor pe cap şi apoi să mai şi zâmbiţi.
Vai de generaţiile viitoare. De fapt se vede de acum, asta-i decât începutul.
Realist , eu consider ca S60-ul este cea mai buna masina din cele 7 ramase , DS3-ul locul 2 iar Dacia locul 3 .
Sa speram ca nu este asa , iar acest top 3 facut de mine sa aiba o directie opusa .
Am zis !
2) si 3) DS3 si Leaf
Ce spune presa de specialitate?
ford c-max- nu e atat de versatila precum Renault Scenic, persoana de pe locul din mijloc spate n-are spatiu pt umeri, auzi zgomot la vant lateral pe autostrada, pret ridicat comparativ cu dotarile standard etc.
volvo s60 -pret de segment premium, motoare diesel zgomotoase, nu destul de rafinat comparativ cu c class sau seria 3.
alfa romeo giulietta – trenul de rulare nu e atat de “ascutit” pe cat ar trebui, pret ridicat
opel meriva- greu de controlat pe viraje, poarta stigmatul problemelor de fiabilitate generate de predecesor, verdictul topgear este “Opel Meriva este o cutie mica in care iti pui copiii. Exista solutii mai bune”
Baieti... calmati-va. Stim ca nu va place Dacia. E mai misto s-o arzi pe centru, la Mc sau Kfc, intr-un golf 2/3 rupt in gura, cu 1 miliard de kilometri, care a fost al unui doctor/profesor/pensionar german, tinut numai in garaj (proprietaru' poate). Hai sa dam mana cu mana si sa facem mai multe maini, ca sa avem cu ce sa va impingem bombele care circula cu numere de BG, la iarna, cand nu vor mai porni.
Vorbiti din desene animate, n-ati stat in logan nici macar in taxi, pt ca nu e cool sa te vada lumea in dacie. Si va rog, nu iesiti cu cazanele alea obosite din parcare (btw, trebuie benzina/motorina pt asta, nu uitati), avem si noi rude, prieteni, copii. St convins ca franele loganului tin mai bine decat ale rablelor pe care le preaslaviti, inainte, in timp ce si dupa ce va fierbe motorul la semafor.
Si nu uitati sa achitati rata a 2-a din spaga pt carnet ;)
Sa traiti bine, avand succesuri maxime ;)
Numai pentru faptul ca compari Duster cu bmw esti un cocalar, daca comparai cu Alfa, Ford, Volvo mai ziceam.....dar deh... cate manele ai auzit tu dintr-un volvo?
Si totusi pune si tu tartacuta la treaba si ai sa observi ca Dacia si BMW au cu totul alta clientela si alte cerinte din partea clientelei fiecareia.Oamenii care isi cumpara un BMW isi doresc o masina confortabila,fiabila,cu un comportament rutier bun,avansata dpdv si sunt dispusi sa plateasca bani multi pt o masina in timp ce clientii Dacia isi doresc(sau isi permit), o masina simpla care sa se preteze pt cat mai multe sarcini(sa poti sa mergi cu ea si la cumparaturi,pe drumuri mai proaste samd),si toate astea la un pret redus.
Si fi tu sigur ca nici una dintre marci nu este administrata de tampiti,pt ca ambele marci sunt marci de succes(Dacia este o marca de mare succes pt varsta sa de numai 6 ani prezenta constanta pe piata UE).
Dupa comparatia pe care ai facut-o se vede clar ca tu nu vezi la o masina decat calutii si "chilometrajul".
Masinile de la Dacia nu sunt masini de curse sa iei curbe cu 180 si nici limuzine de clasa superioara in care sa stai ca in puf. Sunt masini.
Iar Duster are tot dreptul sa castige titlul de masina anului deoarece aduce ceva nou pe piata auto: un SUV extrem de ieftin, cu motor mic, consum foarte mic si emisii la fel de mici care se dovedeste extrem de versatil atat in traficul urban cat si pe drumuri dificile.
Toate modelele Dacia sunt destinate oamenilor care privesc masina ca pe o necesitate, o unealta cu care sa isi faca treaba, si nu saliveaza dupa orice bucata de fier ce genereaza multi kW.
Nu zic de nici o masina ca ar fi proasta, imi plac masinile performante, insa am alte prioritati in viata decat sa imi cumpar una. Cand o sa am bani si nu o sa am ce face cu ei, atunci poate imi voi lua o masina high performance. Pana atunci Dacia este mai mult decat suficienta pentru mine (mai nou nici nu mai fac naveta cu ea, asa k e doar masina de weekend si escapade de seara cu sotia si fetita).
Daca tu ai o pasiune pentru masini esti liber sa ti-o exprimi dar asta nu inseamna ca cei care nu sunt ca tine sunt mai prosti sau mai inculti.
Nu are nimeni nimic cu cei care nu plac Daciile, insa de obicei isi exprima aceasta neplacere foarte "din topor", motiv pentru care sunt etichetati ca si cocalari, tarani, etc, etc, etc.
Toate cele bune
Gemuri electrice cu actionare de pe consola centrala gasim si pe JEEP WRANGLER care-i peste 30.000 euro, dar nu contesta nimeni ca Jeep a creat o masina exceptionala. Prost sa fii sa spui altceva! Trebuie sa lasi fitele si prejudecatile acasa ca sa vezi esenta unor masini de genul asta...
Duster e un crossover modern cu un sistem 4x4 conceptie 100% Nissan. "All Mode 4x4i" din dotare e de ultima generatie si se bate pe X-Trail de la egal la egal cu LandRover Freelander... are suspensie spate multilink, filtru de particule (din 2009) motoare diesel common-rail, cutie in 6 trepte etc. Toate astea recomanda Duster-ul ca un automobil contemporan, nu ca o masina a anului 1996... in 1996 n-aveai tu cutie in 6 trepte... decat poate pe limuzine cu motoare de cilindree mare... pe vremea aia nici nu exista conceptul de "crossover" ... deci cat de "destept" poti fi cu asemenea afirmatii?
1. nu servesc scopului pt care le-am luat
2. nu ni le permitem
Cand majoritatea va incepe sa se intrebe : "la ce imi trebuie mie masina ?", va asigur ca nu o sa mai vedeti atatea fite pe strazi.
Si da mai Koss ... lumea te eticheteaza ca fiind cocalar, manelist sau jegos, pentru ca ai uitat sau poate pentru ca pur si simplu nu stii ca tonul face muzica. E dreptul tau sa nu iti placa ceva, pentru ca se stie - frumusetea sta in ochii privitorului, insa folosind limbajul pe care il folosesti, este clar ca tu nu ai o problema neaparat cu Dacia in sine, cat ai cu cei care o cumpara si folosesc.
Si mai e ceva foarte important - credeti ca cehii au vreo problema in a fi mandri de Skoda, chiar daca e VW 99% ? Va asigur ca nu.